letter

415 24 10
                                    

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jak część z Was mogła zauważyć oficjalnie książka ta przejęła status zakończonej.

Jakby zacząć...

Ostatnio w życiu autora pojawia się wiele komplikacji i nie jest on w stanie dłużej poświęcać swojego czasu aby kontynuować książki znajdujące się tutaj. Nie martwcie się! Wszystko z nim w porządku...Po prostu tak jak to stwierdził Nath, czuje że się "wypalił".

Dlatego też w moje dłonie przekazał napisanie słów, które chciał wam przekazać.

Kiedy Nathaniel zaczynał prowadzenie tego profilu nigdy nie przypuszczał, że jakakolwiek z jego książek odniesie taki sukces. Jako że znam go bardzo długi czas, jestem w stanie stwierdzić, że jest on osobą raczej chaotyczną niż uporzadkowaną, dlatego pisanie i publikowanie rzeczy tutaj było dla niego wyjątkowo trudne, ale robił to widząc, że wam się to podoba. Bacznie obserwowałam go przez cały czas i jestem w stanie stwierdzić, że cały tutejszy świat dawał mu wiele radości i satysfakcji.

Zdecydował się na jednak odejście i przekazanie funkcji autora, ponieważ chciał aby ktoś zajął się tym miejscem i miał możliwość przekazania czegoś od siebie...albowiem ostatnio nie jest w stanie niczego sam napisać. Nie chciał robić nadziei na to, że w najbliższym czasie spod jego palców coś wypłynie i ukaże się tutaj.
Dlatego jestem teraz ja.

Jako bliska przyjaciółka Nathaniela, ale także moderatorka jego prac, dziękuję za całe okazane wsparcie i miłość dla niego jako autora, a także jako osoby, bo zdarzały się momenty, gdy pokazywał prawdziwego siebie, nawet jeśli raczej starał się być w głównej mierze jedynie autorem.
Nieraz jestem w stanie głośno powiedzieć, że ludzie są wspaniali i potrafią mocno utrzymać na duchu. 
Razem z Nathanielem dziękujemy za waszą uwagę!

Ale czy to oznacza...koniec wszystkiego?

Nic z tych rzeczy! Jako moderatorka, tak jak wspaniałam miałam wiele okazji by obserwować Natha jako autora, znam wszystkie jego plany, fabuły i książki, które nigdy nie zostały wypuszczone.
Rozmawiałam z nim dużo na ten temat i postanowiliśmy, że to ja będę autorką kontynuacji Unheard, która pojawi się już jako osobna książka i raczej pisana w formie opowiadania aniżeli chatu. Mam też wiele planów na książki i na pewno je zrealizuje.
Mam nadzieję, że miło siebie pzyjemiemy i zdobęde waszą sympatię. ^^
Byłabym zaszczycona mogąc liczyć na wasze wsparcie jako autorka!

Co o mnie?

Mam na imię Natalia, używam pseudonimu Nani w mediach społecznościowych.  Jestem przyjaciółką Nathaniela, uwierzcie, nasze imiona to totalny przypadek i do tej pory mnie to bawi, znamy się już 7 lat. Moimi ubandami są Seventeen, NCT, Oneus, ASTRO, A.C.E, Victon, 2z, ale jestem multifandomem, więc na pewno wiele będzie się działo.
Moim otp jest....UWAGA....tego się nie spodzjewaliście totalnie....Junhao. Dlatego jesteście na ten paring na tym profilu raczej skazani.
Interesuje się sztuką, modą, atrologią oraz śpiewaniem.
Liczę na to, że z czasem poznamy się bliżej i uda nam się przypaść sobie do gustu.

To wszystko co chciałam powiedzieć, a Nathaniel chciał przekazać. Liczymy na wasze zrozumienie i dalsze wspieranie profilu, już pod nazwą Shenshiartist.

Życzę udanego wieczoru. 💘

~Nani

Unheard /JunHao {ZAKOŃCZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz