Capitolul 8

410 54 5
                                    

       După ziua în care Jungkook ia înmânat ultimul trandafir lui Taehyung, ei au început să se vadă mai des.

       Acum Jungkook stă pe un pod privind marea, vântul împrăştiindu-i câteva şuviţe brunete. Inspiră adânc aerul prospăt şi rece al iernii şi zâmbeşte larg. Jeon nu a mai zâmbit de mult timp aşa, dar acum că l-a întâlnit pe Tae, totul s-a schimbat. Acum Taehyung e fericirea lui.

       După ceva timp în care el stătea şi se uita la apusul roşu ca sângele, este luat prin surprindere, pe la spate, într-o îmbrăţişare strânsă. Șatenul îşi coboară capul pe umărul brunetului, iar acesta la rândul său îşi lipeşte capul de cel al șatenului. Acesta nu se uită în spate şi îşi închide ochii, ştiind că Taehyung e cel de lângă el, deci nu are de ce să îşi facă griji.

       Tae îşi apropie buzele de urechea lui Jungkook, răsuflând uşor în ea, pielea brunetului făcându-se de găină.

       — Scumpule nu ţie frig? îi şopteşte şi se uită la chipul său. Hai în casă, nu vreau să răceşti.

       Jungkook îşi deschide leneş ochii şi îşi întoarce capul spre Taehyung, sărutându-l scurt pe buze.

      — Atunci hai să mergem. Îi răspunde, luându-l de mână, fiind puţin roşu în obraji.

       Dintr-un apartament cineva fuma liniştit, uitându-se gânditor la cei doi îndrăgostiţi, având un rânjet larg pe faţă. Şi-a luat ţigara dintre buze şi a pus-o pe scrumieră, ieşind din apartament, grăbindu-se să ajungă într-un loc anume.

---------------------------------------------------------

Hey mina!! (*^▽^)/

Wahh, nu am mai postat de 5-6 zile. Sper că a ieşit bine capitolul. Şi nici săptămâna viitoare nu ştiu când voi pune next. Mi-aş fi dorit să pot face mai mare capitolul. ;-;

Enjoi! :))

Culorile sentimentelor ★Taekook☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum