8. Rész 2. fele: Felkészülés

287 13 0
                                    


Én háttal feküdtem neki, amikor meglepetésemre egy erős kart éreztem magamon.

Nem szóltam semmit, és végül így aludtunk el.


~Te szemszöged~


Mikor reggel felkeltem iszonyatosan fájt a fejem. Gondoltam az ájulásomtól lehet, ezért nem foglalkoztam vele különösebben. Levi még mindig aludt. Rápillantottam az órára...{4:06}. Még elég korán van...aludnom kéne, de nem tudok, viszont Levit se akarom felkelteni.

Kénytelen voltam magam óvatosan kiszabadítani a karjai közül. Végül 5 perc probálkozás után ez sikerült is.

Körülnéztem, hátha találok valami féle gyógyszert a fejfájásomra. Nem találtam semmit, így végül élnem kell vele, majd elmúlik.

Úgy döntöttem, mivel nem tudok aludni, elmegyek sétálni egy kicsit.

Miközben sétáltam, nem figyeltem merre megyek...öreg hiba...és belesétáltam valakibe.

- Elnézést, n-nem akartam! - szóltam oda a másik személynek. Akkor láttam meg ki volt az.

- Semmi gond [T/N], nekem kéne bocsánatot kérnem a tegnapelőttiért. - válaszolt nekem Erwin parancsnok.

Jogos a bocsánatkérése, nem volt szép amit csinált. Erennel azóta se beszéltem még.

- De hogyhogy ilyen korán fent vagy, kadét? - kérdezte tőlem.

- Szólíthatsz [T/N] - nak/nek! Egyébként azért nem alszok, mert nagyon hasogat a fejem.

Erre bólintott egyet és ezt válaszolta:

- Jobbulást [T/N]!

- Köszönöm Erwin!

És ezzel folytattam a kis körutamat. Végül visszaértem Levi irodájába. Fel se tűnt mennyi ideje voltam kint. Csak akkor jöttem rá, mikor beléptem a szobába és ránéztem az órára: {6:30}.

- Hol voltál? - kérdezte tőlem a hadnagy.

- Sétálni, nagyon fáj a fejem!

Erre folytattam a dolgát. Egyik nap kedves, másik nap meg ugyanolyan komor, mint előtte. Én ezt nem értem.

- Mikor lesz a következő expedíciónk? - kérdeztem kíváncsian Levitől.

- Ma! - válaszolt a megszokott unott hangján.

- Miért nem szóltatok előbb? - háborodtam fel.

Semmi válasz. Hagytam az egészet és leültem az ágy szélére.


~-~-~-~- A Felderítés előtt -~-~-~-~


A lovainkon ülve sorakoztunk a kapunál. Az erős fejfájásom azóta se enyhült, persze erről senkinek sem szóltam.

Ekkor kinyílt a kapu és a Felderítő Egység kivágtatott.


Folytatás...

A Szerelem Lángja [Levi x Reader] {Hun}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora