Tábor končí

168 4 1
                                    

Velký den nastal, loučíme se. Přesto že se mi sem nechtělo, se toho stalo dost. Ale co bude teď? Budu furt s Niallem?
"Butete mi chybět kluci", řekla a všechny jsem pustupně objala.
"I ty Harry", řekla jsem a objala ho taky. Na to jak se choval, změnil se, k lepšímu.
"Nialle, budeš mi chybět!", řekla jsem a silně ho objala.
"Neboj, sluníčko, budeme se stále vídat",řekl jsem jí do očí a dal jí pusu. Od všech mám samozřejmě Fb, takže si dneska budeme třeba volat.
Před táborem na nás čekal autobus, Elis se s nimi rozloučila taky a teď na mě čeká v buse a drží mi místo.
"Uvidíme se brzy", řekl Ni a ostatní kyvli. Sedíme v buse a už jedeme hodinu. Stále na ně musím myslet. Myslel to vážně, že se uvidíme?Ale možná ano, přeci jen jsem obyčejná holka a Niall? Zpěvák a oblíbený.

"Ahoj mami a tati!", přiběhne k nim Elisa obejme je.
"Jak jste se měli?", zeptal se taťka.
"Dobře, nejlepší tábor na světě", řekla a vyběhla schody do svého pokoje.
"A co ty užila sis?", zeptala se mě mamka.
"Ano, bylo to super, no to je slabé slovo", řekla jsem vesele se a šla do svého pokoje.

Zapla jsem si Fb a všechny si na Fb přidala.Žádost mi všichni potvrdili.

Zayn hned udělal společnou konzervaci a tak se začalo.

Zayn:Ahoj, dojela si v pořádku?
:Ahoj Zayne, ano nebojte se.
Niall:Chybíš mi zlatíčko.
Já:Ty mě taky, všichni my chybíte.
Liam:To jsme rádi, neboj brzy se uvidíme.
Louis :Přesně tak.

Po nějaké době jsem počítač vypnula a šla ven.
"Ahoj Klárko ", řekla jsem své nejlepší kamarádce.
"Elis, jak sis to užila ?", vyzvídala hned.
"Výborně, nakonec nejlepší tábor", řekla jsem.
"Tak vidíš, říkala jsem že to dáš", řekla a objala mě, obětí jsem jí obětovala.

Vecer jsem si dala sprchu a udělala veškerou hygienu.Pak jsem si ještě psala s klukama,když se mi chtělo spát mobil jsem odložila a usnula jsem.

(Ale vím že chcete vědět co kluci tak to tu máte)

Když Eli odjela, cítili jsme se všichni divně, už se sní nebudeme vídat tak často, jako tady. I přesto víme, že si na ni budeme dělat čas. Hlavně Niall, jsou fakt úžasný pár.
"Nad čím přemýšlíš Zayne", zeptal se Harry.
"Nad Eli, byl to úžasný tábor, chci ho vrátit", řekl Zayn.
"Neboj, i když ho nevrátíme s Eli se budeme vídat", řekl jsem a ostatní kyvli.

Najednou nám všem přišla žádost.
"Taky vám přišla Žádost od Eli?", zeptal se Liam.
"Jo", řekl Harry.
"Nevěděl jsem že má příjmení Brooken", řekl Niall.
"Nezeotal jsem jí", řekl Harry a ostatní to potvrdili.

Mezitím jsme si chvíli psali.
Doma jsme se vykoupali, po té dlouhé cestě.Pak jsme si pustili horor, když skočil sli šli jsme každý do všeho pokoje.

A já po dlouhé době spím sám.

Hlavní role

Hlavní role

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Tábor s One Direction [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat