Brigitte POV
ik ben een alleenstaande mama van 4 prachtige dochters. Maar nu heeft de vader van 2 van mijn dochters een van mijn dochters ontvoerd. "Hij is niet eens de vader van Nien." zei ik opeens. "Hoe kom je op die naam eigenlijk Brigitte?" vroeg Koen ineens. "Ik wou mijn dochter al van jongs af aan Nienke noemen, maar ik zocht iets dat rijmde op Noor en ze eigenlijk Nienke" zei ik terug al snikkend. "Dus Nien is haar bijnaam?" vroeg Koen. Ik knikte. hij noteerde het allemaal op zijn notitieblok. ik weet dat het allemaal is voor de pv die Koen en Tineke moeten maken. "Koen ga je Barry halen." vroeg Tineke ineens. Koen knikte en hij verliet de ruimte. "Meisjes hebben jullie iets bij van Nienke, dat ze vandaag nog aanhad." vroeg Tineke aan mijn kinderen. "Meter ik heb haar handschoenen en haar muts." zei Noor toen ze de spullen uit haar zak haalde. "Wie heeft ze als laatste aan gehad Noor." vroeg Tineke terug. "Nien, ze had ze net uitgedaan omdat ze te warm had." zei Noor. "Toen ze meegenomen werd heeft ze de spullen laten vallen. ik heb ze toen opgeraapt omdat ik weet dat jullie een speurhond hebben en zo makkelijker mijn zus terugvinden." vervolgde Noor. "Je gaat je job later goed doen liefje. Je bent nu al aan het denken als een inspecteur." zei ik trots. ze kreeg een kleine glimlach op haar mond. Toen kwam Koen terug binnen met Barry. "Wie wil hier inspecteur worden." zei Koen. "Ons Noor koen de tweelingszus van Nien." zei ik tegen hem. "Nienke wil ook inspecteur worden. Wij vinden het werk van ons mama leuk maar we willen niet een rechercheur zijn omdat dat meestal voor doden is en we willen inbraken oplossen en andere spannende dingen. geen lijken zien liggen en die moord achterhalen." zei Noor vol trots. "Koen Noor heeft de muts en handschoenen van haar zus opgeraapt en die had ze toen net uitgedaan." zei Tineke om Koen te informeren. Noor gaf de handschoenen aan Koen en hij liet Barry eraan ruiken.
Tineke POV
Barry rook aan de muts en handschoenen, maar hij vond geen spoor. Hij ging enkel naar Noor en begon aan haar jaszak te snuffelen waar de spullen instaken. Brigitte keek ernaar . "Skye wil jij even met Meter meegaan en tonen waar je het laatste samen met Nien stond op de speelplaats." vroeg ze lief aan haar jongste dochter. Skye knikte en we liepen samen met haar naar buiten. De rest volgde ons ook, maar Brigitte bleef met Noor op afstand dat Barry niet weer aan haar zak zou beginnen snuffelen. Koen liet Barry opnieuw aan de spullen ruiken en toen begon hij te snuffelen. ineens begon Barry kei hard te lopen en Koen en ik liepen met hem mee. We liepen nog echt er van de school weg en na een kwartier lopen stond hij te blaffen aan een afgelegen huis in het bos.
Nienke POV
ik zat in een kamer te wenen. ik ben meegenomen door mijn eigen vader. niemand mocht weten dat hij ook onze vader was omdat mama nog een tiener was toen ze verkracht is geweest door hem. Ineens hoorde ik geblaf. ik dacht eerst dat het een toevallige voorbijganger was dien in het bos ging wandelen met de hond. Toen het geblaf bleef aanhouden. "Jij gaat stilletjes in deze kamer blijven zitten schatje oke." vroeg papa aan mij. ik knikte. er werd aangebeld en papa ging naar beneden. "Hij heeft me zeer hard zitten slagen dus sta ik een beetje te bibberen op mijn benen. Ik sluip naar beneden en ga via een raam naar buiten. ik doe dat ram terug dicht en sluip naar de zijkant. ik hoor de deur terug dichtgaan.
Brigitte POV
Ik was met mijn dochters en Eric achter Koen en Tineke aangereden voor hun te helpen als ze hulp nodig hebben. Eric stapt uit en ik blijf met de meisjes in de auto zitten. hij is inu al een kwartier weg en ineens stappen Skye en Nova uit en lopen een bosje in. "Noor stap is uit en blijf bij mij." zei ik tegen mijn andere dochter en stap samen met haar uit. ik doe de auto op slot en begin te zoeken naar mijn jongste dochters. Ineens hoor ik Koen op Barry roepen en passeert Barry mij in het bosje. "MAMAAAAAAAAAAAAAAAA" mijn jongste tweeling roept me en Barry zit als een gek te blaffen. Koen en Tineke komen samen met Eric mijn kant uit. "Noor als je wilt mag jij dit uitzoeken waarom je zusjes en Barry naar daar aan. Als voorbereiding op het echte politie werk." zei ik tegen haar. Ze knikte en kreeg enen brede glimlach op haar gezicht. "Ben je zeker Brigitte je weet niet wat daar is. Straks is er iets ergs daar of zitten je dochters gevangen en stuur je nu uw laatste dochter die veilig is recht het gevaar in." Zei Tineke bezorgd. "Tineke Noor weet wat ze doet." zei ik om haar gerust te stellen. Noor ging de bosjes in en vroeg aan Eric om even naar haar te gaan. Even later kwamen mijn dochters de bosjes uit en Noor had Barry vast. "Flinke jongen Barry je hebt zeer goed gewerkt." zei Noor tegen Barry. "Wat wa daar Noor." vroeg ik nieuwsgierig. Eric kwam de bosjes uit en had een lichaam in zijn armen. ik keek beter en herkende het kinderlichaam. "NIEN" riep ik luid.
Geniet van mijn 10de hoofdstuk hadden jullie verwacht dat Davy ook de vader van Noor en Nien was? laat het weten in de comments.
greetz Lien
JE LEEST
Buurtpolitie Liefde en Familie
FanfictionWie is er stiekem verliefd op elkaar en wie komt er achter een schokkende waarheid. Ontdek het in dit boek. Wat gebeurd er allemaalin het korps in Dilbeek. er wordt gelachen, verliefd gekeken naar elkaar, maar ook gehuild en boze gevoelens. Dit boek...