Lotte POv
Ik ben onderweg naar het politiebureau van Dilbeek want ik moet hem het goede nieuws vertellen denk ik bij mezelf. Ik kom net van de dokter samen met mijn moeder en nu wil ik het nieuws gaan verkondigen aan mijn broertje. Mijn Naam heeft me ook gezegd dat zei ook iets wilt verkondigen. Ze heeft enkel nog niet willen zeggen wat het is. "Mama mag ik nu weten wat je wilt zeggen tegen ons" vraag ik in de hoop dat ze het me gaat zeggen. "Ik zeg het pas als iedereen waarover het gaat erbij is." antwoordt ze me. "Wie is dat dan allemaal mama?" vraag ik nieuwsgierig. "Dat zie je wel als we daar zijn Lotte ik ga nu er niks meer over zeggen." Zei ze mysterieus. Toen we aankwamen op het politiebureau stapten we uit en we gingen naar binnen. "Dag Lotte alles goed?" Vroeg Patrick. "Ja en met jou" vroeg ik vriendelijk terug. "Altijd he als ik iemand ergens mee kan helpen." Zei hij al lachend terug. "Kan ik je ergens mee helpen want je komt waarschijnlijk niet zomaar je broer bezoeken." Vroeg hij ineens ongerust. "Ik moet iets belangrijks vertellen aan mijn broer." Stelde ik Patrick gerust. "Ga al naar Koen Lotte ik kom direct" zei mijn moeder plots. Ik keek even naar haar en ging dan door.
Floor POV
Ik en Femke komen juist terug aan op kantoor als er een iets oudere damen aan de balie staat. "Is Floor hier op kantoor toevallig" vraagt de vrouw. "Dag mevrouw ik ben Floor Lommelen." Zeg ik vriendelijk. De vrouw draait zich om. "Mama wat is er?" Vraag ik ineens ongerust. "Ik moet je iets heel belangrijk vertellen." Zegt ze serieus. "Kan ik je ermee helpen mama?" Vraag ik haar. "Volg me eerst Floor dan leg ik het je uit." Zegt ze rustig. Ik en Femke volgen mama naar de rest in de refter. Ik zie Lotte staan. "Oke nu iedereen er is kan ik het vertellen" zegt Lotte. "Is er iets aan de hand zus?" Vraagt Koen bezorgd. "Binnenkort zal ik even moeten stoppen met werken." Antwoord Lotte hem. "Wat is er gebeurd dat je moet stoppen met werken?" Vraagt Tineke. Lotte geeft een doosje aan Koen en eentje aan mij. "Wat is dit?" Vraag ik nieuwsgierig. "Doe het maar open dan zien jullie het." Zegt ze enthousiast. Ik en Koen maken ons doosje open. "Wauw Lotte proficiat" zegen in en Keon tegelijk. De rest kijkt ons verbaasd aan. "Ik ben al 3 maand zwanger en ik heb aan hun gevraagd of ze meter en peter willen zijn." Legt Lotte uit. "Ik wil het doen ja" zeggen we allebei weer in koor. "Ik moet ook iets bekennen" ineens staat mama achter ons. "Mama ben jij hier ook?" Vraagt Koen. Ik kijk hem verbaasd aan. "Koen ben je zeker dat ze je mama is?" Vraag ik om zeker te zijn. "Floor is er iets." Vraagt Lotte. "Ik kan Floor haar reactie direct oplossen. Ik heb al die jaren voor jullie verzwegen dat jullie nog een halfzus hebben." Zegt mama opeens. "Wie is onze halfzus?" Vraagt Koen nieuwsgierig. "Floor" zegt mama terug.Dit is mijn nieuwe deel sorry dat ik de laatste tijd zo weinig schrijf maar heb niet veel inspiratie en heb het deuk met school. Tips mogen jullie achterlaten.
Grtz Lien
JE LEEST
Buurtpolitie Liefde en Familie
FanfictionWie is er stiekem verliefd op elkaar en wie komt er achter een schokkende waarheid. Ontdek het in dit boek. Wat gebeurd er allemaalin het korps in Dilbeek. er wordt gelachen, verliefd gekeken naar elkaar, maar ook gehuild en boze gevoelens. Dit boek...