*Amelia szemszöge*
Fura érzés fogott el mikor megláttam Lenát és Justint együtt. Annyira aranyosak voltak. Mintha Justin tudná, úgy viselkedik.
- Amelia mikor akarod elmondani? – súgta a fülembe Mikayla.
- Most.
Vettem egy mély levegőt, majd kifújtam az orromon.
- Justin tudnánk négyszemközött beszélni?
- Persze. – mosolygott rám.
Aggódó tekintettel figyelte az arcomat. Fogalmam sincs, hogyan fogom neki elmondani. Féltem. Mi van ha megtagadja? Ha nem akarja majd Lenát?
- Mi a baj Amelia? – fogta meg a kezemet.
- Justin.. tudod mikor 3 évvel ezelőtt lefeküdtünk. – nyeltem egy nagyot. – Nos nem védekeztünk. És Lena tőled van. – tértem egyből a lényegre.
Justin egy ideig csak nézett, majd láttam ahogyan behunyja a szemét, és szabály szerűen eldőlt.
- Justin! Justin! – guggoltam le mellé, majd megütögettem az arcát. – Mikayla! Segíts! – kiabáltam.
A barátnőm mintha, megérezte volna, hogy baj lesz s röpke pillanatok alatt itt termett mellettem.
Belefektettük Justint az ölembe, s vizes borogatást tettünk a homlokára. Óvatosan kinyitotta a szemét, majd megpróbált felülni. Mindenre számítottam, de erre nem. Most komolyan elájul? A hatalmas Justin Bieber elájul?
Felállt a földről, majd Lenához ment. Kivette a babakocsiból, és átvizsgálta. Lena elégé élvezte.
- Ő a lányom? – kérdezte.
Egy aprót bólintottam, majd odasétáltam melléjük. Elvettem Justintól a babát, s odaadtam neki a cumiját.
- Haza vihetem? – kérdezte Justin.
- Tessék? – hőköltem fel.
- Haza vihetem? – kérdezte ismét.
- Miért? – csodálkoztam.
- Mert az én gyerekem is. – forgatta meg a szemét.
- Justin tudsz egy 3 éves gyerekre vigyázni? Én nem hiszem. Inkább gyere el hozzánk, s amíg meg nem tanulod hogyan kell vele foglalkozni addig csak nálunk találkozhattok. Rendben? – néztem rá bociszemekkel.
- A 3 neked jó? – nézett az órájára.
- Igen. – mosolyogtam önelégülten.
- Akkor most megyek. – jött közelebb hozzánk, majd egy apró puszit nyomott Lena arcára. – Viszlát. – intett nekem.
*Justin szemszöge*
Egyszerűen nem tudom felfogni, hogyan lehet gyerekem. Selena mit fog hozzá szólni? Vagy a rajongók? A média kicsinálná Ameliát, meg Lenát is. Ezért egy darabig még titokban szeretném tartani.
Hazamentem, majd ruháimtól megszabadulva lezuhanyoztam. Felfrissültem. Kiszálltam, majd gondosan belőttem a hajamat, s felöltöztem. Elmentem egy közeli Baby boltba, ahol az eladókat kiidegeltem:
- Akkor ez biztos jó lesz? – kérdeztem meg vagy már harmadjára.
- Egy 3 éves kislányak tökéletes lesz. – erőltetett felém egy mosolyt.
Összeszedtem egy halom cuccot, majd 4 táskával elindultam Amelia házájékhoz. Leparkoltam, majd a cuccokat kiszedtem a csomagtartóból. Felkocogtam a lépcsőn, s becsengettem.
- Megyek! – kiabált ki Amelia.
Nagy mosollyal az arcán nyitott ajtót. Végignéztem rajta. Meggyötörtnek tűnt, sőt itt-ott bébiétel is volt rajta.
- Justin te ugye most nem ide akarsz költözni? – nevetett fel.
- Ezt Lenának hoztam. – toltam át a kezébe a csomagokat.
- Te vásároltál neki? – hallatszott a döbbenet a hangján.
- Persze. De fogalmam sincs mi kell egy 3 éves kislánynak, így ezeket hoztam.
- Köszönjük Justin. – mosolygott rám.
Így 3 ével később is úgy gondolom elbűvölően néz ki. Még lehányt ruhába is szép.
Beljebb invitált, majd leültetett a kanapéra. Jobban körülnéztem, majd megpillantottam egy néger kisfiút.
- Amlia őő úgye.. – kezdtem bele.
- Nem, Mikayláé. – nyomott a kezembe egy narancslevet.
Hatalmas kő esett le a szívemről. Így is elég, hogy segíteni szerettem volna, de tönkretettem az életét egy gyerekkel, nem hogy még egy van neki.
- Anya! – totyogott ki a szobából Lena.
- Tud beszélni? – fordultam egyből Amelia felé.- Justin 3 éves. – nevetett föl.