Valerie's pov
Α! Ευτυχώς αλεξ είσαι καλά! Είπα, και χωρίς να το σκεφτώ καν τον έσφιξα στην αγκαλιά μου.
Τζει:ααα τέλεια τώρα η παλιά σου φίλη είναι βαμπίρ! Υπέροχα! Ειπε με ειρωνεία στην φωνή του.
Βαλ:γιατί τι έχουν τα βαμπίρ ρε φίλε; απάντησα προσπαθώντας να υπερασπιστώ το είδος μου ας πούμε...
Τζει:ας μην το αναλύσουμε καλύτερα.
Αλεξ:βαλ; να σε ρωτήσω κάτι; σου έτυχε ποτέ να σε δαγκώσει κάποιος; ειπε ο βλακας λες και ήταν το πιο λογικό πράγμα στον κόσμο.
Βαλ:όχι φυσικά! Αυτό είναι τελειως κουλό!
Αλεξ:από ότι κατάλαβες τίποτα δεν είναι "κουλό" πλέον! Είπε και ήρθε γρήγορα προς το μέρος μου σηκώνοντας το μανίκι του ενός χεριού του αποκαλύπτοντας μια μεγάλη νυχια στο μπράτσο του.
Αλεξ:για παράδειγμα εμενα μου επιτέθηκε ένας λυκανθρωπος! Οπότε αν δεν σε δάγκωσε.. Πρόσθεσε μετά,
Τότε Βαλερι και οι γονείς σου είναι βαμπίρ!Βαλ:τι;;;;;; μα.. Πως μπορούσαν να μου το κρύψουν αυτό εδώ και τόσα χρόνια; επρεπε να μου είχαν μιλήσει!
Τζει:έτσι είναι τα βαμπίρ! Είναι τα πιο ύπουλα πλάσματα της νύχτας!
Βαλ:πλάκα-πλάκα, αφού είμαι βαμπίρ δεν έπρεπε να καίγομαι όταν είμαι έξω στον ήλιο; ή ισχύει αυτό από το twilight; τύπου θα βγάζω στρασακια και τέτοια;
Αλεξ:όντως! Η αλήθεια είναι λίγο περίεργο που μπορείς και είσαι στον ήλιο χωρίς να καείς...
Τζει:λες να προέρχεται από την γενια daylighter;
Βαλ:day... τι;;;
Αλεξ:daylighter! Είναι μια γενιά βαμπίρ που μπορούν να βγαίνουν στον ήλιο όπως οι άνθρωποι αλλά και να ενεργοποιούν μια ασπίδα προστασίας όταν βρίσκονται σε κίνδυνο.
Βαλ:οο! Δηλαδή είμαι σαν να λέμε σούπερ ηρωηδα;; πολύ κουλ! *αν εξαιρέσεις βέβαια ότι θέλω να πίνω αίμα *
Τζει:οχ θεέ μου! Έτσι εξηγείται που σε διέλυσε έτσι αλεξ!
Βαλ:σόρι αλεξ αλλά αυτός ο φίλος σου μου σπαει τα νεύρα! Όλο υποτιμάει το είδος μου!
Τζει:δεν φταίω εγώ που ειστε έτσι..
Βαλ:έλα ρε; γιατί εσείς είστε καλύτεροι; φαντάζομαι πως θα γίνεστε όταν μεταμορφωνεστε!
Αλεξ:δεν είναι και η καλύτερη μας στιγμή αλλά τεσπα! Νομίζω ότι πρέπει να πάμε στο σπίτι σου να δούμε τι έχουν να πουν και οι γονείς σου! Πφφφ.. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι η Βικτόρια και ο Τσαρλς είναι βαμπίρ!
Βαλ:γιατί νομίζεις ότι εγώ μπορώ να το πιστέψω ας πούμε; θα το κάψω σε λίγο!
Τζει :έλα μικρή! Ας σε πάμε σπίτι σου μπας και τελειώνουμε μαζί σου!
Βαλ:μα.. Η Μελ είπε ότι θα έρθει να με πάρει αυτή!
Αλεξ:δεν έχουμε χρόνο πρέπει να φύγουμε! Που παρεμπιπτόντως δεν νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να σε πάει η Μελ στο σπίτι..
Βαλ:έχεις δικιο.. Πάμε!
Melanie's pov
Τέλεια! Και που στην ευχή είναι αυτό το αναθεματισμενο δωμάτιο;
Τα έχω ψάξει όλα! Γιατί εγώ θυμόμουν ότι ήταν στον κάτω όροφο; τελικα μόνο κάτι ηλικιωμένοι ετοιμοθάνατοι ήταν εκεί μέσα!
Ααα! Ίσως είναι σε αυτό!
Οοοο! Συγγνωμη! Χιλια συγγνώμη!
Τέλεια! Παλι λάθος!
Αα! Κάτσε μια στιγμή αυτό! Αυτό είναι!
Μα... Δεν μπορεί..
Η βαλ δεν είναι μέσα..Μα που να πήγε;
Valerie's pov
Τέλεια! Τώρα ήρθε η ώρα να κάνω μια συζητησουλα με τους γονείς μου...
Γειά σας παιζακιααα!
Τι μου κάνετε;
Ήρθε κι αυτό το κεφάλαιο! Κάλιο αργά παρά ποτέ 😂😂😂
Ενιγουει! Η Βαλερι θα μιλήσει με τους γονείς της!
Τι λέτε να της πουν;; 🤔🤔
Τα λεμε στο επομενο κεφάλαιο!
Μην νομιζετε ότι σας άφησα έτσι! Πάρτε κι έναν τζει δώρο 😍😍
Kisses💋💋💋
CZYTASZ
sweet bite
ParanormalneΗ Βαλερι είναι ένα απλό δεκαοκταχρονο κοριτσι..που όμως η ζωή του από εδώ και πέρα δεν θα είναι τόσο απλή. Πως θα αντιδράσει όταν ξανασυναντησει ένα πρόσωπο από το παρελθόν; τι κρύβουν οι γονείς της από αυτήν; Διαβάστε για να ανακαλύψετε το μυστικό...