Nečekaný táborníci

525 12 0
                                    

"Eli vstavej" , někdo si sedl na mojí postel.
"Jsme vzhůru", řeknu a podívám se na telefon.
"Sakra už je 8",řekla jsem a vyskočila z postele.
"V klidu, mají přijet tak v 10 ráno", rkela Elis se širokým úsměvem.
"Za 2 hodiny", řekla jsem a ona kývla na souhlas.
Vzala jsem si čisté oblečení a tričko, kde byli kluci z one Direction ano, i tohle tričko mám.
"Tak jdeme ven?", řekla jsem a Elis radostně vyskočila do vzduchu.
Procházeli jsme až jsme došli k bazénu.
"Budu doufat že mě tam kluci nestrčí" , řekla jsem svoji myšlenku na hlas.
"To by byl pohled", řekla a zasmála se.
"Vtipné", řekla jsem. Obešli jsme celý tábor a zjistili jsme, že tu je i dětské hřiště.
Slyšíme na jednou zvon a to hlásí 10 hodinu, jinak by nezazvonil.
Stojíme s ostatními holkami na velké ploše, uprostřed tábora.
"Autobus", řekla Elis šeptem a já se usmála. Z autobusu vylezli 5 kluků.
"Takže ještě jednou, chovejte se k nim jako by slavní nebyli", řekl chlápek a odešel, což jsme se divili.
Kluci se představili a řekli i něco o sobě.
Teď jsem věděla že tohle, bude nejlepší tábor. A já jsem nechtěla jet.

"Ahoj, jsem Harry", řekl mi s úsměvem a mě to vykouzlilo úsměv na tváři.
Samotný Harry Styles na mě promluvil.

Kluci pak šli do svých chatek a mi šli přednimi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Kluci pak šli do svých chatek a mi šli přednimi.
"Tohle bude nejlepší tábor!", řekla Elis, jen jsem kývla hlavou a šla dál.
Šli jsme do chatky, ještě jsem se i tak otočila na kluky, Harry si toho všiml a otočil se na mě s úsměvem. A to já radci do té chatky fakt vlezla.
"Eli, líbí se ti?", řekla má sestra a já se musela červenat, bůh ví kde.
"Elis, ticho", řekla jsem se smíchem a tak jsme dostali záchvat smíchu.
Lehla jsem si do postele a nějak se mi podařilo usnout.

Harry
Měl jsem vybaleno a tak jsem se šel projít. Najednou jsme slyšel, jak se tam holky baví.

"Eli, líbí se ti?", řekla má sestra a já se musela červenat, bůh ví kde.
"Elis, ticho", řekla jsem se smíchem a tak jsme dostali záchvat smíchu.

Nechtěl jsem jejich rozhovor poslouchat a tak jsem šel raději zpět do chatky.
"Kde jsi byl Hazzo", řekl Louis se smíchem.
"Řekl jsem ti ať mi tak neříkáš!", řekl jsem na oko naštvaně.
"Sorry", odpověděl a dál se bavil s ostatními.
"Hale, šel jsem okolo chatky holek a bavili se. A jedna se ptala " Eli líbí se ti? ", řekl stejnou větu co slyšel.
" Cože poslouchal si jejich rozhovor ", řekl Niall a zvedl se.
"Nechtěl jsem", řekl jsem a podíval se na něj.
"Harry Harry", řekl Zayn a bouchl mě do ramene.
"Tak koho znás má ráda?", řekl Liam nakonec.
"To nevím", řekl jsem svojí odpověď.

Den jinak utíkal rychle.
"Elis pojď", řekla jsem aby šla do bazénu.K obědu jsme měli jinak lasangge.
"Už jdu", řekla a do vody skočila šipku, tak to jsem se divila a já takové věci neumím.
"No počkej ti ukážu", řekla jsem a z bazénu vylezla. Čekala jsem až se vynoří aby se dívala.
Všimla jsem si kluků, jak na mě koukají. V duchu jsme si řekla, že musím tyhle skočit.
"Pozor ať si neublížíš" řekla Elis a já se jen uchechtla.
Stále jsem u bazénu a najednou jsem si všimla skokánku, vlezla jsem na něj a koukala na Elis.
Jestli tohle nedám tak se ztrapním.

Skočila jsem, ale šipka to nebyla, lépe řečeno jsem uklouzla.

Harry
Viděl jsem jak se chystá skočit. Kluci si všimli, že na ní koukám.
Když uklouzla, měl jsem strach, na první pohled se mi líbila.
Rychle  jsem se zvedl a skočil za ní. Byl jsme rád, že tu kromě holek a kluků, nikdo nebyl.
"V pohodě?" zeptal jsem se, když jsem jí pomohl nad hladinu.
Odkašlala si a pak se na mě podívala.
"Jo už dobrý", řekla a z mého sevření se rychle dostala.
"Tak to bylo dobrý", řekla Elis a začala se smát.
"No počkej", řekla jsem a začala plavat ke skodům. Rychle jsem vylezla a vyběhla za ní.
"Počkej až tě chytím", řekla jsem a běhali jsem kolem bázenu, takže kluci na nás koukali a Harry, tak ten byl stále v bazénu.
"Do háje", řekla jsem když jsem uklouzla a spadla na zem.
"Počkej někoho přivedu", řekla Elis a šla pro pomoc.
"Takže tábor jsme začala opravdu výborně", řekla jsem nahlas a to jsem si ani nevzpoměla, že mě kluci vidí.
Byla jsem sice na opačné straně bazénu, ale když jsem se na ně podívala zamávala jsem jim, napřed se podívali taky a pak zamávali taky.

V ošetřově mi to zavázali a pak jsem dopajdala do pokoje, s tím že dneska už nevylezu.Elis šla na večeři a přinesla mi alespoň rohlík a máslo, takže jsem se najedla.
Bylo 22:06 večer a my šli spát.

U kluků
"Viděli jste jak nám zamávala?", řekl Niall a zamyslel se.
"Jsme úplně slepý", řekl Zayn se smíchem.
"Ne fakt pěkná", řekl Niall a já se na něj podíval.
"No co", řekl a lehl si na postel.
"Ale nic", řekl sklesle a taktéž si lehl do své postele.
Ještě jsme si chvíli povídali až jsme kolem 22:30 konečně usnuli.

Pokračování příště 😜

Tábor s One Direction [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat