#3

604 64 5
                                    

Masz 5 nieodczytanych wiadomości!

_chineselittleprince
Minghao, niedługo będziesz w Korei, prawda? Kiedy dokładnie? Chciałbym już zacząć się przygotowywać, no wiesz, to będzie coś świetnego!

_chineselittleprince
Dużo musiałeś trenować, pewnie nawet nie masz czasu spojrzeć w wiadomości, prawda? To nic takiego, ćwicz pilnie!

_chineselittleprince
To normalne, że idol nie odpisuje fanowi, więc dlaczego ja się tak denerwuje? Myślę, że polubiłem pisanie z Tobą i teraz mi przykro.

_chineselittleprince
Minął już tydzień i nawet zdjęć nie dodajesz, zaczynam się martwić. To bardzo głupie, ale muszę wiedzieć co się z Tobą dzieje Minghao.

_chineselittleprince
Jutro mam koncert w Incheon, wiem, że przyjdzie niewiele ludzi, w przeciwieństwie do twoich koncertów, ale nie mogę się skupić na próbach przez brak wiadomości. Proszę napisz tylko "Wszystko w porządku Jun".

Xu8style dodał(a) zdjęcie!

Xu8style dodał(a) zdjęcie!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Xu8style:  🔜 🇨🇳

_WooWoon: A Ty nie miałeś do Koreii jechać teraz?
      Xu8style: @ _WooWoon Tak, ale plany się nieco zmieniły. ;))

Min9gyugy: Czyli mówisz, że Wonwoo może u mnie zostać dłużej? Jakie szczęście. Baw się dobrze The8, powodzenia!

_chineselittleprince: Zaraz...chwila...że Co przepraszam????

Masz 1 nieodczytaną wiadomość!

_chineselittleprince
DLACZEGO NIE MÓWIŁEŚ, ŻE BEDZIESZ W CHINACH??? O CO CHODZI?? O MÓJ BOŻE MINGHAO BEDZIESZ W CHINACH AAJXBDJBDBD

Xu8style
Niespodzianka. Dla mojego ogromnego fana, ale Uznajmy, że to wcale nie jest powód.
Będę na twoim koncercie, Junhui.

_chineselittleprince
JXBDJDBHDKDNDGSNGD ŻE CO????!! O MÓJ BOŻE..........

Unheard /JunHao {ZAKOŃCZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz