3. Gdy uświadamia sobie, że cię kocha

992 30 3
                                    

Avalon

Tutaj sprawa nie była taka łatwa. Parę osób łącznie z tobą zauważyło, że zaczął zachowywać się trochę inaczej. Był bardziej poddenerwowany i częściej zamyślony. Mimo pytań twierdził, że to nic takiego. Dopiero po pewnym czasie uświadomił sobie, że to twoja wina. Zakochał się w tobie.

Evergrey

Nie było nic po nim widać. Z początku ignorował dziwne uczucie, pojawiające się tylko w twojej obecności. Po zwierzeniu się bratu, uświadomił. sobie, że czuje do ciebie coś więcej niż przyjaźń.

Ydris

Jak wiadomo Ydris jest dosyć tajemniczym i dziwnym mężczyzną. Łatwo ukrył fakt, że zaczął coś do ciebie czuć. Poza tym, mógł widzieć różne rzeczy w swej szklanej kuli.

Justin

Pewnego dnia złamałaś sobie rękę. Chłopak na początku nie wiedział, co ci jest i strasznie się martwił. Wtedy uświadomił sobie jak ważna dla niego jesteś.

Alex

Dziewczyna musiała wykonać niebezpieczne zadanie. Nie chciała zostawiać cię samej. Bardzo za tobą tęskniła mimo, że misja trwała niecały dzień.

Lisa

Siedziałyście sobie na ławce, grałaś na gitarze. Dziewczyna nawet nie zdawała sobie sprawy jak długo się w ciebie wpatruje, dopóki nie zwróciłaś jej na to uwagi.

Linda

Większość myśli dziewczyny zajmowałaś własnie ty. Reszta jeźdźców dusz musiała zwracać jej uwagę, bo ciągle miała głowę w chmurach. To trochę do niej niepodobne.

Historie z kamiennego kręgu || Star Stable One Shot I PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz