Úgy tettem mintha nem izgatna a dolog, s Lenát töröltem szárazra, majd felöltöztettem.
- Mi legyen a vacsora? – kérdeztem.
Egy vállrántással válaszolt. Végül eldöntöttem egyedül, hogy palacsintát sütök. Egyébként útálok, mert a tészta állandóan összeragad. És gusztustalan lesz.
Kisétáltam a konyhába, majd elővettem a serpenyőt, kikavartam a tésztát s elkezdem sütni a palacsintákat. Félóra múlva meg is lettem vele, s hívtam Lenáékat vacsorázni:
- Drew vacsora! Hozd ki kérlek Lenát is, de előtte mosd meg a kezét! – szóltam ki a nappaliba.
Hallottam, ahogyan meztelen talpa súrolja a hideg parkettát, majd megnyitotta a csapot s minden bizonnyal megmosta Lena kezét. Amíg ideértek én megterítem az asztalt, s rápakoltam a palacsintát. Mindenki jóízűen falatozta a maga kis vacsoráját, majd miután mindenki befejezte felvittem Lenát és elaltattam.
*Másnap fél3*
Nem fogom hagyni, hogy a lányom az igazi apja nélkül nőjön fel ezért Justinnal a tengerparton fogunk találkozni. Komoly következménye lesz, ha kiderül, de megkértem Mikaylát, hogy fedezzen minket, így gond nélkül találkozhatunk vele.
Összeszedtem a cuccokat, amiket vinni akarok majd egy nagy táskába beleraktam, s becipeltem a kocsiba, ahol már Lena türelmetlenül várt. Egy utolsó pillantásokat vetettem a házra, s végül elfordítottam a kulcsot, és már úton voltunk a tengerpart felé, ahol már Justin türelmetlenül várt minket.
- Én úgy tudtam háromra volt megbeszélve a találkozás, nem háromnegyed négyre. – vette el a kezemből Justin a táskát. – Te jó isten! Mit hoztál ebbe? – nézett értetlenül a táskára.
- Tudod milyen nehéz elindulni Lenával? – vettem ki a gyerekülésből. – Mellesleg enni, inni, törölközőt, Lena holmit. – zártam le a kocsit. – Az ott jó lesz? – mutattam egy kicsit jobban eldugott helyre.
Justin bólintott, majd abba az irányba kezdtünk el sétálni. Leterítettem a plédet, majd néhány dolgot kiraktam, s teljesen úgy nézett ki mint egy kis mini piknik.Átöltöztettem Lenát, majd beküldtem Justinnal a vízbe, én pedig egy kicsit kifeküdtem napozni. Már lassan 3 éve, nem volt egy szabad percem se. Kimondhatatlanul jól esett ez a csend, ami körülvett. Igaz a szememet egy percre sem mertem becsukni. Mindig rajtuk kellett tartanom, de annyira aranyosak voltak, hogy egyszerűen nem bírtam tovább a parton maradni, ezért levettem a kis egyszerű ruhámat, majd beszaladtam hozzájuk a vízbe.
Justin átadta Lenát, majd a sekélyebb víz felé tartottunk, s már ahol leért a lába leraktam. Hátranéztem, de Justin nem volt sehol. Úgy voltam vele biztos úszik egyet. Igen ám, de a következő pillanatban már a levegőben találtam magam, s egy hatalmasat csobbantam a vízbe. Mivel nem volt mély a víz, így csak felültem majd egyből ráripakodtam Justinra:
- Justin! Elment az eszed? Meg is fulladhatok!
- Térdig érő vízben. – forgatta meg a szemét.
Justin háta mögé osontam, majd mikor nem számított rá, ráugrottam a hátára s lenyomtam a víz alá, amit Lena sikongatással és tapsolással díjazott. Justin feljött a víz alól, majd a dühös arcával találtam magam szembe. Közelebb jött hozzám, majd mikor már elég közel volt, megnyomta kétoldalt az arcát, s szembeköpött a vízzel. Letöröltem magamról, majd szemtől szembe néztük egymást pár percig, s rávetettem magam. Így ő dobott egy hátast velem, s én is meg ő is megmerültünk.
- Feladom! – nevetett fel Justin.
- Jobb is. – néztem rá fenyegetően de végül elnevettem magam.
Láttam Lenán, hogy már unja a vizet, így kiszálltunk. Leültünk a törölközőre, s adtam neki pár epret. Nem sokkal később Justin is csatlakozott hozzánk.
- Epret? – kínáltam felé. – Van hozzá tejszínhab is. – néztem rá kiskutya szemekkel.
Elvett egyet majd bedobta a szájába, s megpróbálta elmutogatni, hogy fújjak a szájába. Térdre álltam, majd közelebb másztam hozzá, s belenyomtam egy nagycsomó tejszínhabot a szájába, s végül annyira belemerültem, hogy a szájára, sőt még az arcára és fújtam. Mikor kész lettem, elégedetten néztem a mesterműmre. Hát Justin már nem volt ilyen boldog. Hátradöntőt majd a kezeivel lefogta az enyémet, s arcát szorosan az enyémhez dörzsölte, így az enyém is tejszínhabos lett.
- Elég! Elég! – fickándoztam.
Elengedett, majd önelégülten mosolyogott rám.
- Nézd! Lenaelaludt. – suttogta.