Ranní nevolnost mě probudila kolem 8 ráno. Rychle jsem vyskočila z postele a vše dala mise záchoda.
"Uz je dobře", řekl a objali mě 2 silné paže, patřící Niallovi.
Vyčistala jsem si zuby a poté se oblékla do volného oblečení. Seběhla jsem schody a v kuchyni, už seděli 4 kluci.
"Dobré ráno", řekla jsem a posadila se mezi Liama a Louise.
"Dobré i tobě", řekli kluci, zkoro na stejno.
Když jsme snídani dojedli, šla jsem do pokoje, chci to klukům říct.
"Kluci poslouchejte", řekla jsem, ale všiml si mě jen Ni, ostatní koukali na fotbal.
"Kluci, posloucháte, Eli vám chce něco říct", řekl já a ukázal na mě.
"A co to je?", zeptal se Liam a koukal na papír co držím v ruce,no vlastně je to fotka."Tady", podala to Liamovi.
"Jsi těhotná?", řekl Louis, když se přes rameno podíval.
"Ano", řekla jsem se smíchem v hlase.
"Proč se směješ", řekl Zayn.
"Ty vaše pohledy", řekla a Ni jen protočil očima.
"Fakt je těhotná?", zeptal se Louis a podíval se na mě.
"Ano je", odpověděl jsem."Už vím já se bude jmenovat kluk", řekl radostně Liam a já se na Eli podíval. Jen se uchechtla a dál sledovala kluky.
"Kluk bude Niall", řekl Zayn jen kývl na souhlas.
"Niall?" zopakoval Ni jméno.
"No po tobě taťko", řekl Louis a začal se smát.
"Nedokážu si tě jako tátu představit", řekl Zayn a zamyslel se.
"A já si vás nedokážu představit jako stredy", řekl a usmál jsem se nad svojí myšlenkou, kterou já vyslovil nahlas."A holka se bude jmenovat jak?", zeptala se Eli a opřela se o křeslo kde seděl Louis.
"Tak jaké jméno Louisi?" řekl Ni a čekal na odpověd.Chvíli přemýšlel než ho něco napadlo.
"Bude to Jesicca", řekl a já s usmál.
"To je nádherné jméno", řekla Eli, takže mi stejnou větu sebrala. Pak se podívali já mě.
"Ano je to překrásné jméno", řekl jsem s úsměvem.Takto jsme se bavili až do oběda.
"A co teď", zeptala jsem se, když jsme nádoby uklidila."Horor", řekl Louis a Liam zatáhl žaluzie, aby tu byla čím větší tma.
Posadili jsme se do křesla a na gauč. Seděla jsem vedle Ni a Louise ale řeknu vám, byla do chyba."To je úžasný", řekl Louis a Ni se přidal.
"Videla si to?", řekl Ni a já po pravdě ani nesledovala, horory nemám ráda.Když skočil, bylo 6 večer tedy čas večeře. Měli jsme sýrovou pizzu, kterou Liam koupil když byl na nákupech.
Po večeři jsem se šla vysprochovat a udělat hygienu, chtěla jsme jít ještě za kluky, ale únava mi řekla abych si lehla. Když jswm usínala, vedle mě si lehl Ni.
"Sladke sny", řekl Ni a já ho políbila.
"I tobě", v obětí jsme nakonec usnuli.Tak Jesicca a nebo Niall?
To se tady brzy dozvíte 💕
Pokračování příště
ČTEŠ
Tábor s One Direction [DOKONČENO]
AventuraJsem donucela jet na tábor, tam vůbec ani nechci. Ale co se tam stane, ji změní život! 18 Ela jede se svojí mladší sestrou Elis na tábor čti dal 😜 Pojďte si přečíst jejich osudy!