— Alina, sari, repede!
— M-a prins, Daniel, nu are rost, lasă-mă salvează-te!
*o lună în urmă*
— Daniel, ești acasă? Daniel!
Alina deschide ușor ușa dormitorului meu și ma vede întins în pat dormind.
— Iar ai stat până târziu uitându-te la anime-uri, nu-i așa?În timp ce ea îmi reproșa cât de mult rău îmi fac stând toată noaptea treaz și uitându-mă la anime-uri ma trezesc dar nu scot nici-un sunet și nici nu deschid ochii.
— Hai trezește-te, întârziem la film!
Nu-i dau nici-un răspuns iar aceasta se așează pe mine și începe sa ma gâdile.
—Gata, gata, renunț!
—Știam ca asa te voi trezi, acum hai, pregătește-te!
MA îmbrac și ma aranjez, plecam împreună la film.
*Doua ore mai tarziu*
—Fratee filmul asta nu a fost cum ma așteptăm...
—Eu am spus sa mergem la pizza, dar tu nuu, voiai sa vezi o romanță, poftim, ce-a mai proasta romanță pe care ai văzut-o!
—Data viitoare facem ce vrei tu Daniel, acum hai doar sa mergem acasă, mâine avem de făcut proiectul la Engleză deci vin pe la 17:30 la tine, ok?
—Da, e ok așa!
Zis și făcut, ajung acasă, îmi scot pachetul de țigări din buzunar și dau drumul la televizor.
*—Știința a revoluționat lumea cu o descoperire a unor savanți din Ialomița, cu ajutorul serului miraculos aceștia pot aduce la viață trupurile neînsuflețite ale oamenilor proaspăt decedați, încă se afla în faza de testare și își va avea debutul pe data de 27 Ianuarie 2019*
—Wow, învierea morților? Asta va fi peste o lună, totuși, sper sa nu fie ca în anime-urile alea cu zombie!
Buletinul de știri se încheie, îmi termin țigarea ma așez confortabil pe patul meu moale și pornesc sesiunea de Anime.
*Sună telefonul*
—Da Alina.
—Nu ai uitat să cumperi tot ce te-am rugat pentru proiectul la Engleză nu?
—Normal ca nu, doar știi ca sunt foarte serios!
—Daaa, ca și atunci când te-am rugat sa ai grija de motanul meu 2 zile cât sunt plecată și l-am găsit mort...
—Hei, de data asta am luat tot ce e necesar!
—Bine, vin la tine într-o oră!
—Bine, pa!
—Hai să-mi bag...am uitat de proiectul la Engleză, dacă află Alina ma omoară!
Dau o fugă până la magazinul din colt și cumpăr tot, pe drum ma întâlnesc cu Alina.
—Daniel?
—Bună Alina, ce faci aici?
—Veneam la tine, tu ce faci?
—Ahmm, cumpărături!
—Nu-mi spune ca...off, stiam eu ca nu ai luat ce avem nevoie pana acum!
—Cum să-ți zic eu...am cam uitat...m-am luat cu altele și mna...
—Anime-urile astea, offf, măcar lea-I luat acum, hai sa ne grăbim, trebuie sa predam mâine proiectul!
*26 Ianuarie ora 19:35*
Deschid televizorul sa văd buletinul de știri, ma interesa de partea cu serul ce învie morții, mâine este debutul asa ca trebuie sa spună ceva despre asta!
*Serul a fost furat seara trecuta de către un individ necunoscut, acesta încă nu a fost recunoscut iar politia a deschis o anchetă cu privire la acest furt, pe camerele de supraveghere din laborator nu se poate observa decât o siluetă înaltă însă chipul acestuia a fost acoperit de o cagula*
—Wow, asta nu este bine! Serul nici nu a fost testat, cine știe ce se poate întâmpla!
Căutând pe net informații cu privire la serul respectiv găsesc niște lucruri interesante care explica efectele adverse ale acestuia, dacă serul nu funcționează cum trebuie acesta doar va reanima mortii transformându-i in indivizi fără gândire rațională și simțuri emotive (nu pot simți durere, frica, veselie, tristețe etc).
Ma pun în pat continuând sa ma gândesc la ce este mai rău, într-un final adorm dar sunt trezit de niște bătăi disperate în ușă.
—Daniel, deschide! REPEDE!
Deschid usa in graba iar Alina întra grăbită în apartamentul meu.
—Încuie ușa cu cheia și pune ceva greu în fata ei, baricadeaz-o cu ceva!
—Stai, ce se întâmplă, de ce?
—Doar fă-o, îți explic după!
După ce închid bine ușa și o baricadez ma așez pe canapeaua din living lângă Alina așteptând niște explicații!
—Bun, acum spune-mi ce se întâmplă!
—Canibali, sunt peste tot, pe străzi, în case, magazine, peste tot...
—Canibali? Ce dracu...la ce te referi?
—Eram în camera mea, așteptându-mi părinții când dintr-o dată aud bătăi în geam, când dau draperiile la o parte era o femeie care arăta îngrozitor, fața ei avea bucăți de carne lipsă și mânca dintr-o mână...
—Poftim?? Ce ce dracu se întâmplă?
Nu știu, dar cum am văzut-o am ieșit în graba din apartament și am fugit cât am putut de repede înspre tine, străzile erau pline de oameni morți și canibali care mâncau din trupurile lor!
—Nu se poate, cred că știu ce e asta...e serul despre care au anunțat ca a fost furat! Trebuie să ne grăbim! Nu avem mult timp, trebuie sa mergem la Ialomița!
CITEȘTI
Zombie Apocalypse
FantastiqueOmenirea cum o știm noi avea sa se schimbe, supraviețuirea devine instinctul suprem iar pericolul o obișnuință atunci când morții se reîntorc la viață iar singurele opțiuni sunt să supraviețuiești sau sa mori.