Κεφάλαιο 6.

81 14 5
                                    

Melanie's pov

Καμ:μα που στο καλό είναι αυτή η κοπέλα;

Μελ:δεν ξέρω... Τεσπα εγώ πάω λίγο στην τουαλέτα.

Καμ:οκ εγώ θα ψάξω την βαλ ώσπου να έρθεις.

...

Καθως πήγαινα προς τις τουαλέτες άκουσα κλάματα. Προχώρησα προς τα εκεί που ακουγόταν και αντίκρυσα την κολλητή μου να είναι καθισμένη στο πάτωμα και να έχει πλανταξει στο κλάμα.

Μελ:κοριτσακι μου τι έχεις; γιατί κλαις;

Βαλ:δεν ε-χω τι-πο-τα.προσπαθησε να πει μέσα από τους λιγμους της.

Μελ:τι τίποτα; τα κλάματα σου ακούγονται μέχρι έξω ρε Βαλ. Τι έγινε;

Βαλ:δεν μπορώ να σου μιλήσω αυτή τη στιγμή θέλω να μείνω λίγο μόνη μου σε παρακαλώ...

Μελ:οκ. Έλα να σου κάνω μια αγκαλιά..

Ξέρω πολύ καλά την βαλ και δεν φαιρεται έτσι χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Ξέρω πολύ καλά την βαλ και δεν φαιρεται έτσι χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος. Οπότε δεν ήθελα να την πιέσω παραπάνω και την άφησα να ηρεμισει...

Alex's pov

Την έψαχνα σε όλο το σχολείο αλλά δεν την βρικα πουθενά. Ανησυχώ.. Ίσως να κλαίει ακόμα.. Δεν θέλω να κλαίει ρε γαμωτο.

Valerie's pov

Καθως καθόμουν στις τουαλέτες, μπήκε μέσα η ψωναρα!

Κλοι:βρε, βρε το φυτό. Βαλ; τι κάνεις εκεί κλαις; μιπως θες την μαμακα σου; είπε κοροϊδευτικα η κλοι.

Βαλ:κλοι άσε με ήσυχη! Δεν έχω όρεξη να ακούω τις βλακειες σου. Είπα και βγήκα έξω από τις τουαλέτες.

Καθως έβγαινα θυμωμένη και κλαμένη από τις τουαλέτες, έπεσα πάνω σε κάποιον και βρέθηκα στο πάτωμα. Μόλις σκούπισα με τα χέρια μου τα μάτια μου όπου ήταν γεμάτα δάκρυα, αντίκρυσα ένα όμορφο ξανθό αγόρι να μου δείνει το χέρι του για να σηκωθώ. Τότε με τράβηξε και με σήκωσε πάνω.

sweet biteOù les histoires vivent. Découvrez maintenant