Vine și dimineața, după un somn nu prea confortabil ma trezesc obosit ca și cum as fi dormit pe ace. Ies din adăpost și merg la raul din apropiere sa ma spăl pe față, când ma întorc în tabără deja toată lumea era afară așteptând sa ma întorc și eu pentru a plănui activitățile de astăzi .
— Bun, acum că a revenit și Daniel, va pot spune care ce face astăzi!
— Bun, ascult.
— Deci, Alina, Ramona, și Bianca se vor duce la râu sa spele hainele, Adriana și Daniel vor pleca în pădure sa vâneze după ce termina de organizat suplimentele pe care le mai avem, iar eu și restul plecăm în oraș acum sa vedem ce utilități mai găsim.
Are cineva vre-o obiecție?— Doar un lucru Andrei, când va întoarceți din oraș atunci voi pleca cu Adriana la vânătoare, pentru ca trebuie sa rămână cineva aici sa aibă grija de fete cât sunte-ți plecați.
— Bun așa Daniel, acum ca am clarificat situația, du-te cu Adriana în adăpostul pentru resurse și organizați tot ce mai avem, face-ți o lista cu tot ce e pe acolo și calculați cam cât ne mai ajung toate alea.
— Bun! Succes tuturor!
Toată lumea se retrage și își vede fiecare de sarcinile pe care le-au primit, o iau pe Adriana și ne îndreptăm către adăpostul cu provizii.
— Aici Daniel! Înainte sa intram, verifica tu în jurul taberei sa fim siguri ca nu suntem luați prin surprindere de infectații ăia.
Zis și făcut, după ce verific prin împrejurimi ma întorc la Adriana care ma aștepta în fata adăpostului.
— Nu o puteai lua înainte și sa te apuci de treaba cât am căutat eu prin jur?
— Nup, pentru ca deja am făcut toată treaba, vezi tu, aseară după ce ne-am retras încă nu ma lua somnul, asa ca mi-am făcut de lucru.
— Deci asta înseamnă că suntem liberi până se întorc Andrei și ceilalți?
— Exact, ce zici de ceva distractiv?
— Ceva distractiv? Ce anume?
— Hai să înotam, ne mai prostim și noi cât avem timp!
*între timp în oraș*
— Andrei! Uite, jackpot!
— Wow, un market atât de mare ca ăsta? Plin de produse, mâncare, apă, dulciuri, are de toate.
— Stați, nu va grăbiți, toate magazinele și restaurantele din oraș au fost golite, ma întreb de ce a rămas asta atât de plin...
— Ce vrei sa spui Andrei? Probabil fugeau toți cât mai repede de aici iar supraviețuitorii probabil au luat tot ce le trebuie din magazinele mici, cât crezi ca poate cară o persoană?
— Nu știu ce sa zic Mihai, pare nesigur...
— Colin, intra tu primul!
—Eu? De ce eu?
— Sa verifici zona, ești cel mai rapid dintre toți, asa ca dă-i bice!
— VA urăsc pentru asta!
Întra Colin prima data urmat de restul grupului, însă un infectat se strecoară în spatele lor fără a fi detectat, infectatul se napusteste asupra lui Andrei, însă doar l-a atins la spate, reflexele lui Mihai l-au salvat pe Andrei de la moarte.
— Andrei, ești bine?
— Da Colin, jegosu' doar m-a frecat pe spate puțin.
— Bun, ma bucur ca toate sunt bune șefu'.
CITEȘTI
Zombie Apocalypse
ParanormalOmenirea cum o știm noi avea sa se schimbe, supraviețuirea devine instinctul suprem iar pericolul o obișnuință atunci când morții se reîntorc la viață iar singurele opțiuni sunt să supraviețuiești sau sa mori.