45)

838 69 19
                                    

-Cum? *întreabă Taehyung privindu-ma*

-Trebuie să luăm legătura cu bangtan.

M-a privit lung, apoi a afirmat printr-o mișcare a capului.

-Îl sun pe Hoseok. El o să-i cheme pe toți la mine acasă. Hai.

Am plecat din secție și ne-am urcat în mașina mea, pe drum fiind foarte atent la fiecare detaliu pe care îl observ ciudat.

Pe drum, deasemenea, am vorbit cu Hoseok, iar el i-a adunat pe toți la mine și Jade acasă. Probabil deja au ajuns.

În aproape 10 minute am ajuns. Ne-am dat jos din mașină și am intrat în casă, unde i-am văzut pe Hoseok, Jin și Jimin.

-Stai.. Lipsește cineva.. 1..2..3..4..5.. Jungkook și Namjoon?? *întreb nedumerit*

-Nu am putut da de ei. Nu știm nimic despre ei. *spune Hoseok*

-Cum adică?

-N-am mai luat legătura cu ei de mult timp, iar acum a fost imposibil să dăm de ei. Dacă îi sunăm pe numerele vechi de telefon, apare căsuța.

-Sper doar să fie bine.. *mormaie Jin privind în jos*

-Oof! În fine. Avem nevoie de ajutor. *spun uitându-mă la Taehyung*

Le-am povestit totul, încă de la început până la moartea Lisei.

-Sunt în pericol! *spune Taehyung privindu-i pe toți, dar este întrerupt de sonerie*

Toți și-au îndreptat privirea înspre ea, eu înaintând să deschid ușa.

Am deschis repede ușa, văzând doar un plic stând pe prag. Am scos puțin capul pe ușă și am analizat totul, dar nimic suspect.

Am luat plicul și am intrat înapoi în casă, ducându-ma la băieți.

-Ce e ăsta? *întreabă Hoseok*

-L-am găsit pe prag. *spun încercând să-l deschid*

L-am rupt fiind deja enervat și am văzut un bilet, pe care l-am luat și am început să-l citesc cu voce tare..

-"Dragii mei, ați făcut mare păcat că ați plecat de lângă Jade. Dacă o vreți pe ea și pe prietenii voștri, veniți cât de repede puteți la adresa de jos. Dar numai tu și Taehyung. Dacă vă văd mai mulți, înțelegerea pică, iar pe Jade n-o s-o mai vedeți niciodată." *citesc tremurând*

Nu-mi venea să cred tot ce am citit..

-Jungkook și Namjoon.. I-a răpit? Și Jade? *întreabă Taehyung*

-La dracu'! *țip mototolind biletul și aruncându-l pe undeva* Hai Taehyung, hai la adresa aia!

- Dar- *încearcă Jimin să spună*

-Să nu veniți. Vă rog. Rezolvăm noi. *spun încărcându-mi pistolul* Ai pistol? *îl întreb pe Taehyung*

- N-Nu..

I-am dat și lui unul și i-am făcut semn să iasă din casă.

-Vă rog, nu veniți. *le mai spun o dată, apoi ies și eu*

Am intrat amândoi în mașină, începând să conduc cu viteză mare pentru a ajunge mai repede la adresă.

Eram speriat, tremuram și transpiram încontinuu.. Vreau doar ca Jade să fie bine..

Am intrat pe un drum ce trecea prin mijlocul unei păduri, simțindu-ma dintr-o dată urmărit.

Nici o secundă nu a durat până să mă uit în oglinda retrovizoare și să văd o dubă neagră în spatele nostru.

Am accelerat, văzând că n-am cum să scap de ea deoarece drumul era drept și lung.

-Taehyung! *spun speriat* Nu merg frânele! *țip încercând să pun frână, deoarece viteza cu care mergeam era una exagerată*

-CE?!? *țipă el panicat*

Am scăpat mașina de sub control, tot ce-mi aduc aminte fiind impactul pe care l-am avut cu un copac.

Perspectiva lui Jade:

-Mamă.. *o strig pe mama lui Yoongi* Unde e Yoongi?

Ea și-a făcut apariția în living și s-a așezat lângă mine.

-Lipsește de aproape două ore.. *spun îngrijorată, mai încet, pentru a nu mă auzi Yoora*

-Jade.. Ultima dată mi-a spus că se duce la secția de poliție.

Am mărit ochii, nevrând să spun ceva, deoarece Yoora era și ea prezentă aici, dar se juca cu păpușile.

- C-Ce caută acolo? Ți-a spus?

-Nu.. De 10 minute îl tot sun, dar nu răspunde. Încearcă și tu.

L-am sunat de câteva ori pe Yoongi, apoi m-am gândit să-l sun și pe Taehyung. Niciunul nu răspundea, asta făcându-ma să mă îngrijorez.

-Sunt în pericol! Amândoi! *spun panicată* Trebuie să-i căutăm! Îl sun pe Hoseok!

Chiar când am vrut să intru în agendă, un mesaj mi-a apărut în fața ochilor, de la un număr necunoscut. L-am deschis, tremurând și am început să-l citesc în gând.

"Bună, Jade. Yoongi și Taehyung sunt la mine. Ce-ar fi să vii și tu? Așa poate te las să-i vezi pentru ultima dată. Uite adresa..[...]. Te aștept."

Am scăpat telefonul din mână, începând să plâng.

-Trebuie să plec!

-Ce s-a întâmplat?? *întreabă mama lui Yoongi*

-Rămâi aici cu Yoora, ai grijă de ea! Promit că mă voi întoarce..

Am vrut să ies pe ușă, dar m-am oprit și m-am întors, îndreptându-ma cu pași mici înspre Yoora.

Am luat-o în brațe strâns, gândindu-mă înspre ce pericol mă îndrept..

I-am mângâiat fața și i-am sărutat fruntea, apoi am plecat fără a lăsa-o să zică ceva.

M-am uitat încă o dată la adresă, apoi am oprit un taxi, spunându-i să mă ducă la adresa asta.

23,3k ochișori / 1,8 k voturi
💫

ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum