Valerie's pov
Ο! Θεε μου δεν το πιστεύω!
Μολις χτυπησα τον αλεξ και επεσε κατω! (μα καλα, τοσο δυνατη ειμαι; και δεν μου το'χα)Μπαααα δεν νομιζω.... Για πλακα θα το κανει στα σιγουρα. Για να με ανησυχήσει. Ναι, αυτο θα ειναι σίγουρα!
Βαλ:ει! Αλεξ σηκω πανω! Σε καταλαβα δεν ειναι αστείο! Ελα τωρα ρε ακεξ κοφτο!
Βαλ:αλεξ;;;
Δεν το πιστευω! Αυτος φαινεται σταληθεια αναισθητος! Μα... Μα πως το εκανα εγω αυτο;;; ο! Χριστέ μου και τωρα τι θα κάνω;
.....
Τελικα μετα απο λιγα λεπτα εμφανιστηκε μεσα στο δωμάτιο η Μελ.Μελ:βαλ; γιατι κλαις; οmg!τι κανει ο αλεξ στο πάτωμα;
Βαλ:ειλικρινά Μελ δεν... Δεν ξερω, δεν εχω ιδεα! Απλα τον χαστουκισα και μετα αυτος κατέληξε ετσι!
Μελ :μα καλα κοπελα μου, ποσο δυνατη του την έριξες;
Βαλ:δεν μπορω να καταλαβω αφου ξες οτι δεν εχω καθολου δύναμη! Και ειδικα αν σκεφτουμε οτι το θυμα ηταν ο αλεξ που το ατομο είναι φέτες!
Μελ:μην ανησυχεις θα τον ξυπνησω εγω εχω δει κατι σε μια ταινια και ειμαι σιγουρη οτι θα πιάσει!
Βαλ:εγω προτεινω πάντως να το ξανασκεφτεις. Οι ιδεες σου ποτε δεν πιανουν.
Μελ:αντε καλε! Αυτη θα πιάσει! Η ταινια ειναι πολυ έγκυρη!
Βαλ:το ελπίζω..
Εκατσα λοιπον κι εγω να δω τι εχει σκοπο να κανει επτελους αυτό το κορίτσι..εμεινα για λιγο οταν την ειδα να βγάζει απο την τσέπη της ενα μικροσκοπικο παιχνιδάκι πασκαλ (απο τα μαλλια κουβαρια ο χαμελεωντας) μολις το πηρε στα χερια της, το τοποθετησε διπλα απο το αυτι του αλεξ και πατησε ενα μικρο κουμπακι που ειχε στον πισινουλη του. Μολις το εκανε αυτο, εμφανιστηκε μια μεγαλη πλαστθκη γλωσσα οπου και περασε μεσα απο το αυτι του καημενου του αλεξ. Η αληθεια ειναι πως δεν το περιμενα αλλά, μετα απο αυτην την τραυματικη εμπειρια ο αλεξ τυναχτηκε στον αερα και εβγαλε μια τρομοκρατημενη κραυγη.
Μελ:το ηξρερα οτι θα επιανε! Ειπε η μελ με σιγουρια και ενα αλαζονικο χαμογελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό της.
Βαλ:αλεξ! Εισι καλα! ;ειπα φανερα φρικαρισμενη και γεατη αγωνία.
Αλεξ:ναι καλά ειμαι κεκακι μου.. Μην ανησυχεις τόσο.
Βαλ:και ποιος σου ειπε οτι ανησυχησα; απο ανθρωπινο ενδιαφέρον το ειπα επειδη η αλλη σου εχωσε ενα παιχνιδι μεσα στο αυτι! Και ηθελα να τσεκαρω αν μετα απο αυτο κουφαθηκες! Τιποτα παρα πανω...
Αλεξ:βασικά εγω θυμάμαι εσενα να με χαστουκιζεις καθ και μετα ολα έσβησαν.
Μελ:καλα.. Αυτό μην το λες παραεξω αλεξ μου γιατι θα αρχισουν να αμφιβαλλουν για τον ανδρισμο σου οι γύρω. Εγω για σενα το λεω..
....
Alex's pov
Σκεφτομαι εδω και ωρες το χαστουκι που μου εδωσε η βαλ και δεν μπορώ να καταλαβω πως ειχε τοσο μεγαλη δυναμη!
Τα μονα πλασματα που μπορουν να με κανουν να πονεσω και να βρεθω σε αυτην την κατασταση ειναι.....
Οχι! Δεν μπορεί!
Αποκλειεται η βαλερι να ειναι.....
Γειά σαςςςςςς!!! 😘😘😘
Συνηλθε τελικά ο αλεξ 😂😂
Τι λετε να ανακαλυψε ο αλεξ για την βαλ;;;🤔
Θα το μαθετε σε άλλο ενα κεφαλαιο!
Kisses!!
Ααααα παραλιγο να το ξεχασω! Εφτιαξα και ενα photoshop με το ζευγαρακι μας!
Απολαυστε το!
Ενταξει ειναι πολυ φεικ αλλα προσπάθησα 😉
Πως σας φαινεται;;;
Και ξανα kisses! 💕💕
YOU ARE READING
sweet bite
ParanormalΗ Βαλερι είναι ένα απλό δεκαοκταχρονο κοριτσι..που όμως η ζωή του από εδώ και πέρα δεν θα είναι τόσο απλή. Πως θα αντιδράσει όταν ξανασυναντησει ένα πρόσωπο από το παρελθόν; τι κρύβουν οι γονείς της από αυτήν; Διαβάστε για να ανακαλύψετε το μυστικό...