-Da.. A avut un accident de tir. Și-a rupt piciorul, iar capul ei nu este într-o stare prea bună.. *spun simțind cum ochii mi se umezesc* Nu-și mai amintește ultimii 6 ani. Nu mai știe nimic.. Nu știe de Yoora, nu știe de mine, de voi.. Nu știe absolut nimic.
-Îmi pare foarte rău, hyung.. *spune Hoseok trist* Când vor afla fetele..
-Trebuie să le spunem. Jade vrea să vorbească cu ele. Le puteți chema aici?
-Ok..
Fiecare și-a sunat iubita/soția, ele venind.
-Oh, ce se întâmplă? *întreabă Jesy observând că suntem toți aici*
-Haideți sus. *spun începând să urc scările, iar ei 6 în urma mea*
Am deschis ușa camerei lui Jade, ea uitându-se ciudat la noi toți.
-JADE?!? *țipă Leigh, Jesy și Perrie la un loc*
Lacrimi au început să curgă din ochii celor patru prietene, ele ducându-se și luând-o în brațe pe Jade.
-Ce s-a întâmplat? *întreabă Perrie plângând*
-Nu știu.. *suspină Jade*
-Calmați-vă.. *spune Jin uitându-se trist la ele*
-Jade, ce ai pățit? *întreabă Leigh plângând*
-Nu știu! Nu știu nimic! Nu știu cine sunt ei! *spune Jade arătând înspre noi patru* Nu știu cine e 'copilul meu', nu știu ce am la picior.. Nu știu absolut nimic!
-Yoongi, ce s-a întâmplat? *mă întreabă Leigh*
-Calmați-vă, întâi, vă rog..
Fetele s-au așezat toate lângă Jade pe pat, iar băieții și-au luat niște scaune și s-au așezat și ei lângă pat.
-Jade, acum două zile, a avut un accident grav de tir. Și-a pierdut memoria, adică nu-și mai amintește ultimii 6 ani.. Piciorul ei nu este într-o stare prea bună.
-Ce?! *țipă fetele*
-Cum!? Cum te-a lovit blestematul ăla? *întreabă Jesy ștergându-și lacrimile*
-Oof, scumpo! *spune Perrie luând-o în brațe pe Jade* O să te ajutăm să-ți amintești tot. Ești puternică, o poți face repede ba chiar! *o încurajează, făcând-o pe Jade să zâmbească*
-Până acum, ți-ai amintit ceva? *întreabă Leigh*
-Doar.. Prima zi de școală..
-Îți e foame? Vrei ceva? *întreabă Jesy*
-Nu, fetelor.. Sunt bine. *spune Jade zâmbind slab*
După câteva ore în care fetele au consolat-o și au avut grijă de piciorul ei, cei 6 s-au decis să plece.
I-am condus până la ușă și am urcat înapoi la Jade, dar nu înainte de a-i lua un pahar de suc de portocale.
Am urcat și am intrat zâmbindu-i, iar ea mi-a zâmbit înapoi.
-Mersi..
Perspectiva lui Jade:
I-am luat paharul din mână și am luat o gură mică din el, văzându-l pe Yoongi cum se așează lângă mine în pat.
Și-a sprijinit capul într-o mână și cu cealaltă mână mi-a luat mâna în a lui.
Era așa fermecător, ochii lui sclipeau privindu-ma așa intens, buzele lui erau rozalii și umede, iar părul lui blond era ușor cârlionțat și pe alocuri drept.
Când mi-am dat seama că mă holbez la el, mi-am mutat privirea pe mâinile noastre împreunate.
-Ți-ai mai adus ceva aminte? *întreabă el, iar eu dau negativ din cap*
Un oftat i-a părăsit buzele, făcându-ma să-l privesc din nou.
Mâna lui a început să se joace cu o șuviță a părului meu, fața lui fiind una neutră.
-Vreau să te sărut. *spune el cu o voce joasă*
-Sărută-mă.
--
știu că e fooooarte scurt, dar mai bine așa decât deloc.
CITEȘTI
ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓
Romance"i'm here to save you, i'm here to ruin you" ⚠VOLUMUL 1 + VOLUMUL 2⚠ xıɯ ə|ʇʇı| x sʇq 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉; 170319 𝖋𝖎𝖓𝖎𝖘𝖍𝖊𝖉; 311219 ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: #1 ➯ perrie, jade, kpop, minyoongi, jesy, suga, littlemix, yoongi, leighanne #2 ➯ jade, littlemix, kp...