Ezgiden..
Sabahın kaçı bilmiyorum tek bildiğim şuan sude hayvanının üstümde tepinmesi.
-SUDE İN ÜSTÜMDENN HEMEN
-AAAA ŞEYY SEN UYANDIN MI YAA?
- YOK UYUYORUM BEN SEN HAYAL GÖRÜYON SUDE
- HEE TMM O ZAMAN
Diyip tekrar tepinmeye başladı bende onu üstümden attım.Sahi bunu neden daha önce yapmamıştım ki?
Neyse o sırada yerde bağdaş kurmuş kollarını bağlamış dudağını büzmüş ve tek kaşını kaldırmış bir Sude var.Yani anlamıyorum ki bu kızın benimle alıp veremediği nr yani sanırım bu dünya için fazla güzel ve akıllıyım.Ayh evet nolet olsun çoh güzelim ahahah.Sudeyi odadan kovduktan sonra ki bunu başarabildim kısa bir tuş alıp üstüme giyeceklerimi geçirdim.
Sudeden...
Ezgiyi sınır ederek uyandırma ve bunun sonucunda odadan kovulma eşliğinde onu uyandırdım.Çok zekiyim be helal olsun be bana bak bak bak aslan parçası yaaaa.Evt bunların hepsi bizzat benim canısılar.Tabi benim güzelliğim oyş lonet olsun çoh gözelim.
Ama Şuan hemen bir duş alıp üstümü değiştirmem lazım.(Çanta yok)
YAAAA BEN NEYİM ACABA ÇOH GOZELİM.
Neyse üstümü değiştirdikten sonra aşağı indim ki Ezginden başka kimse yok bu sırada Ezgi bana öldürücü bakışlar atmak ile uğraşıyordu ama ben takarmıyım no no no.Eh yine iş bana düştüü.Aslıyı kötü uyandırmya götüm yemiyi gençler o yüzden ona saklı özel bir silahım var.NİHAHAHAHA.
- Aslııı.Bitanemmm.Canımmm.Aşh böcügümmm.Tatliş tavaşanimm.Benim ponnnçikkk kalpli arakadasımm.
- Kim diyo lan bunları sabahın bu saatinde!!!
- YUH Aslı saat olmuş 10 daha ne kadar uyuyacan.
Dedim ve demez olaydım hani benim götün yemiyodu lan yine gaza geldim lonet olsun!!!
Aslı bu sarada yavaşça üstüme yürümeye başlamıştı biler.Ama ben ne yaptım ki şimdi yağğğ. Onun her bir adımında ben bir adım geri gidiyordum. Ani bir refleks ile (daha doğrusu 1 saniyede Aslının tikine dokunarak) kaçmayı başardım. Evt doğru duydunuz ponçiklerim.ASLININ TİKİ VAR YIIIHUUUUU.Sıra Ecedeydi yani anlamıyom bu kız hem çok hızlı koşuyo hemde aşırı üşengeç ve uykucu ikiye bir bu ne yaaa ben bu dağ ayısını nasıl kaldırabilirimkine???(Aslında tüy gibi bişey kendine yediremiyo✌🤣✌)Ama bir fikrim vardr.Ben hiç boş dururmuyum ha bakın hele şu göze bakın hele(Gerçekten Sudenin gözü jajsjjaj🤣)
Gittim Ecenin odasına bodoslama içeri daldım annaaaa bu kız UYANIK YA GIZZZZZZZZZZ.
- ya sen haaa??? Çikilata muzlu ponçikim sen ilk defa erken kalktın beter helal sana bee öğreniyosun tanı kızım öğretmenin iyiydi bi kere heheheyt koççumm beeeeğ.
- Sude...
-SUS
-Neden ponçikim???
- 1. Bana ponçikim deme
2. Olamaz mı???
- Diyom da size inanmıyonuz 'la bi kız bu kadar mı mal olabilir yaa.Alın işte katıksız mallllll.
Bu dediğine Ece sadece göz devirme ile cevap verde bu yaptığı üzere bir zafer sırıtışıyla mutfağa gittim...
Aslıdan...
Sudenin benim deyimimle şeytan duymuş sesini kesmek isterdim.Büyük kabusun içindeymiş gibi uyandım bugün. Canım bitanem falan filan yaaa anlarsınızta bunlar bana göre değil bi kere...
Neyse duşa girdim ve üstüme bi şeyler bakmak için gardrobun içinde göz dolaştığına veee heh buldum
Ben nedenini bilmem genelde hiç üşmem. NEDEN???BİLMEM NEDEN??
Size bir espri masanın üstünde ne yok
Tabikide NE
hahahahahhahahahahahhahababababahahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahaayhhahahahahahahhahahahahhahahahhahahaDışarıdan bakıldığında çok soğuk biri olarak görünebilirim ama çok değilim.Zaten diğer insanlarda da kazanmak istediğim izlenim bu benim.
Eceden...
Bu sabah erkenden uyandım uzun zamandır ilk defa bu kadar erken uyanıyorum ama ne yapam uyku tutmadı ki???
Neyse işte Sude geldi aynı dialoglar falan filan ama ne yapam üşeniyom!!!
Duş aldım üstümü giydim bugün biraz tatlış olmak istiyorum bilmiyorum neden ama bilmem işte sanırım Sudenin ruhu bana da işledi...
(Çantayı kendi zevkinize göre hayal edin😉)
İşte giydim bunu aşağıda kahvaltı kokuları geliyodu ve işte orada o...O eşsiz güzellikte ve lezzetinde bir kahvaltı...Sanırım bi kahvaltı bana şuanda gelebilecek en iyi şeyy.
Evt artık fazla bölüm gelmiyo sınavlar falan işte
BİR SONRAKİ BÖLÜMDEN KÜCÜK IPUÇLARI!!!
OKUL🦌
DEĞİSIM 🦌
KÖTÜ🦌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR ÇETESİ
HumorÖylesine benim kitaplarımdan biri işte. Çok fazla açıklamaya gerek yok. Kızlar Çetesi'nin hikayesini anlatan bir kitap.