Tineke POV
"Tineke kom eens mee naar mijn bureau" vraagt de chef. Ik sta op en loop mee naar zijn bureau. "Nu ga jij me vertellen wat er aan de hand is Tineke. Al 3 jaar zijt ge vrolijk op jet begin van uw werkdag maar op het einde zijt ge verdrietig, bang en wilt ge liever overuren kloppen dan naar huis te gaan. Wees eerlijk he Tineke." Zegt de chef. "Hij gaat me vermoorden als ik het zeg" zeg ik terwijl ik begin te wenen. "Tineke wie zou jou nu willen vermoorden je bent de liefste knapste en tofste collega die ik ooit heb gehad. Ik eb het jou nooit durven zeggen maar sinds 3 jaar geleden ben ik verliefd op jou en ik zal jou beschermen tegen iedereen." Ik draai mij om en zie Koen staan. "Tineke vertel rustig wat er gebeurd en dan geven we je bewaking." Zegt de chef. Ik knik . "3 jaar geleden hadden Mauro en ik zo harde ruzie dat hij me nu een beetje als zijn slaag behandelt. Hij slaagt mij, shot mij, verkracht mij, duwt moj de kelder in zonder eten. Nu al 3 jaar lang." Leg ik uit. "Koen komt bij mij en kust me. "Robin, Tom ga nu Mauro Vandenbrande halen." Zegt de chef boos. "Heb je gisterenavond gegeten Tineke?" Vraagt Koen mij. Ik schud mijn hoofd. "Deze morgen?" Vraagt de chef. Weer schudt ik mijn hoofd. "De laatste 2 jaar kreeg ik ook enkel boterhammen te eten. De laatste keer dat ik nu iets warm gegeten heb is Kerstmis." Zeg ik om hun te informeren. "Tineke dag is al bijna 4 maand geleden." Zegt Koen. Ineens gaat de chef zijn kantoor uit en een paar minuten later vertrekken Brigitte en Eric uit kantoor. "Dat is geregeld". Zegt de chef. "Ik wil niet terug naar huis deze avond." Zeg ik bang. "Tineke kom bij mij logeren oke?" Vraagt Koen lief. Ik knik. Een 7 minuten later komen Eric en Brigitte weer binnen. "Tineke Korn volg mij." Zegt de chef. Ik sta op en we bomen mij. Brigitte heeft daar een pakje frietjes met mijn lievelingsplek opengelegd. "Tineke dit heb ik voor jou laten gaan halen." Zegt de chef. "Ik betaal u dat terug chef." Zeg ik zelfzeker. "Tineke dat moet niet je hebt genoeg meegemaakt de laatste tijd." Zegt de chef. Ik zet me neer en begin met eten. Ineens voel in een stomp in mijn maag...
JE LEEST
Buurtpolitie Liefde en Familie
FanfictionWie is er stiekem verliefd op elkaar en wie komt er achter een schokkende waarheid. Ontdek het in dit boek. Wat gebeurd er allemaalin het korps in Dilbeek. er wordt gelachen, verliefd gekeken naar elkaar, maar ook gehuild en boze gevoelens. Dit boek...