6- Devastare (sfârșitul primului Volum)

15 5 5
                                    

Fug după ea cât ma țin picioarele și în cele din urma o prind de mână.

- Stai, in legătură cu ce s-a întâmplat...

- Nici măcar sa nu încerci sa îți ceri scuze, credeam ca...in fine, nu contează ce credeam eu, lasă-mă în pace, du-te la Ramona, te așteaptă întinsă în pat gata de ceva acțiune..

- Stai, nu e asa, adică da, nu pot nega faptul ca mai aveam puțin și o dădeam în sex dar nu de asta ma dusesem la ea...

- Da, poate, dar la asta s-ar fi ajuns...

- Lasă-mă Daniel, chiar nu înțeleg, la râu părea ca ma vrei pe mine și apoi te văd cu Ramona in pat, ce vrei sa faci? Nu-mi spune ca ești un "fuckboy"...

- Nu sunt un fuckboy, dar crede-mă...nu m-am putut controla, a fost involuntar, sincer...

- Lasă-mă sa ma liniștesc, vorbim după ce îmi revin, hai sa ne întoarcem în tabăra, trebuie sa se întoarcă Andrei cu grupu'

*In tabăra*

- Andrei?

- Daniel...e de rău, am pierdut oameni...

- Ce s-a întâmplat?

*Andrei ii povestește totul lui Daniel*

- Înțeleg, îmi pare nespus de rău, dar nu te învinovăți, nu ii puteai salva...

- Acum grupul e mai mic, nu ne mai putem pier...

*Andrei lesina*

- Andrei? Andrei!!!

Daniel îl duce pe Andrei în adăpostul acestuia și îl așează pe pat, încă respira dar avea febra foarte mare era transpirat tot.

*Adriana întra în adapost*

- Ce e cu Andrei? E bine?

- Are febra mare, nu știu ce a pățit...

- Dă-i tricoul jos, e fleasca, poftim, pune i-l pe asta...

Daniel ii da tricoul jos lui Andrei și îl așează în șezut pe pat, când se uita mai atent pe spatele acestuia Daniel rămâne șocat.

- Adriana...e de rău...a fost zgâriat grav pe spate de un infectat...ceea ce înseamnă..

- Nu...nuuu...se va transforma? De aia se simte așa? Daniel, spune-mi ca nu se va transforma și ca va fi bine...te rog fa ceva

Tipa Adriana cu toate puterile iar lacrimile ii curgeau nestăvilite pe obraji.

- Adriana! Calmează-te, nu îl ajuți dacă tipi...ma tem ca nu știu dacă se va transforma sau nu, sau dacă poate fi salvat în vre-un fel...tot ce putem face este sa așteptăm și sa vedem ce se întâmplă, dar nu suntem siguri ca e în siguranță sa rămână cu noi în tabăra în starea asta, merg cu el în pădure și voi aștepta pana deseară sa vad ce se întâmplă...

- Nu îmi vine sa cred, de ce el? A fost cel care ne-a adus pe toți într-un loc sigur și cel care ne-a protejat atâta timp, DE CE EL??

- Adriana, nu va mai poate ajuta sau salva acum, trebuie sa merg cu el în pădure, nu sunte-ți în siguranță dacă îl las aici...

- Lasă-mă sa vin cu tine, măcar atât pot face, pentru tot ce a făcut pentru mine, te rog Daniel, lasă-mă sa vin...

- Bine, poți veni, merg sa îl Anunț pe Mihai sa aibe grija de fete și de restu' pana ne întoarcem, rămâi câteva clipe cu Andrei.

Daniel părăsi adăpostul lăsând-o pe Adriana cu Andrei. Acesta revine în aproximativ 15 minute.

- Bun, le-am explicat tuturor ce se întâmplă, hai sa ne grăbim, nu știu cât timp mai avem...

Zombie Apocalypse Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum