Selaaam. Bol olaylı, feelsli, yeni bir bölümle karşınızdayız.
Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen. İyi okumalarr💜
Taehyung'un ilk aşkı olan kız, bakıcı kız olabilir miydi?
12.Bölüm
Düşüncelerimden kurtulmak için Taehyung'u uyandırdım. Onu uyandırmak istemiyordum çünkü uyurken çok güzel görünüyordu. Uzun kirpikleri, yüzündeki benler, alnını kapatan saçları, esmer teni ve sayamayacağım bir çok özelliği...
Taehyung homurdanarak gözlerini açtı. Bu şirin tavrına karşı gülümsedim. Taehyung kendine gelmeye çalışırken Chaerin yanımıza geldi."Yemeğinizi hazırladım, saat de geç oldu eve gitsem iyi olacak." Aslında Chaerin'in eve gitmesi iyi olacak çünkü Taehyung bilekliği farketsin istemiyordum. Taehyung tam olarak ayıldığında "Çıkış saatin de geldi zaten, her şey için teşekkürler. Yarın görüşmek üzere Chaerin." dedi. Chaerin saygıyla eğilerek veda ettikten sonra Taehyung ile bizi odada yalnız bıraktı.
"Ben sofrayı hazırlarken sen de annemi buraya çağırır mısın?" diyerek Taehyung sessizliği bozdu. "Tabii ki" diyerek onu onayladığımda Bayan Kim'i çağırmak için üst kata çıktım. Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde hafifçe doğruldu. "Taehyung sofrayı hazırlıyor yemek yemeye çağırmak için rahatsız ettim." dediğimde beni onayladı ve ben de ona yardım ederek alt kata indirdim.Taehyung "Hoşgeldiniz hadi yemekler soğumadan sofraya geçin." dediğinde onu onaylayıp sofraya oturduk ve yemeğimizi yemeye başladık.
Bayan Micha yemek yendiğinden dolayı oluşan sessizliği bozarak konuşmaya başladı."Taehyung işyerini ve çalışma ortamını merak ediyorum.Yarın işyerini ziyarete gelebilir miyim, tabii patronun da izin verirse." Taehyung bakışlarını bana çevirdiğinde gülümseyerek "Tabii ki gelebilirsiniz ama bu sizi zorlamaz mı?" diye sordum. "Hayır pek durmam zaten, benim de biraz insan içine karışmaya ihtiyacım var." diye beni yanıtladı. Taehyung da "Saat 1 gibi öğle molasına çıkıyorum o zaman bakıcı ile beraber gelebilirsin anneciğim." dedi. "Tabii ki de Chaerin'i de yanıma alacağım." diye yanıtladı."Chaerinsiz gelse olmaz mı?"diye sordum. Bu sözlerime karşı şaşıran Taehyung'u umursamadan Bayan Kim'e baktım. "Chaerin benim bakıcım olduğu için ihtiyacım olduğunda yanımda bulunması gerekiyor. Hem oraya tek gelemem." dedi. "Evet siz de haklısınız" diyerek konuşmayı bitirdim.
Yemeği yedikten sonra gitmek için ayaklandım. "Artık gitmeliyim saat geç oldu hem de yarın iş var." dediğimde ikisi de ayaklandı. Bayan Kim biraz da otursaydın diye itiraz etse de kabul etmeyip vedalaştım ve evden çıktım. Evden çıkmamla arkamdan kapının açılması bir oldu. Arkamı döndüğümde Taehyung ile karşılaştım. Şaşkınca ona baktığımda söze atıldı. "Hem teşekkür etmeyi unuttum hem de bir şey sormak istiyorum." ben bir şey demeden sözüne devam etti. "Sofrada belirtmedim ama Chaerin hakkında biraz kaygılı gözüküyordun, bir sorun mu var?" Bunu hemen nasıl anladı, çok mu belli ediyordum? Hayır bir sorun yok bunu da nereden çıkardın?" "Bilmiyorum bu aralar ne zaman Chaerin ismini duysam gergin oluyorsun." diye devam ettirdi. "Chaerin'e özel olan bir şey olduğunu düşünmüyorum,bu aralar işte çok yoruluyorum ondandır belki." dedim. "Pekâlâ sen öyle diyorsan öyledir. Her şey için teşekkürler ve iyi geceler. " dediğinde ben de iyi geceler diyip arabaya doğru yürümeye başladım.
Eve vardığımda ev sakindi ben de odama çıktım. Tabii ki odamda Jimin'i beklemiyordum. Jimin'e şaşkınlıkla bakarken Jimin konuşmaya başladı. "Selam,Jungkook bu saatte nerden geliyorsun böyle? " diye sorduğunda "Önemli olan benim nereden geldiğim değil de senin bu saate benim odamda ne aradığın."dedim. Jimin bana sarıtarak "Uzun zamandır abi-kardeş vakit geçirmiyorduk, seninle oyun oynamaya geldim." dedi. Haklıydı... Bu aralar onu gerçekten fazla boşlamıştım. Onunla vakit geçirmek bana da iyi gelecekti. Hem bu karışık düşüncelerimden kurtulmuş olurum hem de onu özledim. Ben de ona karşılık arkasındaki dolaptan cipsleri çıkarıp "Bu iyi fikir o zaman oyunu hazırla bekliyorum." dedim.
"Hangi oyunu seçtin?"
"Tabii ki Playstation."
"Farklı bir oyun seçsen şaşardım zaten."
"Sus sen de seviyorsun bu oyunu."Biraz didiştikten sonra oyuna başladık. Oyunu kazanan her zamanki gibi Jimin olmuştu. Saat gece yarısına geldiğinde oyunu bitirdik ve uyuduk.
~Taehyung~
Başımı yastığa koymuş Jungkook'un Chaerin'e olan davranışlarını düşünüyordum. Acaba ben mi yanlış algılıyordum yoksa gerçekten benim düşündüğüm gibi miydi? İşlerden dolayı kafasının karışık olduğuna inanmak istiyordum çünkü derine inersem yine hiç bir anlam çıkartamayacaktım. Zaten Chaerin'in farklı bir davranışı yoktu, bu yüzden Jungkook'un tavır almasını gerektirecek bir sebepte olmuyordu. Kafamı yormak istemediğimden düşüncelerimden ayrılıp uyudum.
Geç uyandığımdan kahvaltı edemedim. Ve şimdi ise otobüste, kulağımda kulaklık iş yerine doğru ilerliyorum. Otobüsten indikten sonra koşarak şirkete girdim. Tam odama girecekken Jungkook'u gördüm."Geç uyandım bu yüzden geç kaldım, özür dilerim." dediğimde "Önemli değil, masandaki dosyaları benim odama götürür müsün?" dedi. Onu onaylayıp dosyaları aldım ve odasına gittim. Dosyaları masasına koyduğumda imzalamasını bekledim. Dosyaları imzalarken "Babam öğle vakti şirkete gelecek işleri kontrol etmek için. Annen ile denk geldi kusura bakma." dedi. "Neden kusura bakayım hem baban ile tanışmak da benim için iyi olur." diyerek karşılık verdim. "Hem annen hem de benim babam gelmişken isteme mi düzenlesek ne?" dediğinde şaşkın ve utanganç bir şekilde ona bakıyordum. Bu çocuğun imaları yüzünden bir gün yerin dibine girip bir daha çıkmayacağım. "Bence bu kadar şaka yeter imzaladıysan dosyaları alıyorum." deyip dosyaları elime yerleştirdim. Jungkook ise sırıtarak "Öğleden sonra görüşürüz Taehyung." dedi.
Umarım beğenmişsinizdir.Diğer bölümlerde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY STREET ARTIST|TAEKOOK
AdventureTaehyung sadece evini geçindirmek isteyen bir sokak sanatçısıydı. Jimin ve Jungkook ile tanışmanın onu kaoslara sürükleyeceğini tahmin edemezdi...