Rozdział 1

872 31 3
                                    

Opis postaci.
Główne role:

Alicja Olejnik - 14lat. Chodzi do 8 klasy (powinna chodzić do 7 klasy). Ma dwie przyjaciółki Nicole i Pauline.Ma długie, blond włosy jest wysoka oraz szczupła. Uwielbia grać w piłkę nożną. Ma własną drużynę z którą jeździ na zawody. Gra jako środkowa.

Mark Evans - 15lat. Chodzi do 8 klasy Właśnie przeprowadził się do nowej szkoły. Kocha piłkę nożną. Ma dwóch przyjaciół których poznał w dawnej szkole. Jest kapitanem drużyny piłkarskiej. Po mimo przeprowadzki jest nadal kapitanem w swoim zespole. Ma brązowe włosy nosi pomarańczową opaskę. Jest wysoki i umięsniony.

Jude Sharp - 15 lat przyjaciel Marka. Gra w drużynie Marka jako środkowy. Ma młodszą siostrę Celie. Jude ma długie dredy.

Axel Blaze - 15lat przyjaciel Marka. Jest Płomienym Napastnikiem w drużynie Marka. Ma młodszą siostrę Julie która miała poważny wypadek.Axel ma białe sterczące włosy.

Nicola Wrzostka - 14lat. Jest najlepszą przyjaciółką Ali. Gra jako napastnik w drużynie Ali. Powinna chodzić do 7 klasy ale chodzi do 8 klasy jak Ala.

Paulina Bedniak - 15lat jest przyjaciółką Ali. Jest w drużynie Ali jako rezerwowy obrońca. Ma młodszego brata (Tomka) i starszą siostrę (Sara).


To jest moje pierwsze opowiadanie z serii Inazuma eleven. Liczę że spodoba wam się. 😊⚽❤️

Przygoda życia z Inazuma eleven Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz