Julia pov
Hai nama aku julia seorang remaja yang masih bersekolah. Hidup aku dari dulu memang selalu berpindah-randah memandangkan mak dan ayah aku tak punya rumah sendiri. Aku anak yang ke Lima dari Lima adik beradik. keluarga aku yang punyai background orang biasa je tak kaya dan tidak juga miskin. Aku seorang yang pembangkang dan juga keras kepala.. jadi nak di jadikan cerita suatu hari ada kawan aku yang ajak aku teman dia pergi party,masa tu kitaorang aktif main myspace semacam facebook.. so kitaorang gadis-gadis yang cantik dan sexy walaupun umur baru 17tahun tetapi kitaorang di minati oleh kaum- kaum adam yang lebih matang. Jenis type lelaki aku mesti lah orang yang gentleman dan berduit. Aku bukan mata duitan,aku seorang yang suka menggunakan logic akal iaitu lelaki yang mampu memberikan aku tempat tinggal dan makan selayaknya. Kalau dia kaya itu bonus. Aku juga jenis gadis yang serious dalam perhubungan dan kerana itu selama 17 tahun hidup aku tidak pernah punyai pasangan tak seperti kawan aku yang lebih gemar ber tukar- tukar boyfriend. yes aku sangat memilih. Kehidupan aku memang liar tetapi bagi orang yang tak mengenal aku mereka akan mencop aku sebagai gadis yang rosak atau penghibur. Aku tak salahkan mereka kerana sikap dan fisik aku memang nampak begitu. aku bukan gadis penggoda ya! aku gemar berparty dan sexy itu je. mereka tak tahu aku seorang gadis yang bijak di sekolah aku selalu mendapat anugerah dan aku memang fokus dalam matlamat aku ingin menjadi doktor psychologist. Itu memang minat aku yang agaknya suka menilai orang-orang kerana itu lah aku lebih memilih single. Okay guys cukup cerita tentang diri aku. Jadi waktu ber party bersama kawan- kawan aku terasa dijebak sebab waktu tu aku mulai pening kepala dan tiba- tiba ada salah seorang lelaki yang aku tak kenal mendatangi lalu memeluk badan aku membawa aku keluar dari club ke kereta dia. Aku tak mampu melawan sebab pening di kepala aku semakin menjadi-jadi dan aku cuba mempertahan kesedaran aku. Aku dapat rasa belaian di pipi aku ketika lelaki itu disebelah aku.
I got u baby girl.
Aku mendengar dia memanggil aku dengan baby girl. Aku merasa sangat takut dan masih pertahankan kesedaran ku walaupun badan aku mati rasa aku cuma mampu melihat lelaki itu membawa aku ke condominium yang terletak di mont kiara. Lelaki tadi memparking kereta dan dengan hati- hati mengangkat tubuh aku ala bridal style.
Sampai sahaja di rumah dia membawa aku ke bilik dan perlahan meletakkan tubuh aku di katil. Aku dapat melihat dia cuba merenung ke mata aku dan berkata I love you. Lelaki gila mana yang baru berjumpa tiba-tiba cakap dia cintakan aku?!. Lelaki yang mengaku cinta tadi bergerak ke almari dan mengeluarkan baju kemeja. Dengan lihai dia pun melepaskan baju ku. Aku cuba melawan tapi kepala aku yang sakit membuatkan aku diam dan memerhati. Aku pasrah bila dia menanggalkan baju dan bra aku. Aku dapat melihat wajah lelaki itu merah dan urat-urat di dahi menimbul macam menahan marah. Tapi mungkin dia menahan diri dari menyentuh aku sebab dia hanya memasang kan baju kemeja tadi ke tubuh aku dan selepas itu aku dapat melihat dia juga membuka baju dan baring disebelah sambil memeluk aku.
Selamat tidur baby...lalu mencuim aku di bibir cuma sentuh tidak melumat. Aku yang memang tak berdaya hanya diam dan mula memejamkan mata. Keesokkan hari nya aku terjaga dalam keadaan yang luar biasa pening. Tiba-tiba lelaki semalam yang membantu aku pun datang dengan membawa ubat dan segelas air. Mula- mula aku takut juga nak makan ubat tu. tapi bila dia meyakin kan aku,aku pun makan. Dan yah ubat itu berhasil menghilangkan pening di kepala aku. Aku mula was-was apabila lelaki tadi mula merenung aku dalam dan dia berdiri sambil melipat tangan didada seperti ingin memarahi aku. Sebelum dia sempat berkata aku terus berucap.
Who r u?and about last night thanks for helping me.
Sunyi dia masih tak lepas memandang aku dan aku dapat merasakan dia cuba menahan diri tapi dari apa?!
Kenapa diam?u tak bisu kan?aduhai mulut aku dan pikiran aku memang tak sejalan. Aku nak tanyakan baik-baik tapi yang keluar macam memarahi dia. dengan tenang dia pun pergi entah kemana.tak lama aku pun bergerak bangun pergi ke toilet sambil mencari-cari ke mana baju aku. Puas aku cari tapi tak jumpa aku pun cuci muka dan keluar mencari lelaki tadi. Sampai ke dapur aku cari dia jumpa juga. Rupanya dia sedang makan. Dia yang sedar aku menghampiri dia pun menepuk kerusi di sisi dia suruh aku duduk disitu. Tapi bukan mendengar malah aku duduk berhadapan dengan dia. Aku dan keras kepala ku. Tapi dia nampak rilek je. Aku duduk dalam diam memerhati laki dihadapan aku ni. Dia yang diperhati pun mula faham dan sebelum dia mula bercakap dia meletakkan sepiring omelets dan susu almond dihadapan aku.
Makan dan lepasni I hantar u balik.
Aku pun makan dan sesekali curi-curi pandang ke arah dia. Jangan salahkan aku sebab dia memang good looking.setelah selesai aku masih duduk diam perhatikan dia sebenarnya aku tak faham kenapa dia selamatkan aku dan parahnya aku masih ingat semalam dia ada menyebut I love u! Tapi sampai sekarang lelaki ni belum juga menjelaskan apa pun.
U tahu siapa yang taruk ubat dalam minuman i tak semalam?aku cuba ajak dia borak.
Salah seorang dari kawan u. Katanya.
u recognize siapa? Dia pakai dress warna apa? Rambut dia pendek or panjang? Memang kawan aku Lina dan hazel je yang lain semua aku tak kenal, diorang kawan Lina dan hazel budak group lain.Ada perempuan dan juga lelaki hope laki ni dapat kenal pasti yang mana satu.
Lelaki yang ajak u borak pakai baju kemeja putih.katanya lagi.hollyshit itu kawan hazel,aku ingat lagi nama dia josh memang muka playboy mungkin dia marah aku tak tertarik dengan dia.
About last night,I sarankan u jangan datang lagi tempat-tempat macamtu. Aku menaikkan kening sebelahku mula marah dengan saranan dia. Dia pikir dia siapa nak nasihat kan aku. Kenal pun tidak.
Do I know u?baik u bagi nasihat tu pada adik u je! Lagi pun kita hanya stranger. Kataku. Lelaki tu terus keluarkan sebelah tangan seperti orang yang nak bersalaman sambil perkenalkan diri dia.
Hi I'm jacob nice to meet u..
Dia tersenyum guys omaigad hensem gile..
Lagipun stranger ni yang selamatkan u semalam. Sambung nya. Perlahan-lahan aku pun menyambut huluran tangan dia sebab aku tak sedap hati nak berkasar dengan orang yang dah menyelamatkan aku semalam.eh tapi semalam dia juga yang menelanjang kan aku untuk tukar baju aku kan semalam? Jadi aku memang patut marah pun! Diam- diam aku meremas tangan jacob sambil perkenalkan diri.
Me Julia.sambil tersenyum evil.dia mengerutkan dahi melihat kelakuan aku yang tiba-tiba marah.
End julia pov