"Ahoj, kluci!", pozdravil jsem je a posadil se vedle Liama.
"Copak? Nějaký veselý", řekl Zayn a ostatní se na něj podívali.
"Vím co udělám",řekl a usmál se.
"A to bude?", zeptal se nechápavě Liam.
"Požádám svojí vysněnou o ruku", řekl a kluci mi zatleskali.
"Bravo brácho", řekl Zayn a obal mě.
"Jestli tě furt miluje, tak řekne ano", řekl Liam a já s úsměvem kývl na souhlas.
Po snídani jsme vyrazili do centra, hodina cesty a mi si v nákupáku všimli i Eli s Louisem a oněčem si povídali.
Šli jsme okolo nich.Dělali jsme že je nevidíme a i to byl náš plán."chybí mi", slyšel jsme jeji hlas, kdZ to říkala Louisovi.
Vešli jsme do obchody s prstýnky.
Kluci mi pomohli nějaký vybrat, ale povím vám, byla tu fuška. Když jsme měli vybráno, prodavač nám to dal do krabičky a my zaplatili a odešli."A co teď?", zeptal se Ni.
"Jdeme na jídlo", řekl Liam a my se zasmáli.
Šli jsme do Nando's. Když jsme dojedli, jeli jsme do obchodu s oblečením.
Vybral jsem si pěkné kvádro, přeci jen nebudu svojí vyvolenou, žádat o ruku v oblečení, které se k tomu nehodí.
Zaplatili jsme a odešli, nasedli do auta a jeli už domů.Doma
"To byl skvělý den", řekl Ni a ostatní souhlasili.
"Ale ještě lepší by byl, kdybys za ní konečně jel", řekl Liam a ostatní souhlasili.
"Pojedu, zítra a vy taky", řekl Ni a my na něj nechápavě koukali.
"Přeci nechcete ztratit Louise, když už jsme ztratili Harryho", řekl jsem trochu smutně a oni se na mě i smutně podívali.
"Máš pravdu, nechceme ztratil, dalšího kamaráda", řekl Liam vesele.
"Tak zítra vyrazíme", řekl Ni a s úsměvem kyvli na souhlas.
Šel jsem do pokoje a krabičku dal na stůl.
Šel jsem zpátky do obýváku, kde se kluci ládobali pizzou.
"proc jsme mě nezavolali?", řekl jsem naštvaně.
"Přeci se chceš Eli líbit ne?", řekl a já kývl na souhlas.
"Tak jsi jdij vzít ovoce", řekl Zayn a ukázal do kuchyně. Jen jsem se zasmal a šel jsem.Po večeři jsme se podívali na horor a pak šli spát.
Než jsem usnul, ještě jsme se podíval s úsměvem na prstýnek a ponořil se do říše snů.V další kapče, už bude žádat o ruku Eli. Zajímá tě co řekne?
Tak pokračuj.
PS. Omlouvám se za krátkou kapču
Pokračování příště
ČTEŠ
Tábor s One Direction [DOKONČENO]
AventuraJsem donucela jet na tábor, tam vůbec ani nechci. Ale co se tam stane, ji změní život! 18 Ela jede se svojí mladší sestrou Elis na tábor čti dal 😜 Pojďte si přečíst jejich osudy!