#18

508 61 19
                                    

Xu8style: M U

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Xu8style: M U. 🌹

wyświetl komentarze:

Babyhao: Kochani słuchajcie, ale mam TEORIE do tego zdjęcia!!!
   --->Junhao_o_hao: @ Babyhao DAWAJ!

Babyhao: A więc słuchajcie! Na zdjęciu Minghao ma opuszczoną głowę przez co wygląda jakby o czymś LUB UWAGA O KIMŚ myślał. A w opisie jest M U- co może oznaczać "Missing U", czyli tęsknię za Tobą. W dodatku róża która jest symbolem miłości. Nie omijając też miejsca, w którym znajduje się Hao, czyli most otoczony przez piękny krajobraz. Myślicie, że nasz ukochany Minghao ma złamane serce i rękami za kimś, kogo kocha???

---> junhao_o_hao: NA 100% CHODZI O JUNHUIA!
    ----> rosesqueen: Nie zapomnijmy o tym, że Minghao jest zaręczony i niedługo bierze ślub!
     -----> Babyhao: Myślę, że to nie ma nic do rzeczy i Minghao tęskni za Junhuiem. Bądźmy szczerzy, jestem pewna, że związek i małżeństwo są na pokaz.
      ------> junhao_o_hao: #savejunhao


Junhui mimowolnie uśmiechnął się czytając komentarze pod zdjęciem Minghao. Już któryś raz chłopak złapał się na tym, że on też strasznie tęskni za Xu i ich wspólnymi rozmowami. Jednak dalej nie był w stanie pojąć tego, dlaczego został  tak skrzywdzony. Przecież tu chodzi o małżeństwo. On jednak dalej miał jakiś promyk nadziei, że to wszystko jest nieporozumieniem, a Minghao niedługo wszystko wyjaśni.

komentarz Junhao_o_hao został polubuony przez użytkowników _Diva_Boo, _HanHaniee, _chineselittleprince i 23 457 innych.

_Diva_Boo: #SaveJunhao #Minhaodontgomarried 💪

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

_Diva_Boo: #SaveJunhao #Minhaodontgomarried 💪


_chineselittleprince
SEUNGKWAN, co to ma znaczyć???

_Diva_Boo
Powinniście załatwić to raz na zawsze. Minghao wcale nic nie czuje do tej laski. Przestań zachowywać się jak panienka w ciąży i porozmawiajcie.

_chineselittleprince
Gdyby to było takie proste.

_Diva_Boo
To jest proste. Wszyscy przyjaciele mają dość waszej dramy. Cholerni geje. Jak ja ich nienawidzę.

_chineselittleprince
I jest sreen. A teraz powiedz jeszcze słowo na ten temat, a wyśle to Hansolowi.

_Diva_Boo
Dobra, dobra. Tylko żartuje. Ale tu nie chodzi o mnie. A o was! Proszę, porozmawiajcie w końcu. Buźka, idę do mojego chłopaka!


-Jasna cholera...chyba faktycznie czas się za to zabrać. Ale co mam powiedzieć? Minghao, dalej jestem twoim fanem, który się w tobie zakochał? Jeszcze czego. Matko, Junhui, masz problemy jak nastolatka. 

Unheard /JunHao {ZAKOŃCZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz