Tineke POV
ik ben heel erg graag op mijn werk. Zonder dat de rest het weet ben ik liever op mn werk dan thuis. Ik kom thuis en meteen staat hij bij mij. "Trut waar hebt ge gezeten." vraagt hij kwaad aan mij. "ik kom net van mijn werk Mauro" antwoord ik hem snel. "Ik hoop voor u dat ge de waarheid spreekt he Tineke want ge weet wat er gebeurt als je liegt tegen mij." zegt hij dreigend tegen mij. "Begin nu maar met koken en snel want ik heb honger." zegt hij er nog boos achteraan. ik ga naar de keuken en begin met koken. snel maak ik spaghetti omdat dit gerecht op een half uur klaar is. "Het eten is klaar Mauro." zeg ik bang. Hij komt naar me toe en sleurt me aan mijn am mee naar de keldertrap. Daar duwt hij me van af. "Je hebt gelogen trut, ik heb net uw nieuwe ingekomen sms'en gelezen en ge komt van op café" roept hij op mij. "Er was een collega jarig Mauro." antwoord ik bang en voorzichtig terug. "Wacht maar ik zal ook nog iets vieren. JOUW VERDRIET TRUT" zegt hij op een zeer gemene toon terug. hij doet de deur dicht en op slot. Zo ziet mijn leven er nu al 3 jaar uit. Het enige wat er vandaag anders is, is dat ik nog nooit iets voor hem had verzwegen. Nu vrees ik erg voor het ergste. NA heel erg lang bang wachten op Mauro denkend dat hij me iets gaat aandoen val ik dan toch uiteindelijk in slaap. Als ik wakker wordt staat de kelderdeur open en als ik boven kom zie ik dat Mauro weg is. Mijn vrienden hebben een halfjaar en een jaar geleden al gemerkt dat ik soms wel veel blauwe plekken. Ik zag dat het al bijna tijd was dus deed ik snel mijn uniform en haastte me naar de bureau. Wat ik niet had gemerkt is dat mijn linkeroog blauw is en dat je boven mijn blouse een blauwe plek te zien is. Als ik in de vergaderzaal binnenkomt kijkt iedereen me geschrokken aan. Ik negeer de blikken en ga naast Koen zitten. Koen zit zo in zijn grap dat hij mij een lichte stomp geef tegen mijn arm. "AUW" zeg ik luider dan dat ik wou. De chef kwam direct kijken...
Hoe zouden de anderen en de chef reageren op de blauwe plekken en het verhaal van Tineke. Tot nu toe vertelde ze altijd een smoes. Laat in de comments weten wat je denkt. Sorry dat ik zolang niks had gepost maar ik had het veel te druk met schoolwerk en ik was aan het twijfelen wat ik in dit deel zou schrijven.
Grtz Lien
JE LEEST
Buurtpolitie Liefde en Familie
FanficWie is er stiekem verliefd op elkaar en wie komt er achter een schokkende waarheid. Ontdek het in dit boek. Wat gebeurd er allemaalin het korps in Dilbeek. er wordt gelachen, verliefd gekeken naar elkaar, maar ook gehuild en boze gevoelens. Dit boek...