Sarılmamızı bozan şey Jimin'in telefonuydu. Hızlıca telefonu açıp konuşmaya başladı.
Uzun süren telefon konuşmasından sonra kapatıp derin nefes aldı ve bana dönüp konuşmaya başladı."Taehyung benim çok acil bir işim çıktı üzgünüm seni hastaneye bırakamayacağım." dedi. Onu başımla onayladım ve tebessüm ederek "Sorun yok Jimin buradan bir taksi bulup kendim gideceğim." dedim ve kapıya doğru yöneldim.
Tam gidecekken "Taehyung dur!" dedi ve gülümseyerek "Jungkook'un işi yoktu şu an şirkette, seni o bıraksın." dedi heyecanlanarak.
Tam itiraz edecekken Jimin tekrar konuşmaya başladı ve "İtiraz etmeni istemiyorum," dedi parmağını sallayarak "Zaten seni bırakamadığını için içim rahat etmiyor sonuçta seni ben buraya getirdim bari Jungkook'un seni bırakması beni rahatlatır ve sen de giderken daha rahat edersin." onu kırmak istemediğimden "Peki Jimin, senin istediğin gibi olsun." Mutlu olduğunu belli edercesine güldü ve "Güzel, şimdi Jungkook'un odasına gidelim." dedi.
Jungkook'un odasına geldiğimizde kapıyı çalmadan içeri daldı Jimin. Her ne kadar şaşırsamda bozuntuya vermedim. İçeri ben de girdiğimde başını kaldırdı ve "Jimin ve Taehyung biz buna kapı diyoruz ve çalınmak için var belki meşgulüm niye kapıya vurmadınız?" kapıyı göstererek konuştuğunda Jimin "Seninle şu an uğraşamayacağım Jungkook-ah,senden bir ricam olacak." dedi. "Bu tatlılığın için bunu es geçiyorum ve" bize daha çok yaklaşarak "söyle bakalım ricanı." dedi sırıtarak.
Jimin ise iltifata karşı başını eğip gülümsemiş ve "Tae'yi hastaneye bırakmanı istiyorum." dedi. Jungkook ise kaşlarını çatarak "Neden sen bırakmıyorsun? Hem benim işlerim var." dedi. Jimin sert bir şekilde "Benim acil bir işim çıktı ve senin bugün boşta olduğunu boş boş oturduğunu biliyorum Bay Jeon." dedi. Jungkook düşünür gibi yapıp konuşmaya başladı.
"Aslında sıkıldım şirkette oturmaktan bırakabilirim ama neden Taehyung hastaneye gidiyor?" dedi. Jimin tam ağzını açtığında söylemesine izin vermeden ben konuştum.
"Çünkü annem hastanede ve ameliyat olacak." Jungkook şaşırarak "Hmm,geçmiş olsun.Ayrıca akşam olmadan çıkalım Taehyung." dedi. Onu onayladıktan sonra Jimin ile vedalaşmış şirketten çıkmak için asansöre bindik. Asansörde hiç konuşmadık ve arabaya doğru ilerlerledik.
Arabaya bindiğimizde bu sıkıcı sessizliği bozan Jungkook olmuştu. "Hastanenin adresini vermen gerekiyor." dedi. Hızlıca telefonumu çıkarttım ve hastanenin konumunu bulup Jungkook'a telefonumu uzattım. Tam arabayı çalıştıracağı sırada durmuş ve bana baktıktan sonra "Telefonunu aldığıma göre hastaneye gitmeden önce numaramı kaydetmeliyim hm?" dedi. kendini bilmiş bir ifadeyle.
Gözümü devirme isteğimi içimde tutamayıp gözlerimi devirmiştim. Kaydettikten sonra arabayı çalıştırmış ve hastaneye doğru yol almıştık.
Sonunda boğucu sessizlikten kurtulmamızı sağlayan hastaneye gelmemizdendi.Aşağı indiğimde onun da indiğini gördüğümde şaşırdım ve "Sen nereye?" dedim. "Seninle birlikte hastaneye geliyorum hem anneni görmüş olurum." dedi. "İşin vardır git istersen." dedim.
Ve hafif kırılmış gibi"İşim yok ve beni yanında istemiyor musun?" dedi."Hayır öyle demek istemedim, seni yormamak için dedim." gülümsedi ve "Pekala ben de geliyorum o zaman."dedi
Bir insan bu kadar güzel gülümseyebilir mi Tanrı'm?
Taehyung ne diyorsun?Düşüncelerden kurulmak için kendi kendime kafamı salladım ve yüzümü kapattım. Tabii Jungkook beni anlamadığı için hafif kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu. "Hadi artık Taehyung." dediğinde onayladım ve elimi tutmasıyla irkildim. Hastaneye doğru girerken bir kaç saat önce tanışmamıza rağmen nasıl yakınlaştığımızı anlamaya çalıştım. O kadar dalmışım ki Jungkook'un bana seslendiğini farketmedim."Taehyung sana diyorum duymuyor musun?"
Cümlesini hafif kızgın bir şekilde söylediğinde kendime geldim ve "Özür dilerim dalmışım ne dediğini duymadım, tekrar söyler misin?" dedim."Annen diyorum nerede?" buna karşılık "203. Oda, sağda kalıyor."dedim. Ve odaya doğru giderken hala ellerimizin kenetli olduğunu gördüğümde istemsizce gülümsedim.
Sahi,ellerimiz kenetliyken ne güzel duruyordu?
Selaaam.Yine karşınızdayız dnsndmdkmd
İlk öncelikle hemen şunu söyleyeyim Taehyung pat diye aşık olmadı sadece hoşuna gitti yani ilk görüşte aşk değil nddnndmdkd
Umarım beğenirsiniz,görüşmek üzere💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY STREET ARTIST|TAEKOOK
AdventureTaehyung sadece evini geçindirmek isteyen bir sokak sanatçısıydı. Jimin ve Jungkook ile tanışmanın onu kaoslara sürükleyeceğini tahmin edemezdi...