#6

559 59 22
                                    

Można powiedzieć że ten dzień zaczął się jak każdy inny.  Z tą różnicą,  że zamiast mamy,  śniadanie podał Wonwoo.  I w ogóle byłem w domu Mingyu. 
Dopiero dwie godziny przez spotkaniem zacząłem uświadamiać sobie, że jeszcze chwila i spotkam faceta moich... Mojego idola.  Poprostu mojego idola. 
I aż czułem jak moje ciało drży a brzuch umiera z bólu,  który oczywiście był spowodowany radością i niecierpliwością. 

Masz 1 nnieprzeczytaną wiadomość! 

Xu8style
Jeszcze półtorej godziny. Będę bez ochroniarzy.  Pamiętasz gdzie się umówiliśmy? 

_chineselittleprince
Oczywiście!  Boże nie mogę się doczekać! 

Xu8style
Zmieniłem kolor włosów. Szukaj czarnego łba,  bo jako pierwszy mnie tak zobaczysz. No i oczywiście będę miał na sobie odpowiednie środki ostrożności.  Maskę,  czapkę itd. 

_chineselittleprince
Zmieniłeś kolor włosów a ja jescze tego nie wystalko... Nie widziałem??
Mogę zdjęcie?? ~~

Xu8style
Ale zaraz się widzimy.

_chineselittleprince
Xu Minghao prooooosze~~~

Xu8style
Jesteś niezwykły...

_chineselittleprinceA ty cholernie seksowny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


_chineselittleprince
A ty cholernie seksowny.

Wiadomość została usunięta

A ty naprawdę przystojny.

Xu8style
Hahah,  dzięki. 

_chineselittleprince
Idę się wykąpać i ogarniać już bo będę dojeżdżał.  Mingyu mieszka kawałek od centrum.  Do zobaczenia Ming!!! 

Xu8style
Będę na czas!  Widzimy się Juniee.

__________________
Budzimy się ze snu zimowego i bierzemy się do roboty,  bo trochę mnie tu nie było. 
Zapewnie macie tego dość ale znów muszę wprowadzić wiele zmian do mojego profilu,  tak wielkich jak remont w moim mieszkaniu,  hahah. 
Mam nadzieję,  ze korzystacie z dobrej pogody i nie siedzicie tylko w szkole i w domu. 
Idźcie na rolki lub rower. 
Nie siedźcie wiecznie na wattpadzie skarby. 
Dobranoc. 
~Shanghai Prince

Unheard /JunHao {ZAKOŃCZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz