Numele meu este Jade și am 17 ani. Sunt la cel mai bun liceu, locuind nu de mult în Coreea. Mâine era prima zi de școală din acest an. Era primul an aici în Coreea așa că nu știam pe nimeni înafară de niște prieteni mai vechi cum ar fi Perrie, Leigh, Jesy și Jed. Părinții mei au o afacere și o firmă pe care o voi moșteni eu. Nu prea petrecem timp împreună, ei fiind mereu ocupați nu prea stau pe acasă. Însă mă descurc.
Dimineața..
Mama:Trezeste-te scumpo.
Jade:Nu ai plecat încă?
Mama:Mă duc la firmă după ce te duc la școală așa că pregătește te.
Jade:Ok.M-am îmbrăcat în ceva simplu și m-am machiat ca de obicei, tot ceva simplu. Mi-am luat ghiozdanul și mama m-a dus la școală unde m-au întâmpinat Leigh, Jesy și Perrie chiar la intrare.
Jade:Ce faceți?
Perrie:Prima zi de școală pentru tine aici.
Jade:Mhm.. *mormai eu somnoroasă*
Leigh:Tu ce mai faci?
Jade:Nimic interesant. Hai în clasă.Am mers în clasa si toți și-au îndreptat privirile spre noi. Mi se părea mie sau toți arătau la fel?
M-am dus și m-am asezat în ultima bancă de pe rândul din mijloc, lângă mine așezându-se Perrie, iar Leigh și Jesy în fața noastră.
Nu după mult timp au intrat cei 7 magnifici ai școlii. Auzisem de ei însă nu știam cine sunt. Cred că sunt o trupă. Nu erau cine știe ce însă toate fetele roiau în jurul lor.
Când m-au văzut unii dintre ei nu și-au mai luat ochii de pe mine. Perrie observând asta a dat cu piciorul în scaunul lui Leigh și ea și-a dat seama de ce a vrut să zică.
La un moment dat unul mi-a zâmbit și mi-a făcut cu ochiul. Mă uitam nedumerita și totuși cu silă la el până când Perrie m-a tras până la baie, după noi venind Leigh și Jesy.
Jade:S-a întâmplat ceva?
Perrie:Uite, tu nu știi cine sunt ăia?
Jade:Ăia șapte?
Perrie:Da!
Jade:Nu și nici nu mă interesează.
Leigh:Să nu îi lași să se apropie de tine.
Jade:Umm.. Nici nu intenționam. Însă m-ați făcut curioasă. Ce se întâmplă?
Jesy:Ei sunt niște băieți care.. Știi tu..
Leigh:Playboys, Jesy! Playboys!
Jesy:Sau așa.
Jade: Și ce credeți că îmi pot face clownii ăia?
Leigh:Multe Jade!
Perrie:Doar ai grija. Nu ai văzut cum se uita Yoongi la tine?
Jade:Stai că m-ai pierdut.. Cine e ăla?
Perrie:Cel care ți-a făcut cu ochiul. El e 'seful' lor. El e cel mai periculos dintre toți.
Jade:Uitați fetelor, dacă încercați să mă speriați chiar vă iese. Vă rog opriți vă!
Leigh:Nu te speriem. Doar ai grijă. Să stăm în grup pentru binele nostru.
Perrie:Leigh! Parcă suntem într-un film horror! Gata. Hai în clasă că o să se sune.Ne-am întors în clasă și am văzut că, clown-ul care mi-a făcut cu ochiul se așezase în banca paralela cu a mea, cea de lângă perete, cu unul cu păr roz.
Când m-a văzut a început să se uite insistent la mine și după și-a îndreptat privirea spre colegul său. Nu pot să spun că mă speria însă nu-mi plăcea de loc de el. Arăta oribil.. Avea cercel în ureche. Dar totuși avea un zâmbet drăguț.
M-am dus la locul meu și am așteptat să se sune. Din câte am văzut ăștia își cam bat joc de fete. Dar oricum nu-i treaba mea.
Când s-a sunat profesorul și-a făcut imediat apariția în clasă și a făcut prezența. Ora a trecut repede și nu ne-a dat temă. Partea cea mai rea a fost că măscăricii ăia se uitau într-una la mine. Dacă se uita unul mai ziceam, însă toți..
Când s-a auzit clopoțelul am ieșit afară să iau o gură de aer. M-am așezat pe o bancă lângă sala de sport și mi-am scos telefonul. În fața mea a apărut o siluetă și când m-am uitat în sus era Jed. Am sărit în brațele lui și el mi-a răspuns la îmbrățișare. Când ne-am desprins i-am putut vedea zâmbetul imens de pe buze.
CITEȘTI
ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓
Romance"i'm here to save you, i'm here to ruin you" ⚠VOLUMUL 1 + VOLUMUL 2⚠ xıɯ ə|ʇʇı| x sʇq 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉; 170319 𝖋𝖎𝖓𝖎𝖘𝖍𝖊𝖉; 311219 ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: #1 ➯ perrie, jade, kpop, minyoongi, jesy, suga, littlemix, yoongi, leighanne #2 ➯ jade, littlemix, kp...