Artık 3. Kişi ağzından yazılacak*
Çok geçmeden ambulansın sesi duyuldu. Jungkook Jimin'in yanından 1 dakika bile ayrılmadı ve vücüdunda oluşan yaralara,o yakışıklı yüzün nasıl bir hal aldığına baktı. 'Hepsi benim yüzümden oldu' diyerek Jimin'in yüzündeki kanları eliyle silmeye çalıştı.
Hemen sedye getirdiler ve yavaşça Jimin'i oraya yatırdılar,Jungkook hala şoktaydı ama hemen kendini toparlayıp ambulansa bindi ve hastahaneye gittiler..
Hastahane'ye geldiklerinde Jimin'i bir yere götürdüler Jungkook zorlasa da içeri girmeye başaramadı. Polisler gelip Jimin'in eşyalarını ona verdiler ve bir soruşturma başlatacağını söylediler.
Jungkook Jimin'in arkadaşlarına haber vermeli miyim yoksa bir bahane mi uydurmalıyım diye düşündü ve yüzünü avuçlarının içine aldı, arkadaşlarına haber vermeliydi onları meraklandırmamalıydı.Jimin'in telefonunu alıp rehbere girdi ve şirkete ilk geldiği günü hatırladı,telefonda suga diye birine bağırıyordu,Jungkook hemen rehbere girip suga yazdı ve karşısına'uykucu hyung'diye biri çıktı o olacağını düşünerek onu aradı
Uykucu hyung aranıyor..
Alo! Jimin nerdesin sen eve neden gelmiyorsun?!Merak ettik seni?!
"A-alo ben patranoyum."
"Jimin nerde?!"
"B-biz şu an ha-hastahanedeyiz"
"Ne oldu Jimin'e bir şey mi oldu çabuk söyle!!"
"Lütfen sadece buraya gelin lütfen" dedi Jungkook çaresizce ve bitkin bir ses tonuyla.
"Hangi hastahane?!"
"****** hastahanesi"dedikten sonra telefon yüzüne kapandı...
•
•
Suga telefonu koltuğa fırlattı ve yanındaki kendisinden haber bekleyen arkadaşlarına baktı.
"Sikeceğim ne olmuş Jimin'e söylesene hyung???!" Dedi tae"Bi-bilmiyorum patronu açtı ve sadece hastahaneye gelmemizi söyledi"
"Ne duruyoruz o zaman gidelim,umarım Jimin'e bir şey olmamıştır!"dedi Jin ve hepsi arabalara binip gittiler,evde sadece suga ve jin'in arabası vardı. Suga Jungkook'un söylediği hastahaneye gitmeye başladı ve jin de onu takip etti.
•
•
Kapı açıldı ve doktor dışarı çıktı,jungkook oturduğu yerden aceleyle kalkıp doktorun yanına gitti"Ne olmuş? Şu an iyi mi? Nerde? Görebilir miyim?"
"İlk öncelikle sakin olun, vücudunda yanık izleri çok fazla organlarında bir zarar yok sadece çok acıdan dolayı bitkin düşmüş ve su içmemiş. Onun dışında sorun yok 2-3 gün de burada kalacak kendine gelebilmesi için serum yiyecek sonra gidebilir"
Jungkook rahatlamıştı ki derin bir oh çekti ve doktorun omuzuna vurup 'teşekkürler' diyebildi.Yeniden oturdu ve arkadaşlarının gelmesini bekledi.
Onlar da hastahane'ye gelmişlerdi danışmaya gidip namjoon
"Buraya Park Jimin adında bir hasta geldi mi?"dedi"Hemen bakıyorum,evet 2.katta koridorun sonundaki yoğun bakım odasında"
Hemen koşmaya başladılar namjoon durdu ve "jimin'in patronu bugün Jimin'i sormaya gelmişti"dedi jungkook'u işaret ederek.
Suga yanına gitti ve jungkook'un yakasındn tutup duvara yapıştırdı
" Jimin nerede ona ne oldu!?"
Jungkook bir anda olan olaylardan sonra küçük çaplı bir şok geçirmişti.
Hoseok Suga'yı tuttu "sakin ol Suga lütfen" dedi. Suga da hoseok'a baktı ve yavaşça elini jungkook'un yakasından çekti.
Sakin bir ses tonuyla "anlat" dedi.
Jungkook yutkunduktan sonra olan biten herşeyi anlattı.
"Herşey senin suçunmuş işte sen onunla o akşam yemek yemeseydin Jimin'i kaçırmazlardı ve acı çekmek zorunda kalmazdı!", dedi suga.
Tae ise doktorun yanına gitmiş ve jimin'in yanına gidebilmek için izin almıştı.
Jungkook,'un gözleri doldu
" biliyorum herşey benim yüzümden oldu çok özür dilerim. Jimin de isterse işten çıkabi-"
Jungkook'un sözünü kesen Tae'nin bağırması oldu,herkes o yöne doğru baktı.
"Jimin uyandı!" diye bağırdı. Herkes bir anda odaya girmeye çalışınca hemşire geldi ve " sadece bir kişi girsin lütfen' dedi
"Uyandığında ilk 'jungkook'dedi belki de o girmeli" dedi tae,bunun üzerine herkes jungkook'a baktı ardından suga'ya,jungkook'a dik bir bakış attıktan sonra başını olumlu anlamda salladı.
Jungkook yatakta hareketsizce yatan Jimin'i görünce sanki kalbine bir bıçak saplanmış gibi hissetti. Yatağın ucuna oturdu ve jimin'e baktı. Jimin yavaşca gözlerini açınca başında jungkook'u gördü,ilk önce onu görünce çok sevindi ama onun yüzünden bu hale geldiğini hatırlayınca ona adeta kin besledi onu öldürmek istiyordu
Zorlukla "jeon" diyebildi jimin
"E-efendim jimin nasılsın?"
"Git buradan."
"Jimin özür dilerim sana ne anlattı bilmiyorum ama tanrı şahidim olsun ki yalan söylemiyorum bana inan" dedi ve gözünden bir damla yaşın düşmesine izin verdi.
"Sana nasıl inanayım,he bunca olan şeyden sonra sana inanmamı nasıl bekleyebiliyorsun!"diye bağırdı tüm gücüyle
Jimin ne dese haklıydı Jungkook için,ne dese de inanmayacaktı jungkook'a
Jungkook kalktı ve gözünü sildi emin bir biçimde " sana bunu kanıtlayacağım."dedi ve çıktı. Herkes kapıda jungkook'u bekliyordu,bir hışımla kapıdan çıktı ve arkadakilerin bağırışlarını önemsemedi.
Bunu Jimin'e kanıtlayacaktı, hatta herkese!..
Selam! Ben geldim bayaaa bir uzun aradan sonra bir bölüm daha yazabildim kısa oldu gibime geldi ama olsun.
Sizce jimin jungkook'a inanacak mı?
😘💘💜💛🍯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUTHLESS BOSS |JİKOOK|
FanficGözlerine baktığımda anlıyorum yaşadığımı. Zerrelerime kadar hissediyorum varlığını...Seni seviyorum acımasız patron♥... Seni kaybetmek kendimi kaybetmeme neden oluyor Jungkook lütfen yanımda kal ve o sıcacık kalbinle beni ısıt..