🐰Senin için değer

140 13 0
                                    

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Evden çıktı. Ama 2 dakika sonra içeri geri girdi. Yanıma geldi. Diz çöktü.
        Bu sefer ağlamamıştım.

💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬

Semih: Yemek yiycek misin?
Hilal: Hayır.
Semih: Gel o zaman.

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Beni kucağına alıp yukarı çıkardı. Sonra tekrar gitti.
        Adama bak ya. Gitti geldi. Yukarı çıkardı. Tekrar gitti. Canım abim benim.
        Kızlarda benimle birlikte yukarı çıkmışlardı. Ceyda benden korkuyodu. Ama yine de sordu.

💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬

Ceyda: Kanka iyi misin?
Hilal: İyiyim Ceyda Hanım. Ama terliğiniz kaç numara olsun?

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Terliği yerden alıp Ceyda'ya fırlattım. O da hep yaptığı gibi kızların arkasına saklandı.
        Yerimden kalkıp onu dövemesem de ben bunu cezasız bırakmazdım.

💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬

Saren: Şu hep yapığımız terkedilme kombinasyonunu yapalım mı?
Hilal: Ben terkedilmedim.
Sinem: Terkedildin. Abin tarafından.
Ceyda: Hem bu bahane olur. Kafa dağıtırız.
Hilal: Hala konuşuyo mu o?
Ceyda: Hayır. Hayır.
Hilal: Hadi gelin. Sinem bilgisayarı getirsene.
Sinem: Al kanka.

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Bilgisayarı da yanımıza alıp yatağa doluştuk. Bir tane romantik-komedi açtık. Ve izlemeye başladık. Filmi izlerken uyuya kalmışız.

⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰

Saatler sonra kapının sesine uyandım.
        Uyuma şeklimiz çok değişikti.;
👉Sinem Ceyda'nın üstünde, Saren'in eli benim üstümde, benim ayağım bilgisayarın üstündeydi. Herkez bir birinin üstündeydi kısacası.
        Kapının açılma sesine korkmuştum. Belli etmemeye çalışarak gözlerimi açtım.
        Korkuya gerek yok.
        İçeri giren abimdi. Önce kapıdan usulca baktı. Sonra uyuduğumuzu sanıp içeri girdi. Ben gözlerimi yarı açtım bekliyordum. Girer girmez bilgisayarı ayağımın altından aldı. Hepimizin elini,kolunu yavaşça düzeltti. Üstümüze bi battaniye örttü. Sonra da beni alnımdan öpüp dışarı çıktı.
        Mutlu bi şekilde uyudum.

⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰

Kalktığımda hava aydınlanmıştı. Ama kızlar hala uyuyodu. Saate baktım. Saat 10'du. Biraz geç kalkmışım. Normalde 7'de falan kalkardım. Burak hala beni kabul ederse onun yanına gitmek istiyordum. Allah Allah değişik bi his.
        Yavaşça yataktan kalktım. Dengeyi ilk an sağlayamasam da kalkabilmiştim. Koltuk değneklerimi alıp sessizce dolaba doğru gitmeye başladım. Dolaptan güzel bir şeyler alıp giyinmek için banyoya girdim. Giydiklerim;Siyah kısa bir etek,kırmızı bir kazak,altına ten çorabım,ayakkabı olarak da kısa kahverengi bi bot giydim. Çanta normal işte kahverengi falan.👇👇👇👇

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Ne kadar zevkli bir insanım. Tarzımı seviyim.
        Neyse giyinip abimin odasına gittim.
        Yanlış anlamayalım. İzin falan almıycaktım. Özledim.
        Odaya girdim. Abim uyuyodu. Gidip yanağından bi buse kondurdum. Sonra odadan çıktım. Dışarı çıkınca Burak'ı aradım.

📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱

Burak: Alo.
Hilal: Hala konuşmayı düşünüyo musun?
Burak: Evet.
Hilal: Sen nası bir arsızsın?Dayak yemek hoşuna mı gidiyo?
Burak: Senin için değer.

🎵Şu şarkı aklıma geldi. Ne alakaysa.👇👇👇👇👇👇👇

Severim şarkıyı.



488 kelime.
Görüşürüz.
🐰🐰🐰

Kızıl ve Sarışın (Burak Yörük)(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin