~Te szemszöged~
- E-E-Eren...én
- Shhh, tudom, hogy érzel irántam! - mondta nekem olyan aranyos hangon...de én nem szeretem őt.
- Eren, é-én nem -- félbeszakított.
- De, tudom, hogy szeretsz, és tudd, hogy csak az enyém lehetsz!
Farkas éhes szemekkel nézett rám. Ez teljesen megőrült?? Próbáltam magamról lelökni, de nem sikerült. Ekkor jutott még csak eszembe, hogy LEVI IRODÁJÁBAN VAGYUNK! Valamilyen okból hagytam magam, hiszen úgyse tudtam volna mit tenni ellene.
Ekkor Eren fogta magát, és szépen leszedte rólam a köpenyt, majd a manőverfelszerelést, utána szó szerint letépte a pólómat. Ebben a szent pillanatban tért vissza Levi. Nagyon meglepődtem, de örültem is neki, hiszen jelképesen "megmentett" Eren elől. Mindkettőjük arcán látható volt a meglepődés.
Eren abban a pillanatban felállt rólam és, engem a földön hagyva póló nélkül, tisztelgett. Hirtelen elpirultam, de ez ilyenkor szerintem normális.
Két perc néma csend után Levi megszólalt a jól ismert nyugodt hangján.
- Csak nem zavartam?
~Levi szemszöge~
MI A FASZ TÖRTÉNT ITT?
Huh, nyugi Levi, semmi baj!
Először is, segítettem [T/N]-nak felállni a földről, odaadtam neki az egyik pólómat, hiszen az övét elszakította az a féreg. Teljesen el voltak pirulva mind a ketten.
- Szóval, mi is történt itt?
Semmi válasz. Erre úgy döntöttem, hogy odasétálok [T/N]-hoz, és érzelmesen megcsókoltam. Az elején meghökkent, de aztán viszonozta.
- Mi a? Miért csinálod ezt velem te kis áruló?? - idegesedett fel Eren.
- Erwinhez, irány! - adtam ki neki a parancsot.
- De--
- Semmi de, irány, most!
Ezzel Eren elhagyta az irodát, és mi is követtük Erwinhez.
Amikor oda értünk, beléptünk, és Eren már ott ült. Lehajtott fejjel [T/N] is leült, én pedig közéjük.
- Szóval, Levi, mi is történt?
- Ezt [T/N] jobban tudja. Átadom neki a szót! - kedveskedtem egy kicsit [T/N]-nak.
- Az volt, hogy miután kimentetek, Eren berontott, és leterített a földre, ami ellen nem tudtam mit tenni. Utána olyanokat mondott, hogy most csak az övé vagyok. Próbáltam neki mondani, hogy én nem...hogy én nem szeretném ezt, de nem hagyta, hogy végigmondjam, mert belevágott a mocskos dumáival. - tartott egy kis szünetet.
- Ennyi? - kérdezte tőle Erwin.
De [T/N] nem válaszolt.
- Levi, ennyi volt?
- Nem hiszem, mivel amikor beléptem, akkor [T/N]-n már nem volt póló, se manőverfelszerelés. Ha engem kérdezel, akarata ellenére elkezdte vetkőztetni. Ha nem lépek közbe, ki tudja mi történhetett volna.
- Hát, sejtésünk az van. [T/N], így volt?
Csak bólogatott szomorúan. Majd aztán újra megszólalt.
- N-N-Nem értem, h-hogy E-Eren miért cs-cs-csinált ilyet...
- Mert szeretlek, ezen mit nem lehet megérteni? - kiabált Eren.
- És azon mit nem lehet megérteni, hogy én meg mást szeretek?
- Mint kiderült... - forgatta el a szemét a féreg.
- Mi derült ki? - kérdezte Erwin már egy kicsit nyugtalanul.
- Az, hogy [T/N] és Levi járnak.
- Mi, ez ne...
- Igaz ez, [T/N]? - kérdezte újra Erwin.
- Igen! - válaszoltam [T/N] helyett.
- Nem téged kérdeztelek, Levi! Szóval igaz? - fordult újra [T/N] irányába.
Majd örömömre, bólogatott, rám nézett és...
~Te szemszöged~
Megcsókoltam! Ott mindenki előtt!
Helyben mind a ketten elpirultunk, Eren és Erwin meg idegesen néztek rám.
- Mi van, már meg sem csókolhatom a barátomat? - kérdeztem kicsit idegesen én is.
Levi is teljesen el volt pirulva, és mosolygott! Ez kész csoda!
Hirtelen Erwin odalépett hozzám, felállított a helyemről, és ő csókolt meg, amit egyáltalán nem akartam. Persze pont ebben a pillanatban jött be Hanji.
- Mi a...
Folytatás...
Írói megjegyzés:
Bocsánat, hogy ilyen későn hoztam csak újabb részt, tényleg nagyon sajnálom.
Viszont új bejelenteni valóm van:
Írni akarok egy másik sztorit is, ami sajnos nem aot-os, de helyette misztikus lényekről fog szólni, meg egy lány életéről, szóval akit érdekel, az majd azt is olvashatja.
Na, csak ennyit akartam mondani, remélem tetszett ez a rész, és majd jövök a kövi résszel és egy teljes új sztorival.
Köszönök nektek minden türelmet, és odafigyelést! További jó olvasást! <3
ESTÁS LEYENDO
A Szerelem Lángja [Levi x Reader] {Hun}
FanficA Szerelem Lángja __________________________ Work in Progress __________________________ --2022/10/20 Őszinte leszek, jelenleg sem az animere sem a saját történetemre nem emlékszem, úgyhogy mostanság nem lesz folytatása a történetnek. Igazán...