O rok později
Dneska je to rok, co jsem si vzal svoji vysněnou. Změnilo so toho hodně, ta představa, že 2 roky s námi už není Harry, mě dost mrzí. Ale usud mu vybral tuto cestu a tuto nemoc.
"Zlato?", zavolala jsem na Ni, aby doběhl do kuchyně.
"Copak zlato ?", zeptal jsem se a políbil na krk.
"Co chceš dneska dělat?", zeptala jsem se a popošla jsem k troubě, kde je vyndala hotový oběd.
"No, chci jednu věc", řekl jsem a posadil se ke stolu.
"A jaká to je?", zeptala jsem se, když jsme mu podala talíř s rizotem.
"Chci být táta", řekl jsem a čekal na odpověď.
"Ty chceš dítě?", zeptala se překvapeně a já na souhlas kývl.
"Taky buch chtěla", řekla a začala obědvat.
Po obědě jsme se vidali ke klukům. Šli jsme pěšky, protože Liam bydlí pár bloků od nás.
"Ahoj Liame", řekla jsem a objala ho.
"Ahoj, krásko", nad tím jsem se jen usmála. Kluci se taky objali a pak nás pustil dovnitř.
"Tak co je u vás nového?" zeptá se Louis, který právě vběhne do obýváku.
"Chci být TÁTA", řekl jsem s úsměvem.
"To jako fakt?", zeptal se Zayn a podíval se na Louise.
"No tak to pojď, uděláme s tebe skvělého tátu", řekl Zayn a s Liamem ho odtáhli a já zůstala s Louisem v obýváku.
"To jako fakt?", řekl s úsměvem Louis.
"Jo, doma mi říkal že chce prcka", řekla jsem s úsměvem.
"A co ty na to?", zeptal se překvapeně.
"Taky bych chtěla", řekla jsem s úsměvem.U kluků
"Je tohle důležitý?", řekl a podal mi kytaru.
"Hale a co mu budeš pak hrát!", řekl důrazně Zayn a posadil se na svoji postel.
Začal jsem teda hrát první tóny písničky. Když skočila, kluci mi začali tleskat.
"Hraješ skvěle", řekl Liam a Zayn stále koukal, jako by nevěděl co jsem dělal.Po další hodině jsme se odebrali do obýváku, kde Eli s Louisem koukali na něco v TV.
"Tak to už jste přišli?", řekl se Louis se smíchem, když se vedle něj posadil Liam.
"No to vidíš ne?", řekl se smíchem Ni a posadil se vedle mě.
"Konečně tě vidím", řekl a políbil mě, polibek jsem mu jako odpověď oplácela.Bylo něco kolem 7 večer a my se rozloučili a vydali se domů.
Eli šla hned do kuchyně, kde ohřála pizzu, když jsme jí dojedli, Eli vyběhla schody. Vzala jsem si pižamo a šla do koupelny, rychle jsem se vykoupala, oblékla a udělala udělala hygienu.Lehla jsem si do postele a čekala až Ni přijde z koupelny.
"Miluju tě", řekl a políbil mě.
"Já tebe", řekla jsem.Naše kusy oblečení pak lítali po celém pokoji. Asi víte co bylo pak, takže tady to ukončíme.
Pak jsme si lehni vedle sebe a usnuli v obětí.
Snad se líbí 😏
Pokračování příště
ČTEŠ
Tábor s One Direction [DOKONČENO]
AventureJsem donucela jet na tábor, tam vůbec ani nechci. Ale co se tam stane, ji změní život! 18 Ela jede se svojí mladší sestrou Elis na tábor čti dal 😜 Pojďte si přečíst jejich osudy!