7

4.9K 53 0
                                    

- Justin hazavinnél? – téptem ki magam a szorításából.
- Persze. – bólintott.
Elsétáltunk az autóig, majd beszálltunk s elindultunk. Az út nagy része szótlanul telt, csak azért szólaltam meg, mert Justin nem tudta az utat. Tudom, eredetileg úgy volt, hogy nem mutatom meg Justinnak a „házamat" de most muszáj volt. Nem volt kire támaszkodnom, Mikaylát meg nem szeretném terhelni.
- Justin tudod, éé.én nem olyan házba lakok mint te. – dadogtam.
- Amelia én sem kő gazdagon születtem. – nevetett fel. – Hidd el nekem is kemény volt az élet, sokat kellett ezért dolgoznom. Az életben semmi nem könnyű. – simogatta meg a combomat.
Szava hallatán megkönnyebbültem. Biztonságot sugárzott. Tudtam, hogy nehéz lesz ha odaérek, de Justin végig ott lesz mellettem.
- Ott fordulj balra, s menj egyenesen, majd a legelső háznál állj meg! – navigáltam.
Szép lazán bevette a kanyart. Nem lehetett, volna nem észrevenni a házat, ugyanis rengeteg rendőrautó világított a helyszínen.

Szó szerint kiugrottam az autóból, majd lerohantam a mólón a házig.

- Kisasszony nem mehet maga oda! – állta el az utamat egy rendőr.
- Hol van Amanda? – ütöttem meg a férfi mellkasát.
- Amelia! – kiabált utánam Justin.
- Maga Amelia Gonzal?
- Hol van a húgom? És mi történt vele? – ütöttem ismét meg a mellkasát.
- A húgát meggyilkolták, kisasszony. Az elkövetőt nem találjuk. Fogadja őszinte részvétemet.
A fülemben dobogott a vér. Lábaim nem bírták tovább, így lezuhantam a földre.
Éreztem, ahogyan a rendőrautók sípoló hangja egyre halkabb lesz, ahogy a fényei egyre halványabbak lesznek. Kizártam magamból a jelent, és csak a múltra koncentráltam.
*Visszaemlékezés*
- Amelia, Amanda! Gyertek ajándékot bontani! – szólt anya a maga csilingelő hangján.
Bekopogtam a húgom szobájába, majd együtt mentünk le. A karácsonyfát is együtt díszítettük föl. De persze attól a Jézuska hozta.
Leültünk a fa köré, majd Amanda kezdte az ajándékok kibontását.
- Ez mi lehet? – rázta meg a szépen díszített dobozkát. Nem habozott, egész egyszerűen letépte a csomagolást róla. – Úr Isten! Ez egy Bratz baba!! – sikítozott.
A szüleim arcára kiült az önelégült mosoly. Megérdemelték. A húgom nagyon régen akart egy ilyen babát. Viszont nem tudom mi a jó bennük, akkora fejük van. Borzasztó ronda.
- Amelia! Nézd tud táncolni is! – ugrándozott.
A baba lábra kelt, majd egész egyszerűen elkezdett táncolni. Amanda ámulatba volt esve. Sose láttam még ilyennek.
- Amelia, most te jössz! – mosolygott anya.
Apa ideadott a húgomnál jóval kisseb dobozkát. Megforgattam, áttanulmányoztam, majd ahogy Amanda tette széttéptem én is a dobozt.
Egy gyönyörű nyaklánc volt. Swarovski. Azt hiszem. Tudom nem kis pénz egy ilyen nyaklánc, ezért szörnyen hálás vagyok a szüleimre. Odaszaladtam hozzájuk majd megöleltem őket, a húgommal együtt.
* Visszaemlékezés vége*
A fények világosodni, a hangok erősödni kezdtek.
- Amelia! Amelia! Ébredj! – hallottam egy ismerős hangot.
Megpróbáltam kinyitni a szememet és egy alakot láttam előttem. Homályos volt. Elkezdett kitisztulni a kép. Justin ideges arcával találtam magamat szemben.
- Jól vagy? – segített felkelni.
- Be.. bekell mennem. – indultam a ház felé.
- Nem mehetsz még be Amelia. – fogta meg a kezemet Justin.
Kitéptem kezéből a sajátomat, és elkezdtem a ház felé rohanni teljes erőből. Néha meg-meg szédülve de szaladtam. Kijátszottam a rendőröket majd berohantam a házba, az emeletre egyenesen Amanda szobájába. A babát kerestem. A szekrényében mindent feltúrtam, de nem találtam sehol.
- Hát persze! – csaptam a homlokomra.
Amandának a szobája televolt rejtett zugokkal. A falhoz szaladtam, ahol a szellőzőről eltávolítottam a rácsot, majd benyúltam és megtaláltam amit szerettem volna. Kihúztam onnan, majd szorosan magamhoz öleltem. Megtisztítottam a portól a haját, s elrejtettem a zsebembe.
- Hol a francba vagy Amelia?! – kiabált idegesen Justin.
- Menjünk innen Justin. – álltam fel.
***
Szótlanul ültünk egymás mellet a mólóparton, mindkettőnk lába belelóg a melegnek nem mondható vízbe. Mindketten elvagyunk merülve a saját gondolatainkba. Nehéz lesz végig csinálni az Amandával kapcsolatos dolgokat, de tudom Justinra számíthatok. Mellettem lesz.
Egy meleg kart érzek a nyakam köré fonódni majd közelebb húzott magához. Átkaroltam a derekát, majd szorosan hozzábújtam, s néztem a felkelő hold sugarait.
Elővettem a babát a zsebemből, majd hátrasimítottam a haját, s visszaidéztem az emlékeket. Amandának ez volt az egyetlen tárgybeli emléke a szüleimtől. Ez volt az ő kis kincse. Senkinek nem adta oda soha. Megnyomtam a babán a gombot, ami a táncoláshoz kell. Nyikorgó, kattogó hangot adott ki, majd táncra kelt. Elképesztő, hogy ennyi idő után még minig tud táncolni.
- Gyere! – húzott fel Justin.
- Mit csinálsz Justin? –érdeklődtem.
- Táncolunk. – jelentette ki.
Elsőnek csak azt hittem viccel, de mikor lerakta a fölre az Ipodját, és elindította a zenét rájöttem, hogy nem vicc volt. Megfogta a kezemet, majd közelebb húzott magához. Kezeimet ráhelyeztem a vállára, ő pedig lecsúsztatta a derekamra az övéit. Nem tudom mit gondolhattak rólunk a járókelő emberek. Talán, hogy két idióta táncol a mólón? Fogalmam sincs. De nem is érdekel, ugyanis csak az számít, hogy Justin itt van velem.
- „Oh I, Oh I...
I Love You
And Everything's gonna Be Alright, ai-ai-ai-aight
Be Alright, ai-ai-ai-aight" – énekelte fel Justin s szorosan tartott, miközben a szemembe nézett egész végig.
Justin megpörgetett, majd szorosan  magához húzva megcsókolt.

Justin megpörgetett, majd szorosan  magához húzva megcsókolt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Csak Sex |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora