🐹Bir herif için mi?

156 13 0
                                    

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Abim kızların eşyalarını almak için yurda gitmiş. Kızlardan duydum. Ben hala ağlıyordum çünkü.
Bir türlü ağlamamı durduramıyorum. Gözyaşlarım benden bağımsızdı resmen. Saat 8'e yaklaşmışken. Ben hala ağlıyordum. Kızlar da beni teselli etmeye çalışmaya devam ediyorlardı. Ama ben onları dinlemiyordum. Kafamı yastığa gömdüm. Ve hönküre hönküre ağlıyordum. Eminim gözlerim kızarmıştı.
Aşağıdan ses duydum. Gelenin abim olduğunu anladım zaten. Evin anahtarı bi onda vardı. Abim biraz sonra yukarı çıktı. Kızların kıyafetlerini odalarına bırakıp yanımıza geldi.
Sesi sabahkiyle aynıydı. Sert ve soğuk.

💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬

Semih: Hilal gel hadi aşağı indircem seni. Yemek yiycez.
Hilal:...
Semih: Hilaal!
Hilal:...
Semih: Hilal gel şuraya ağlıycaksan da aşağıda ağlarsın.

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Ben her ne kadar abimi dinlemesem de o da beni takmayıp beni kucağına aldı. Gözlerimi görmesin diye ellerimle gözlerimi kapattım. Onun çok umrunda olduğumu da düşünmüyorum.
Ağlamayı kesmiştim. Ama gözlerim hala ıslaktı.
Abim beni sandalyeye oturtup karşıma oturdu. Kızlarda yanlara...Yemekte ne mi vardı?Pizza. Hiç bir şey yemek istemiyordum. Yemedim de zaten. Önümde bir kutu pizza onu yememi bekliyordu.
Eskiden olsa bir değil en az 4 kutu yerdim. Ama şimdi istemiyorum.
Abim daha fazla dayanamayıp bana seslendi.

💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬

Semih: Hilal yemeğini ye.
Hilal:...
Semih: Hilal.
Hilal:...
Semih: Hilal bana cevap ver.(Bağırarak)
Hilal:...

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Ben daha fazla cevap vermeyince abim bana doğru gelerek çenemi tutup kafamı kaldırdı. Çenem acımıştı. Ama ben ne gözümü açmıştım. Ne de sesimi çıkarmıştım. Abim ben böyle davrandıkça daha fazla sinirleniyodu. Ba tekrar bağırmaya başladı. Ben de kendimi tutamadım.

💬💬💬💬💬💬💬💬💬

Semih: Hilal bana bak. Aç gözlerini.
Hilal: Ne var?Ne?Ne istiyosun?
Semih: Bir herif için mi bu hale geldin?Seni hiç umruna sokmayan bi herif için mi?
Hilal: Hayır.
Semih: Ne için peki?Şu gözlere bak kıpkırmızı...
Hilal: Senin bana söylediklerin yüzünden ağladım.
Semih: Sinirliyken kendimi kaybettiğimi biliyosun. Bunu bile bile yapman çok saçma.
Hilal: Benim yaptığım mı saçma?Senin bana ne yaptığını görmüyo musun?
Semih: Sana hiç bir şey yapmadım.
Hilal: İlk kez beni sen bu hale getirdin. Senin yüzünden bu şekildeyim.

🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎🙎

Abime bunu söylememeliydim. O diğerlerini umursamaz. Ama ben onun yüzünden zarar gördüğümde kendini affetmez. Beni bıraktı. Sonra da ceketini askıdan alıp hızla evden çıktı. Çıkarken de kapıyı çarpmayı unutmamıştı.





420 kelime.
🐹🐹🐹

Kızıl ve Sarışın (Burak Yörük)(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin