NEREDE GÖRÜLMÜŞ YAHU!

1K 51 2
                                    

Sudeden...

Kahvaltımızı yaptık gerçekten lezzetliydi. (oruçlu oruçlu bunu yazmak gerçekten zordu)
      Ya sizce de bizim bir günümüzün normal geçmesi mümkün mü tabiki değil.Neyse işte birazdan kızlarla dolaş
maya çıkcaz. Ve hava cokk sıcak. Ya ben bu gün şu Ezgi delisini uyandırmak dışında hiç bir şey(umarım doğrudur)yapmadım.Eheheh tabikide onları deli edecek bişey yapmıcam -ayıbsınız-. Yukarı kata yani odama çıktım ve bir plan düşünmeye koyuldum.Ya ama artık bende fikir tükendi ama.BULDUM! LA LA LA LA.
Hepsi için ayrı ayrı fikir buldum.En fazla ÖLÜRÜM bu mantıkla yaptığım her şeyin sonu kötü bitti ama olsun.Eee
çok konuştum neyse ben size ayrı ayrı hepsi için olan planlarımı anlatıyım...

ASLI: Üzerine fanta,yoğurt,toz kahve,karpuz,gazoz, dökücem ve sonra sesimi değiştirip kafasına silah dayıyıcam HAHAHAHHA.Ve evet bu arada bu ses değiştirme konusunda uzmanım hatta kızların bunun için bu gün olmuş hala  bana bu konu ile ilgili lakaplar takıyolar.Ama bundan şikâyetçi değilim onlar benim biricik ponçiklerim. Çok seviyom ya onları böyle davrandığıma bakmayın. A-OO diğerleri için olan planlarımı söylemeyi unuttum.

EZGİ: Ezgi duş alırken herkes gibi kapıyı kilitliyo.Ben o duş alırken odasındaki kıyafetleri teker teker taşıyacam ve hepsini havuza ATCAM. Yeni evimiz havuzluydu mâlum ehehe. Sonu kötü olsa bile yapacaktım bunu ÖLECEĞİMİ bilsem bile.

ECE: Odasına girip her yere kendi resmim olan posterleri odasının her köşesine koycam.Ve o odaya girer girmez kapıyı ve pencereleri kitlicem -ler diyorum çünkü hepimizin odasında bir duvar hep boydan boya cam. Bir de balkon var tabi. Kitliyorum çünkü çıkamasın psikolojisi bozulsun tabi zaten bozulacağı kadar bozulmuş ama... neyse. GÖREN DUYAN OLURSA MANTIĞIM: NEREDE GÖLÜRMÜŞ YAHU!

HADİ UYGULAYALIM BROWW!!!

     Part 2  gelecektir...

BÖLÜM KISA OLDU VE BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDE VERDİĞİN SPOILER NEDEN OLMADI DEMEYİN PART 2 GELCEK...

KISA BİR BÖLÜM OLDU AMA SÖZ VERİYORUM HEMEN ARDINDAN KARAKTER BÖLÜMÜ VE ONUNDA HEMEN ARDINDAN YB GELECEK.

🦸‍♀️💙❤💙❤🦸‍♀️💙❤💙❤🦸‍♀️
      
                SÜPER GİRL INIZDEN İYİ AKŞAMLAR HAYIRLI RAMAZANLAR.
                 ALLAH KABUL ETSİN.....
3 den fazla nokta koyduğum için umarım hoca ağzıma sıçmaz oruçlu oruçlu küfür eden kendime ALLAH AKIL VERSİN...
    Neyse...     💛AMİN💛

KIZLAR ÇETESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin