Odaya girdiğimizde annem kapının açılma sesiyle bize halsiz bakışlarıyla baktı .Anneme sarılmak için Jungkook'un elini bırakıp hızlıca sarıldım. Sarılmam ile birlikte annem de kollarını boynuma dolamıştı."Hoş geldiniz.Bu arkadaşın da kim Taehyung-ah?" sorusuyla konuştuğunda Jungkook'a bakıp "Anne o benim patronum."dedim. "Ne patronu?Sen sadece akşamları şarkı söyleyerek para kazanmıyor muydun?Benim neden bundan haberim yoktu?" peş peşe gelen sorularla gülümseyip "Annecim sakin ol,daha bugün anlaşmayı imzaladım.Senin yanına geleceğimi söylediğimde patronum da gelmek istediğini söyledi." annem gülümseyerek Jungkook'a bakarken Jungkook da gülümsedi ve bir adım öne atıldı.
"Efendim merhaba ben Taehyung'un patronu Jeon Jungkook." annem de gülümseyerek "Merhaba oğlum,ben Kim Micha." dedi saygıyla kafasını eğerek. Sonunda annemin bakışlarını beni bulduğunda kaşlarını çatarak "Ne iş yapıyorsun ki Jungkook senin patronun olacak?" dediğinde "Anne, bir plak şirketinde söz yazarı ve Jungkook'un asistanı olacağım." annem de sevinçle "Demek öyle, söz yazarı mı oldun? Hep hayalindi bu senin." annemin sözlerine şaşıran Jungkook "Hayalin söz yazarı mı olmaktı Taehyung?" dedi.
Ona karşılık "Hayalim şarkıcı ve söz yazarı olmaktı." annem dayanamayıp söze atılmış "Küçükken hep başını dizime yatırır hayallerini anlatır ve hayallerini gerçekleştirmek için çok çalışacağını söylerdi. "dediğinde hafifçe kafamı aşağı eğmiş ve gülümsemiştim. Tekrar konuşacağı sırada doktor gelmiş ve ameliyat için annemi hazırlaması gerektiğini söylemişti.
Korkuyordum, annemin ölmesinden deli gibi korkuyordum. Ameliyata girerken ikimizin de elini tutmuş ve yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmamıştı. Tam girecekken "Eğer bu ameliyattan çıkamazsam sakın üzülme ve hayallerinin peşinden gitmeye devam et. Bu şirketteki fırsatları da hiçbir zaman kaçırma çünkü senin için iyi şeyler olacak, bunu hissediyorum. Eğer ağlarsan sana çok kızarım. Ve seni her zaman gökyüzünden izleyeceğim. Seni çok seviyorum Tae-ah." demiş ve elimi öpmüştü.
Annem Jungkook'a döndüğünde bende ona döndüm ve gözlerinin dolu olduğunu, bunu saklamaya çalıştığını ancak saklayamadığını gördüm. "Eğer ameliyattan çıkamazsam Taehyung'un yanında ol ve onu koru.Onu koruyabileceğine inanıyorum." dediğinde Jungkook da "Efendim Taehyung'un yanında olacağım ve onu koruyacağım ancak bunu gerek olmayacak çünkü sağ bir şekilde çıkacaksınız." dedi.
Ben de Jungkook'un sözlerine katılarak "Evet anne sağ bir şekilde çıkacaksın." dedim. Ve onu ameliyat odasına doğru götürdüler.
Şimdi ise Jungkook'un omzuna kafamı koymuş bekliyordum. Nasıl bu kadar yakınlaştığımızı bilmiyordum ama bu hoş hissettirmişti. Galiba annemin ameliyata girmesi ve bana destek olmaya çalışmasından dolayıydı. Kafamı kaldırmış ve "Kantine ineceğim bir şey almak için,istediğin bir şey var mı?" dedi. Ben ise "Hayır, teşekkür ederim iştahım yok." dediğimde "Pekala o zaman bir tost ve yanına da kahve alıyorum sen de onları yiyeceksin." dedi.
İtiraz edecekken parmağını dudağıma bastırdı ve "İtiraz yok TaeTae." dedi.
DUDAĞIMDAKİ PARMAK MI?HEM DE JUNGKOOK'UN HHAHAHAHAH DAHA NELER.
Kendime geldim ve kafamı salladım. Sırıtarak "Etkilenmen hoşuma gitti." dedi. Bir dakika, ne dedi o?Elindeki poşetle gülümseyerek yanıma geldi ve "Bunlar senin için." dedi. Elindekileri aldım ve "Teşekkür ederim Jungkook." dedim. Yerken sürekli bana bakmasını umursamamaya çalışıyordum.
Sonunda yedim ve elimdeki poşeti çöpe attım. Tekrar beklerken yine eski anılar aklıma geldi. Cidden annemle küçükken ne kadar mutluyduk. Büyüdükçe babamın işkenceleri artmıştı. Bir keresinde elindeki sıcak demirle sırtıma bastırdığında o an ki acıyı asla unutmadım.Ve hala sırtımda kalan izi de...
Aklıma gelen ve yoğunlaşan anılar ile gözümdeki yaşlar akmaya başladı.Jungkook bunu farketmiş olacak ki hızlıca bana döndü ve "Hey sorun ne? Neden ağlıyorsun?" dedi. Burukça gülümseyerek "Eski anılar aklıma geldi hepsi bu." dedim. "Eğer seni rahatlatacaksa bana anlatabilirsin, iyi bir dinleyiciyimdir."dedi.
"Küçükken babam bizi çoğu kez dövmüştü, küçük yaşta çalıştırıldım ve güzel bir çocukluk geçirmedim. Hep acılarla büyüdüm." dedim ve tekrar ağlamaya başladım. Jungkook beni dinlemiş ve sanki o an sarılmaya ihtiyacım olduğunu anlamış gibi sıkıca sarıldı. Kafamı göğsüne yasladığımda bu huzuru tarif edemezdim ve gelen mayışma ile dayanamayıp uykuya daldım.
Uyandığımda annemi odaya götürüyorlardı. Bunu görmemle ikimizde ayaklandık ve doktorun yanına gittik. Doktor gülümseyerek "Ameliyat çok güzel geçti, hastamızın durumu gayet iyi. Sadece dinlenmesi gerek birkaç gün." dedi. Duyduklarıma karşılık doktora gülümsedim ve annemin yanına gittim.İçeri girdiğimizde annem uyuyordu. Elini tutarak "Ameliyattan çıktın işte, bak tekrar yanımdasın" dedim.
Jungkook'un telefonu çalmasıyla telefonu açtı ve konuştu. Telefonu kapattığında sıkıntılı bir nefes vererek "Üzgünüm gitmem gerekiyor." dedi. Yanına gittim ve "Bugün yanımda olduğun için çok teşekkür ederim patronum." dedim ve güldüm."Rica ederim güzel asistanım." dedi ve sırıttı. Vedalaştık ve gitti.
Tekrar uyuma isteğime karşılık dayanamadım ve uyudum.
Gözlerime değen güneş ışığı ile uyandım. Ve uyanır uyanmaz annemi kontrol ettim aniden aklıma gelen bakıcı işi ile hızlıca telefonumu aldım ve bakıcıyı aradım. Biraz bekledikten sonra telefonu açtı ve "Alo?" dedi."İyi günler, ben Kim Taehyung."dedim. Kız duraksadı ve konuşmaya tekrardan başladı "Taehyung?Ah buyrun." dedi. "Ben bakıcı olduğunuz için aradım annem için bakıcı arıyorum." dedim. "Annenize bakarım ancak bunu yüzyüze konuşmamız daha iyi olacaktır ve bu arada ben Park Chaerin." duyduğum ad ile şoka uğradım.
Chaerin? "Bayan Chaerin sizinle bugün CookieCookie cafesinde buluşabilir miyiz?" dediğimde "Bugün müsaitim saat 14.00 gibi buluşalım Bay Taehyung." dedi. "Pekala orada olacağım iyi günler." dedim ve telefonu kapattım.
Saat yaklaşınca eve gidip hazırlandım ve cafeye doğru gittim. İçeri girdiğimde bekledim.Bir kaç dakika sonra mesaj geldi ve "Cafeye geldim nerdesiniz?" dedi. "El sallayacağım oraya gelin." diye yazdıktan sonra elimi salladım. Yanıma yaklaşan kız ile büyük bir şoka girdim.
C-Chaerin?
🌹Selaaaam!Umarım çok bekletmemişizdir.
🌹Bu bölüm kafanızı karıştırabilir ancak diğer bölüm anlayacaksınız.
🌹Bu arada medyaya Scenery adlı şarkıyı koyduk.Bu bölümde duygusal anlar olduğu için böyle Taehyung'un derin sesiyle daha hoş olur diye düşündük. Mükemmel ötesi bir şarkı uhh.
🌹İyi okumalar. 💫💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY STREET ARTIST|TAEKOOK
PertualanganTaehyung sadece evini geçindirmek isteyen bir sokak sanatçısıydı. Jimin ve Jungkook ile tanışmanın onu kaoslara sürükleyeceğini tahmin edemezdi...