'' Seninle iyi anlaşacağız Taehyungie.''
Bu duyduğum cümle ile duraksasamda yoluma koşarak devam ettim. Ve eve varmadan önce annemin ilaçlarını almak için eczaneye uğradım.
Öksürük sesleriyle beraber eve girdiğimde koşarak üst kata annemin yanına gittim. Annem beni gördüğünde eliyle suyu işaret ederek "Taehyung-ah, su."dediğinde hızlıca sürahiden su doldurup anneme verdim.
İçtikten sonra söze atıldı. "Taehyung günün nasıl geçti?"
Elimdeki ilaçları uzatarak "Günüm iyi geçti anne." dedim. Ve anneme ilaçları içirdim. Aşağıdan gelen kapı vurulma sesi ile merdivenlerden aşağı inip kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtığımda yoğun alkol kokusu ile birlikte babamı gördüm. Ve hemen onu hemen koltuğa yatırdım.
Ondan nefret ediyordum ama şu an buna katlanmaktan başka bir şansım yoktu.
Annemin bana seslenmesiyle tekrardan yukarı kata çıktım. "Baban mı geldi?" diye sordu. Cevap olarak başımla onayladım ve cebimde beni rahatsız eden şeyi elime aldım. Gördüğüm kartla beraber Jimin ile olan konuşmamızı hatırlayınca annemi öpüp odama geçtim. Ve telefondan kartın üstünde yazan numarayı tuşlayıp Jimin'e mesaj attım.
82546***:Selam,ben Taehyung.
Bir kaç dakika sonra cevap vermesiyle tekrar telefonu elime aldım.
Jimin:Uh, selam Taetae.
82546*** adlı numarayı "Taetae" olarak değiştirdiniz.Taetae:Bana mesaj atmamı söylemiştin.
Jimin:Evet. Kaç yaşındasın?
Taetae:Neden bunları merak ediyorsun?
Jimin:Niyetim kötü değil. Sadece sesin hoşuma gitti.
Taetae:Sesimle yaşımın bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Bu cevap benim için yeterli değil.
Jimin:Sesinle ilgileniyorum desem?
Taetae :Yani?
Jimin:Bu kadar erken söylemeyi düşünmüyordum ama meraklı çıktın.
Taetae :Evet öyleyimdir.Anlat bakalım.
Jimin:Öncelikle sana bir teklif sunacağım. Ben bir plak şirketi yöneticisiyim. Senin bu
şirkette şarkı sözü yazarı ve asistan olmanı
istiyorum.Taetae:Neyin asistanlığından bahsediyorsun?
Jimin:Yönetici asistanlığı.
Taetae:Yani senin asistanın, doğru mu düşünüyorum?
Jimin:Bunu şirkete gidince görürsün.
Taetae :Şirkete geleceğimi söylemedim?
Jimin:Yani gelmeyecek misin?
Taetae :Bak, Jimin. Benim annem hasta ve gündüzleri yanında olmam gerekiyor. Bu yüzden akşam sokak sanatçılığı yapıyorum. Bu yüzden bu teklifini kabul edemeyeceğim. Üzgünüm. Hem neden sokakta gördüğün bir şarkıcıya böyle büyük bir iş teklif ediyorsun anlamış değilim.
Jimin:Yıllardır bu işi yaptığım için bu işi yapabilecek bir potansiyel görüyorum. Seni 1 aydır takip ettim. Ve ayrıca annen için bir bakıcı tutabiliriz.
Taetae:Beni düşünmene sevindim. Ama bakıcıya verebilecek param yok Jimin-ah.
Jimin:Para mevzusunu dert etme.
Ailene de sorup bana yarın kesin şekilde cevap vermeni istiyorum.Taetae:Bunu düşüneceğim Jimin-shi :)
*Öncelikle tekrardan merhabaa. Nasılsınız bakalım? İkinci bölümü yayınladık. Daha ilk bölümler sıkıcı olabilir :')
*Her neyse umarım beğenirsiniz. Oylamayı unutmayın :) Görüşmek üzereee .
Buraya annesinin ilaçlarını almaya giden bir Taehyung bırakıyorum.
Buraya pembe saçlı minnoş bir Park Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY STREET ARTIST|TAEKOOK
AdventureTaehyung sadece evini geçindirmek isteyen bir sokak sanatçısıydı. Jimin ve Jungkook ile tanışmanın onu kaoslara sürükleyeceğini tahmin edemezdi...