Alex's pov
Ξαφνικά η βαλερι λυποθυμησε. Ευτυχώς δηλαδή που πρόλαβα και την έπιασα γιατί αλλιώς τώρα θα είχε σωριαστει στο πάτωμα.
Αχχ....δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνέχεια λυποθυμαει αυτό το κορίτσι.
Καθως κρατούσα την Βαλερι στα χέρια μου, βλέπω τον τζει μαζί με μια κοπέλα να έρχονται ανήσυχοι προς το μέρος μας.
Τότε το κορίτσι τρέχει και αρπάζει την Βαλερι μέσα από τα χέρια μου δίνοντας της μικρά χαστούκια για να συνέλθει.ενω ο τζει ήρθε ανήσυχος προς το μέρος μου.
Τζει:ρε μαλακα, τι της έκανες; μην μου πεις ότι θυμώσεις και την χτύπησες;μου ειπε μπερδεμένος.
Αλεξ:τι; είσαι τρελός; ποτέ δεν θα χτυπούσα την Βαλερι! Είπα φανερά εκνευρισμενος κάνοντας τα χέρια μου σε γροθιές.
Τζει:ρε φίλε κουλαρε μια ερώτηση έκανα γιατί ανησύχησα.
Μελ:εμμμ... Guys! Σόρι που σας διακόπτω αλλά μιπως θα μπορούσατε να ασχοληθείτε και λίγο με την βαλ που δεν συνέρχεται με τίποτα! Της έχω ρίξει γύρω στις εκατό φάπες και ακόμα να ξυπνήσει. Τι στο καλό έπαθε;
Τότε η κοπελιά γυρησε το κεφάλι της προς το δικό μου και με έδειξε καχύποπτη με το δάχτυλο της.
Μελ:εσύ.... Μίλα ρε τώρα! Πες τι έκανες στην κολλητή μου αλλιώς θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα! Λοιπόν έλα μιλά! Τι της έδωσες; αν το ομολογήσεις τώρα θα είμαι πιο επιεικείς μαζί σου.
Αλεξ:κάτσε.. Τι;
Μελ:με άκουσες μιλά πριν σου τσακησω την φατσουλα σου και δεν το θες πίστεψε με.
Τζει:easy girl! Δεν έκανε κάτι ο αλεξ
Μελ:μην μιλάς εσύ! Εχω ήδη πολλά ράμματα για την γούνα σου! Είπε τινωντας το δάχτυλο της προς τον τζει .
Αλεξ:εγώ προτείνω να την πάμε στο νοσοκομείο δεν συνέρχεται και δεν πρόκειται να την αφήσω.ανησυχώ..
Μελ:σόρι ρε φίλε, αλλά τι της είσαι και νοιάζεσαι τόσο πολύ γιαυτην την γνωρίζεις μόλις μία εβδομάδα περίπου.
Αλεξ:δεν έχουμε χρόνο για συζήτηση αυτή τη στιγμή πρέπει να την πάμε στο νοσοκομείο.
Τζει:άκου τον Αλεξ μικρή.
Μελ:εσύ γιατί πετάγεσαι σαν την τσουτσου μπορείς να μου πεις;
.........
Επόμενη μέρα
Valerie's pov
Μόλις άνοιξα τα μάτια μου, επεξεργαστή και για λίγο τον χώρο γύρω μου και κατάλαβα πως βρισκόμουν στο νοσοκομείο. Όμως γιατί;
Έκανα κίνηση να σηκωθώ, όταν είδα την Μελ και τον Αλεξ να με πλησιάζουν...
Βαλ:τι συμβαίνει γιατί βρίσκομαι εδώ;
Μελ:ηρεμισε κοριτσάκι μου, λυποθυμησες στο πάρτυ σου και σε φέραμε εδώ. Επιπλέον είπαμε να σου πάρουν αίμα για να κάνεις κάποιες εξετάσεις λόγω της λυποθυμιας .
Δε ξέρω αλλά ξαφνικά ένιωθα το σώμα μου αρκετά παράξενο.. Ήταν σαν να διψουσα αλλά όχι για νερό για κάτι άλλο...
Επιπλέον, ένιωθα αρκετά παγωμένη όμως δεν κρύωνα. Ήταν πολύ παράξενη η αίσθηση..
Τι μου συμβαίνει;
Hi guys!! 💋💋💋
Μαντέψτε ποια αποφάσισε να ανεβάσει κεφάλαιο...
Me!!!
Sorry που δεν ανέβαζα τόσο καιρό πραγματικά δεν έχω κάποια δικαιολογία γιαυτό, όμως.........
I'm back💖💖💖
Kisses 💋💋
YOU ARE READING
sweet bite
ParanormalΗ Βαλερι είναι ένα απλό δεκαοκταχρονο κοριτσι..που όμως η ζωή του από εδώ και πέρα δεν θα είναι τόσο απλή. Πως θα αντιδράσει όταν ξανασυναντησει ένα πρόσωπο από το παρελθόν; τι κρύβουν οι γονείς της από αυτήν; Διαβάστε για να ανακαλύψετε το μυστικό...