6 gün sonra Pazartesi...Aslıdan...
O BÜYÜK gün gelmişti sonunda.Onca emek umarız karşılığını bugün bulacaktı.Giyinip kahvaltı yaptık ve hep birlikte dışarı çıkıp arabalara atladık.Okula geldiğimizde çok güzel ışıklı ve gösterişli bir sahneyle karşılaştık.Ve ilk önce onlar şarkısını söyledi ve aynı anda dans ettiler.Hemde policman şarkısıyla.Ne alaka anlamadım.Bu fikrimi ne kadar sonra kendime "sen neden onunla paylaşırşın ki " deyip kendime kızsamda SUDEYLE paylaştım.Tabi kızın favori şarkılarından biri olunca biraz saçma şeyler söyledi(saçmadan kastım "NODON OYLO DOYOSON OSLO HO NOYO YONO HOH")biraz zor anladınız değil mi???aslında "NEDEN ÖYLE DİYOSUN ASLI HA NİYE YANİ HIH."
dedi.Birde bir dolu trip çekmediğimiz kalmıştı o da oldu ya gözüm açık gitmez yani(!)Neyse şarkıyı söyleyip dans ettiler.
Sıra sonunda bize gelince sahneye çıkıp şarkımızı söyledik.Ve sıra geldi kazananı açıklamaya...
- Evet arkadaşlar iki grupta ne kadar başarılı olsa bile bu yarışmanın da her yarışma gibi bir kazananı olacak.Ve şimdi sıra geldi bu kazanan grubu açıklamaya.
Kazanan grup daha doğrusu çete ve yutkunur( Ay korktun mu sen yaa. Ne var,yahu alttarafı mafya kızlarıyız.)
KIZLAR ÇETESİ!
Der ve herkes biraz korkarak alkışlasada öyle bir bakış attım ki ben bile korktum herkes bir anda alkışlamaya başladı.Ve hoca yine ve yine
-Eveet gençler sıra geldi bu sefer ödülü açıklamaya...
Ödülümüz işte bu altın üstünde KIZLAR ÇETESİ ve hemen altındada
#1 yazıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR ÇETESİ
HumorÖylesine benim kitaplarımdan biri işte. Çok fazla açıklamaya gerek yok. Kızlar Çetesi'nin hikayesini anlatan bir kitap.