#2

673 68 19
                                    

_chineselittleprince dodał(a) zdjęcie!

_chineselittleprince dodał(a) zdjęcie!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

__chineselittleprince 🎹💕

Twoje zdjęcie zostało polubione przez Xu8style

Xu8style masz 1 nieprzeczytaną wiadomość!

_chineselittleprince
Czy ja dobrze widzę, że XU MINGHAO, mój idol polubił moje zdjęcie?? Czy to w ogóle możliwe???? BOŻE JAK SIĘ ODDYCHA???

Xu8style
To zdjęcie jest bardzo ładne, więc je polubiłem. Często reaguje na ciekawe zdjęcia moich fanów. 😁

_chineselittleprince
Niesamowite, czuję się jak jakiś wygryw. Nie dość, że mi odpisujesz, to polubiłeś moje zdjęcie. Jesteś ode mnie młodszy A ja normalnie nie wytrzymuje przez Ciebie, aha?

Xu8style
Mogłeś od razu powiedzieć, powinienem nazywać Cię Gege. (Dop.aut. chińskie "gege" to taki sam zwrot jak koreańskie "hyung". Generalnie używane do starszych chłopaków)

_chineselittleprince
Nie nie nie. Nie chce czuć się staro!

Xu8style
Jesteś artystom, prawda? Pozwól, że zapytam. Trenujesz czasem, lub piszesz piosenki? To zdjęcie jest z koncertu, ale na bieżąco mnie obserwujesz i piszesz, to zastanawiające.

_chineselittleprince
Jako wierny fan muszę obserwować co robi mój idol, prawda? To, że sam jestem piosenkarzem nic nie zmienia, hahah. Nie przejmuj się.

Xu8style
Skoro tak mówisz.
Mam dobrą wiadomość, po powrocie z Ameryki daje koncert w Seulu w Koreii.

_chineselittleprince
O BOŻE! MUSZĘ NAPISAĆ DO MINGYU BY PRZYGOTOWAŁ DLA MNIE POKÓJ! BOŻE SPOTKAM ZNOWU PO TAK DŁUGIM CZASIE MINGHAO!

Xu8style
O rany, to urocze. Dobra, wybacz że nie mogę dłużej posiedzieć, ale muszę lecieć na wywiad z amerykańską telewizją!

_chineselittleprince
Jsvdjdjd papa Minghao! Kocham Cię!!!

Unheard /JunHao {ZAKOŃCZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz