Soğuk bir sonbahar akşamı kendimi Hongdae'de yine şarkı söylerken bulmuştum. Üstümdeki incecik beyaz tişörtle üşüsemde yapmam lazımdı. Burada bulunmam gerekiyordu. Hayat beni şanslı kılmamıştı. Özetlemem gerekirse, babam alkolik biri,annem ise hasta bir kadındı.
Bunları düşünürken şarkı söylemeye devam ediyordum.
Git gide insanlar kalabalıklaşıyor ve çember haline geliyordu. Şarkıyı bitirdiğimde alışık olduğum alkış sesleriyle birlikte toparlanmaya başladığımda kolumda hissettiğim ellerin baskısı ile irkildim ve elin sahibine baktığımda pamuk şeker rengindeki saçlarıyla bana baktığını gördüm. İçimden 'siktir,cidden erkek güzeli olabilir mi?' diye düşünürken anlamaz gözlerle bana baktığını gördüm ve söze atılmasıyla kendime geldim.
"Merhaba ben Jimin." Uzattığı elini tuttum ve samimi bir şekilde "Ben de Taehyung." dedim. Gülümseyerek sözlerine devam etti. "Müziği hobi olarak mı yapıyorsun?" Sorduğu soruya olumsuzca kafa salladım ve "Hayır,para kazanmak için yapıyorum." dedim. Biraz şaşırdı ve devam etti.
Peki iyi kazanıyor musun?" dediğinde gözlerimi yer ile buluşturdum ve "Ah şu anlık ihtiyacımı karşılayacak kadar kazanıyorum." dedim.
"Kaç yaşındasın?" Dediğinde saatime baktım ve hızlıca ayağa kalkıp eşyalarımı elime aldım. "Benim gitmem lazım Jinin." Dediğimde hafif kıkırdayarak "Adım Jimin ve" cebinden çıkarttığı kartla sözlerine devam etti "Bana numaramdan mesaj at mutlaka." dedi ve onu başımla onayladıktan sonra tam koşacakken duyduğum cümle beni duraksatmıştı.
"Seninle iyi anlaşacağız Taehyungie"🌹Selaaaam!İlk öncelikle ilk kitabımız olduğu için heyecanlıyız dnmxjxkdkd
🌹İlk bölüm sıkıcı gelmiş olabilir ancak ilerleyen bölümlerde çokça kaoslar olacak ve kafanızı karıştıracak 😉
🌹Bu arada iki kişiyiz bunu da söylemeliyim xmxmmxkd
🌹Her neyse umarım severek okursunuz.İyi okumalaaaar!💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY STREET ARTIST|TAEKOOK
AdventureTaehyung sadece evini geçindirmek isteyen bir sokak sanatçısıydı. Jimin ve Jungkook ile tanışmanın onu kaoslara sürükleyeceğini tahmin edemezdi...