Βαλ:τι θες Αλεξ;
Αλεξ:ε... Γεια Βαλερι..
Βαλ:έλα λεγε γρήγορα τι θες!
Αλεξ:εντάξει λοιπόν. Ποιος ήταν αυτός;
Βαλ:ποιος αυτός; δεν σε καταλαβαίνω μίλα πιο ξεκάθαρα!
Αλεξ:ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΎ ΚΑΛΆ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΩ!!! Αυτόν τον μαλακα που ήρθατε μαζί στην τάξη!!
Βαλ:καταρχήν δεν θα μου φωνάζεις εσύ εμένα. Δεύτερον, δεν σου επιτρέπω να μου κάνεις ανάκριση! Τι μου είσαι δηλαδή; και τρίτον, μην τον ξανά πεις μαλακα γιατί αυτόν εσυ δεν τον φτάνεις ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι!!! Κατάλαβες αγοράκι μου;;;
Είπα και το έκλεισα στα μούτρα. Πριν προλάβει καλά-καλά να αντιδράσει.
Μα πόσο εγωηστης είναι δηλαδή;
Αυτός μπορεί να κάνει ό,τι θέλει αλλά εγώ όχι;Εεεε λοιπόν δεν είναι έτσι. Μπορώ να μιλάω με όποιον θέλω και δεν θα του δείξω λογαριασμό. Όπως κάνει κι αυτός ούτως ή άλλως.
Εξάλλου έχω πιο σημαντικά πράγματα α ασχοληθώ. Σε δύο μέρες είναι τα γενέθλια μου!επιτελους θα κλείσω τα 18!γεςςςς!!αναρωτιεμαι αν θα το θυμάται..
Μα τι λέω αυτός δεν θυμόταν ούτε εμένα. Τα γενέθλια μου θα θυμάται;
Melanie's pov
Μελ:Καμ! Σε 2 μέρες είναι τα γενέθλια της βαλ και πρέπει να της πάρουμε κάτι απολυτα τέλειο! Κάτι... Κάτι φαντασμαγορικο!!
Καμ:σαν τι λες;
Μελ:λέω ένα πανέμορφο φόρεματο οποίο θα της το δώσουμε να το φορέσει λίγο πριν την πάμε στο πάρτυ έκπληξη που της ετοιμάζουμε!!! Γειιιιιιιιιιιι!!!! Θα το λατρέψει στο υπογράφω.
Καμ:οκ το ελπίζω..
.....
Μετά από δύο μέρες
Valerie's pov
Ξύπνησα το πρωί με πολύ μεγάλη όρεξη να σηκωθώ και να συνεχίσω την μέρα μου πράγμα που είναι σπάνιο για μένα. Όμως σήμερα δεν είναι μια συνηθισμένη μέρα. Είναι τα γενέθλια μου!!!ειμαι 18!!!!
.....
Ντύθηκα γρήγορα, με καζουαλ ρούχα και ξεκίνησα για το σχολείο..
Φόρεσα αυτα:
STAI LEGGENDO
sweet bite
ParanormaleΗ Βαλερι είναι ένα απλό δεκαοκταχρονο κοριτσι..που όμως η ζωή του από εδώ και πέρα δεν θα είναι τόσο απλή. Πως θα αντιδράσει όταν ξανασυναντησει ένα πρόσωπο από το παρελθόν; τι κρύβουν οι γονείς της από αυτήν; Διαβάστε για να ανακαλύψετε το μυστικό...