Yol boyunca ikimizde konuşmadık. Ve geleceğimiz yere vardığımızda büyük bir bina karşımızda duruyordu.
Arabadan indiğimizde Jimin elimi tuttu ve beni çekiştirdi.
Tanrım elleri gerçekten çok küçük ve sevimli.
Elimi tuttuğuna şaşırsam da onu takip ederek yürümeye başladım. İçeri girdiğimizde hayranlıkla etrafı incelerken Jimin beni dürttü. "İncelemene daha sonra da devam edebilirsin artık gidelim." dedi gülerek. Onu onaylayıp tekrar yürüdüğünde takip etmeye devam ettim.
En son asansöre binip 22.kata çıktığımızda asansörden inip bir odanın kapısının önünde durduk. Jimin kapıyı tıklayıp içeri girdiğinde ben de arkasından içeri girdim. Jimin'in "Hey Jungkook bak sana kimi getirdim!" diye seslendiği kişiye baktığımda önce Jimin'e bakıp ve sonra beni süzdüğünde bundan rahatsız olup yerimde kıpırdandım.
O da bunu anlamış olacak ki Jimin'e bakarak 'Günlerdir bahsettiğin çocuk bu mu?'
Çocuk mu? Çocuk sensin, gerizekalı.
Jimin alkışlayarak evet dediğinde adının Jungkook olduğunu öğrendiğim çocuk Jimin'e göz devirerek "Hala çocuk gibisin Jimin." dediğinde Jimin de yapmacık bir sinirle "Hayır, ben çocuk değilim sen fazla olgunsun." dedi. İkilinin tartışmasının uzayacağını düşünerek söze atıldım.
"Kim Taehyung...adım Kim Taehyung." dediğimde ikilinin bakışlarını üzerimde hissettim. Jungkook da "Taehyung..."dedi düşünerek "Güzel isimmiş." kısaca teşekkür edip Jimin'e döndüm. Jimin de sıkıldığını belli ederek "Tanışma faslınız eğer bittiyse Taehyung ile iş hakkında konuşalım." dedi. Onu onayladığımızda Jungkook'tan duyduğum üzere toplantı odasına doğru ilerliyorduk.
Odaya girip herkes bir yere oturduğunda Jimin konuşmaya başladı "Bana 2 gün önce kimin asistanı olacağını sormuştun değil mi Tae?" onu başımla onayladığımda devam etti. "Şu an asistanı olacağın kişi karşında duruyor." karşımda duran kişiye baktım ve Jungkook ile göz göze geldim. Jungkook sırıtarak konuşmaya başladı. "Bir asistanım olacağını biliyordum ama bu kadar güzel olacağını bilmiyordum." dedi.
Dediği cümlenin etkisiyle yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirdim. Açıkçası ben de bu kadar yakışıklı bir patronum olacağını beklemiyordum. Hem güzel de ne ben yakışıklıyım bir kere hıh.
Jimin aceleci bir tavırla "Anlaşmalar için hazırladığımız kağıtlar nerede Jungkook? diye sordu. Jungkook ise oturduğu yerden kalkarak dolaptan kağıtları aldı ve önümüzeki masaya koydu.Ben kağıtları incelerken "Eğer işe başlayacaksan çok fazla incelemene gerek yok. Direkt imzala,onların dışında maaşını ve izin günlerini sana daha sonra bildirim." dedi Jungkook. Bunun üzerine "Neden sen bildireceksin? Jimin ile de konuşabiliriz.'' dediğimde Jungkook da kaşlarını çatarak "Çünkü benim asistanımsın?" diye cevap verdi.
Jimin de bize katılarak "Ama Taehyung'u bu işe ben çağırdım."diye söylendi. "Önemli olan bu işe kimin vesile olduğu değil. Önemli olan işin sonunda kimin ne olacağı."diye karşılık verdi Jungkook.
Uh neden sürekli boş tartışmaya giriyor bu ikisi.
İkilin tartışmasının uzayacağını düşünerek söze atıldım. "Her neyse ne ben anlaşmayı imzaladım." diyerek kağıtları Jungkook'a uzattım. Jungkook kağıtlara bir göz atıp sırıtarak "İmzaladığına göre şirketimize hoşgeldin Kim Taehyung." dedi ve elini uzattı.
Elleri en az benimkiler kadar hoş. Ben de kare bir gülümseme sunarak "Hoş buldum." dedim ve uzattığı eli sıktım.
Toplantı odasından çıktığımızda Jungkook kendi odasına gitti. Jimin ve ben ise Jimin'in odasına geçip koltuklara oturduk. Aklıma annem geldiğinde Jimin ile konuşmaya başladık. "Eee Jimin şu bakıcı olayı yani şey-" dediğimde Jimin sözümü keserek konuşmaya başladı. "Ben de bu konuyu konuşmak için seni buraya getirdim Taehyung.Bakıcı için bu numarayı aramalısın." dedi elindeki kağıdı uzatarak."Para sorununu düşünme ben halledeceğim." dediğinde teşekkür amaçlı kalkıp ona sarıldım.
🌹 Tekrardan selaaam. En uzun ama yine de kısa olan bir bölümle geç saatlerde karşınızdayız.
🌹 Nasılsınız umarım iyisindizdir.Ben hiç iyi değilim çünkü okul açılıyor uf geldi yine aklıma neyse.
🌹 Oy atmayı ve paragraf arası yorum bırakmayı unutmayın. Okuması çok eğlenceli oluyor okuyup geçiyorsunuz sadece :")
🌹Ayh Taehyung da böyle gitsin şirkete bakalım.
🌹 Bu da sonunda Taehyung ile tanışabilen Jungkook Beyimiz
🌹 Ve ve vee Pembe Jiminn💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY STREET ARTIST|TAEKOOK
AdventureTaehyung sadece evini geçindirmek isteyen bir sokak sanatçısıydı. Jimin ve Jungkook ile tanışmanın onu kaoslara sürükleyeceğini tahmin edemezdi...