Hoofdstuk 12

196 6 0
                                    

4 dagen later
Brigitte POV
Ik zit naast het bed van Nien. Ze hebben al een uur geleden de baxter afgekoppeld die haar in die coma hield. Ze hebben me toen gezegd dat het nu wachten is tot de vloeistof uitgewerkt is en tot ze wakker zou worden. Het is nu 15:45 de vloeistof is al een kwartier uitgewerkt. "Nien" hoorde ik iemand zeggen. Ik draaide me om en zag Noor staan. "Mama hoelang kan het nog duren voordat ze wakker wordt?" Vroeg ze bezorgd. "Dat weet ik niet schatje" zei ik ongerust over Mn dochter haar gevoelens. Ze ging naar de andere kant van het bed en nam haar zus haar hand vast. Noor is naar huis gestuurd door de school omdat ze zich niet kon concentreren en ze was enkel aan het praten over haar zus. "Ik ga even iets halen voor te drinken. Wil je ook iets hebben Noor?" Vroeg ik uiteindelijk aan mijn dochter. Ze knikte "mag ik een beetje water mama?" Vroeg ze erna. Ik knikte en verliet de kamer.

Noor POV
Ik zat naast het bed van mijn zus met haar hand in mijn hand te wachten tot ze wakker werd. Ik legde mijn hoofd neer omdat ik moe was tot ik iets op Mn hoofd voelde. "Noor?" Hoorde ik iemand zeggen. "Noor ben je wakker?" Vroeg de stem. Ik keek op en zag dat Nien wakker is. "Hoe gaat het Nien?" vroeg ik bezorgd. "Ik heb maagpijn en pijn aan mijn been maar voor de rest goed" zei ze bezorgd over mij.

Brigitte POV
Ik stond aan de deur van de kamer toen ik hoorde dat Noor met iemand aan het praten was. Ik klopte op de deur. "Binnen" zeiden twee stemmen. Ik ging binnen en zag dat Nien wakker is geworden. "Dag mama" zei ze blij. "Zoetje alles goed met jou?" Vroeg ik direct. Ze knikte. "Alleen mijn maag en been doen pijn." Zei ze. Wat niemand buiten ik en de dokter wisten wat er met haar been was. " Mama waarom heeft ze pijn aan haar been." Vroeg Noor. "Ze is blijkbaar ergens van af gevallen en ze is zo slecht op haar been terecht gekomen dat er een barst zit in haar bot." Legde ik mijn dochters uit. Ze kijken me allebei aandachtig aan. "Dus kan in een maand niet sporten." Vraagt Nien. "Voorlopig niet meid maar het zal langer als een maand zijn.

Buurtpolitie Liefde en FamilieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu