13.

5.2K 183 5
                                    

Reggel két kéz simogatására keltem. Nem tudom, mikor kerültünk fel a szobájába, de már este is felkeltem, és realizáltam, hogy valószínűleg ő hozott fel, mikor vége lett a filmnek. Olyan kényelmes volt az az ágy, hogy szerintem az utolsó tíz percet nem is néztem végig, inkább engedtem a csábításnak, és elaludtam.

Mikor teljesen felkeltem, hümmögtem egyet a kellemes kényeztetésre, de rögtön, még így félkómásan is leesett, mire megy ki a játék, mikor megéreztem kezemnél az ismerős anyagot. Nem engedtem neki, hogy hasamról elvegye a kezem, mivel nem akartam, hogy megkötözzön.

- Engedd, Babygirl, különben Apucinak meg kell büntetnie téged. - franc.. Azt hittem már elhagyta ezt a sok szart.

Nem akarom, és nem is fogom hagyni, hogy mindig ő irányítson. Feldobtam fejem fölé kezeimet, azonban rögtön ajkára tapadtam, hogy eltereljem a figyelmét. Tudtam, hogy az egójának tetszeni fog, és nem a kezem lekötözésével fog foglalkozni, hanem, hogy megszerezze tőlem a dominanciát, így kihasználva a helyzetet a kötél másik végét erősen az ágy rácsához kötöttem, majd nyelvemmel megkeresve övét, játszadozni kezdtem.

Mintha csak fogócskáznánk, elhúztam előle, hogy ő ne érintse enyémet, csakis én, ezzel még jobban felmérgesítve őt. Jobban fölém hajolt, és immáron durvábban kereste nyelvemet, hogy megtalálva kegyetlenül megmutassa, ki a főnök. Alsó ajkam megszívta, miközben fogaival rácsípett, én pedig sóhajtottam egy nagyot, és egy pillanatra el is felejtettem a tervemet. De miatta, csakis egy pillanatra.

(+18)

- Ezt szereti az én babám. - ez az egy szó visszarántotta tudatomat. Fújtattam egyet, és elkezdtem kezeit simogatni, miközben észrevétlenül csuklói köré tekertem az anyagot. Tudtam, hogy gyorsan kell cselekednem, mert sokkal erősebb, azonban van nálam egy ütőkártya. A merevedése.

Felhúztam térdeimet, és masszírozni kezdtem vele a nadrágjában éledező dudort. Ahogy vártam, halkan felsóhajtott, és összeszorította szemét, miközben csípőmre mart. Egy hirtelen mozdulattal odanyomtam ágyékához a csontomat, persze csak finoman, nehogy nagyobb fájdalmat érezzen, mint amennyit kell, és mikor felmordult a kellemetlen érzéstől, kihasználva megingását lábammal oldalra döntöttem, és ráültem hasára, majd meghúztam a csomót, és csak remélni mertem, hogy nem tudja szétfeszíteni.

- Na? Ez hogy tetszik?! - vigyorodtam el, az viszont nem tetszett, hogy szinte azonnal felcsillant a perverz fény szemeiben.

- Nagyon. - nyalta meg ajkait, majd felemelte csípőjét, hogy fenekemnél érezhessem, a már igazán akcióra kész tagját. - Lovagold meg Apucit. - most inkább szájba tépném, hátha attól megjön az esze.

- Megteszem - jelentettem ki, mire egy mindent sejtő mosoly ült ki arcára, én azonban felemeltem ujjamat, és megingattam fejemmel együtt - Ha a holnapi nap folyamán nem mondod ki egyszer se ezt a kurva szót, és engem se kötelezel rá.

- Babygirl, büntetés lesz, amiért dominálni akarsz, és még káromkodsz is. - még mindig komolyan gondolja. Vajon a büntetés nála mit jelent? Bezár három napra egy kamrába, és nem ad enni?

Most az egyszer nem fogom neki hagyni. Tudja meg milyen az, mikor könyörögnie kell a kielégülésért. Úgyis pipa vagyok rá, amiért megint ezekkel a kis idiótaságaival húzza az agyam, így megérdemli.

Úgy tettem, mintha engedelmeskednék neki. Kihasználva, hogy be van sötétítve elkezdtem lejjebb mászni, de lassan, hogy leessen neki, mire is készülök.

- Tudod, hogy mennyire szeretem a kielégült arcodat, mikor a Mennyekbe duglak. - adta rettentő obszcén módon tudtomra, mennyire ellene van a sötétség.

Apuci kizárva! [Jimin ff.] - BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora