🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎
Burak bir kaç saate gelirdi. Ölüceni bile bile gelmek hangi mantığa sığar. Ama ben onu niye düşünüyorum ki?Benim asıl öldürmem gereken Ceyda. Dua etsin bileğim acıyo.
Aşağıdan kapının açılma sesi geldi. Abim gelmiş. Birazdan kan çıkcak. Dehşete kapılmıştım. Kızlar da benle aynı şekildeydi.
Sinem olacakları anlayıp olaydan sıyrılmaya kalktı. Ama ben bırakmadım.
Abim odama çıkmıştı.💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬
Semih: Hilal aşağı inicek misin?
Hilal: Ben iyiyim. Birazdan inerim abi.
Semih: Tamam.🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎
Burak nerdeyse gelirdi. Derken kapı çaldı. Bu gelen kesin Burak'tı.
Saren,Ceyda ve Sinem kapıyı açmaya gittiler.
Abim hala odamdaydı.
Aşağıdan sesler geliyodu. Abim daha fazla dayanamayıp;"Noluyo orda." Sinem de aşağıdan ona karşılık verdi."Yok birşey." Ama aşağıdan başka bi erkeğin sesi geliyordu. O kişi tabi ki Burak'tı. Burak bizim kızlardan geçmeye çalışırken şunları söylüyodu."Ya bi durun."abimde yukardan bir şeyler olduğunu anlamıştı.
"Saren noluyo kim o?"
Burak anlaşılan bizim kızları aşmıştı. Çünkü şu an odamda.
Benim yüzüm dehşete kapılmış, abimin yüzü de kardeşimin odasında bu adamın ne işi var der gibi bakıyordu. Burak'sa gülüyordu. Gıcık. Kızların gözlerinden korkuları belliydi.
Abim kendini gösterip yumrukla Burak'ın üştüne yürümeye başladı. Ben bir şey yapamıyordum. Zaten napabilirim ki?Abim konuşmaya başladı.💬💬💬💬💬💬💬💬💬
Semih: Oğlum senin burda ne işin var?
Burak: Bu kez yalan falan söylemicem abi. Ben senin bu kız kardeşine aşığım.
Semih: Ne diyon lan sen?🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎
Abim yumruğu Burak'a geçirmişti. Bu sefer. Ben tepki veremedim.
Çünkü idolüm bana aşık olduğunu söylüyodu.
Gel Hilal şoklardan şok beyen.
Kızlar abimi tutmaya çalışıyolardı.
Ben de kendime gelmeye çalıştım. Burak'a baktım. Dudağı kanıyodu.
Abim tekrar bağırarak bana döndü.💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬
Semih: Hilal!
Hilal: Efendim abi.
Semih: Ne diyo bu?
Hilal: Şey bilmiyorum.
Semih: Ne demek bilmiyorum?Kuyruk mu salladın el alemin heriflerine?
Hilal: Ne diyosun abi sen?Sen beni tanımıyo musun? Ben yapar mıyım öyle şeyler?🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎
Abim bunları söylerken benim gözlerimden yaşlar süzülüyodu.
Abim tekrar Burak'a döndü.
Burak hala tam toparlayamamıştı. Dudağı patlamıştı.💬💬💬💬💬💬💬💬💬
Semih: Sen çabuk defol bu evden.
Burak: Abi...
Semih: Ben senin nerden abin oluyom. Çabuk defol.
Burak: Siz sakinleşince konuşuruz o zaman. Ben gidiyim.🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎
Burak gitmişti. Abim de.
Abimin en çok değer verdiği şeylerden biride gururumuz,şerefimizdi. Ama ben buna aykırı bir şey yapmadım ki. Delinin birine aşık olduysam benim ne suçum var?
Abime küstüm. Çok ağır konuştu.
Kendimi odama kapattım. Ertesi gün okula gitmiycektim zaten.
Kızlar beni teselli etmek için yanımda kalıcaklardı. Abimle konuşmuşlar. Hep burda kalıcaklardı zaten. Misafir odalarında...abim bunları evi alırken düşünüp büyük misafir odasına bir tane tekli yatak bir tanede ranza almıştı.503 kelime.
Hikayeyi biraz daha devam ettirip silmiycem profilimde kalıcak.
Görüşürüz.
🐭🐭🐭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Sarışın (Burak Yörük)(Ara Verildi)
FanfictionH: Şimdi gerisini sen düşün aşkım... 11.12.2018