Înainte de toate vreau să vă mulţumesc din inimă pentru cei 1,11 mii de ochişori. Nu credeam că pot face atâta. :)
~ Vă urez lectură plăcută ~
De dimineaţă şatenul se trezeşte primul şi îşi priveşte îngerul de lângă el. O şuviţă de păr îi alunecă pe faţă, iar Taehyung i-o dă la o parte. Se apropie de micuţul său şi îl sărută drăgăstos pe frunte, reuşind să îl trezească pe acesta.— Bună dimineața, raza mea de soare! zice Tae, zâmbind pătrăţos.
— 'Neaţa, scumpule. Îi răspunde Jeon, întorcându-i frumosul zâmbet.
Cel mare se ridică ușor din pat, căutând nişte haine prin dulap pentru a face un duş, iar Jungkook încearcă să facă acelaşi lucru, dar nu reuşeşte şi scoate pe gură un icnet de durere.
— Argh, Tae. Se plânge cel mic şi se uită la iubitul său cu o privire încruntată care arată cât de supărat e.
— Nu te uita aşa la mine, Kookie. Tu eşti cel care a vrut să o fac mai repede. Se apară Taehyung, iar Jungkook îşi duce mâinile la piept şi se bosumflă.
Şatenul oftează şi se duce lângă iubirea sa luându-l în braţe stil mireasă până la baie, în timp ce îi şopteşte la ureche:
— Nu am vrut să te supăr, baby. Mă ierţi dacă facem baie împreună? întreabă Taehyung zâmbind larg, brunetul mormăind un „poate”.
În timp ce cei doi se spală, Yoongi stă în biroul său continuând să se gândească la blondul pe care l-a întâlnit în restaurant. Se gândeşte dacă şi azi va fi în acel loc. Altundeva nu are cum să îl mai găsească, dar poate – se gândeşte Yoongi – că Taehyung îl poate întreba pe Namjoon tot ce ştie despre blond.
Îşi ia telefonul şi îl apelează pe şaten, aşteptând să îi răspundă, dar nu se întâmplă nimic. Oftează din rărunchi şi îşi închide enervat telefonul, punându-l puternic pe birou, iar la impact se aude un sunet care îl face pe Hoseok care se află pe canapea să tresară.
— S-a întâmplat ceva, domnule Min? întreabă roşcatul venind mai aproape de seful său, fiind destul de îngrijorat pentru acesta.
— Nu. Zice tăios şi îl fulgeră cu privirea pe secretarul lui. Eu voi ieşi acum, şi Hoobi orice s-ar întâmpla să nu mă suni azi!
Roşcatul tresare pentru a doua oară, privindu-l pe Yoongi cum se îndepărtează de el. Hoseok doreşte să îi mai zică ceva, dar când vede că rămâne singur în cameră nu mai face nimic, şi îşi pleacă capul privind podeaua cu tristeţe.
Yoongi conduce tot drumul până la restaurantul DamiJin, iar după un timp ajunge acolo, se dă jos din maşină şi intră rapid, atrăgând multe priviri asupra sa.
Acesta se aşează la o masă, aşteptând ca cineva să îi ia comanda; dar ce nu ştiu ei e că el nu a venit aici pentru mâncare ci pentru ceva mult mai important.
În scurt timp vine la el chiar băiatul care le-a luat comanda lui Taehyung şi Jungkook ieri...
---------------------------------------------------------După cum vedeţi cartea o să aibă şi yoonmin, poate va avea şi namjin. :))
E ok dacă fac şi cu aceste cupluri capitole? :'3
CITEȘTI
Culorile sentimentelor ★Taekook☆
Romance. Jeon Jungkook, un băiat cu vise mari, începe într-o zi să se îndrăgostească de cel mai cunoscut cântăreţ din Coreea. Dar oare, îşi va putea mărturisi sentimentele persoanei iubite? Dacă se presupune că va face asta, acea persoană îl va refuz...